Dzień trzeci [Opis 2] | Miasto | Thief Deadly Shadows poradnik Thief: Deadly Shadows
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją. Po przeczytaniu listu zdobędziesz możliwość zabijania złotych robaków, które pałętają się po mieście. Z drugiego stołu zabierz pierścień (25). Przeczytaj również notatkę, leżącą na stole w pokoju obok.
W przeciwległym okrągłym pomieszczeniu zauważysz rozmawiających mężczyzn. Przeczytaj znajdująca się na stole księgę by wykonać jedno ze zleconych na początku zadań. Gdy wysłuchasz cała rozmowę dostaniesz jeszcze jedno:
Wejdź na statek o nazwie Absymal Gale w Dokach i sprawdź czy jest on w jakiś sposób związany z Kompendium Lamentacji, którego poszukują Keeperzy
Skorzystaj z drzwi po lewej, by dostać się do dużej okrągłej sali z czekającą na ciebie Izoldą.
Porozmawiaj z nią a dostaniesz nowe zadanie:
Użyj znaku na ścianie nieopodal Keepera Izoldy, by otrzymać Glif Drzwi Keeperów
Zrób ci należy, by otrzymać możliwość otwierania przejść oznaczonych przez Glify Czas zwiedzić okolicę. Niestety wejście do zakazanej części jest pilnie strzeżone, więc musisz znaleźć okrężną drogę. Niedaleko pokoju w którym spotkałeś Artemusa, znajduje się przejście (przy biurku z notatką) do pomieszczenia z dwoma łóżkami.
Zabierz znajdujący się na szafce złoty puchar (75), po czym odszukaj w podłodze przy drzwiach specjalne miejsce przypominające przycisk. Stań na nie, a jedna z szaf odsunie się odsłaniając Glif. Użyj go, a otworzysz w ten sposób ukryte przejście.