Towarzysz na całe życie | Część piąta poradnik The Suffering: Zniewolony
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Towarzysz na całe życie
Etap zaczynasz od kolejnego widzenia Carmen. Potem idź w lewo, do pomieszczenia straży. Tu wizja. Rzuć okiem na monitory. Potem zejdź na dół i przeszukaj szafki.
Musisz rozbić zaporę blokującą drogę - uważaj jednak na Kąsacze, które pojawią się nie wiadomo skąd. Zeskocz do ścieku i wyjdź na zewnątrz. Tu niespodzianka.
Zanim zaczniesz strzelać do helikoptera, usuń ludzi Jordan. Zacznij od obsady dwóch karabinów maszynowych, a potem od tych na piętrze - drabinka stoi za podnośnikiem. W przypadku helikoptera - strzelaj w dolną część kadłuba i kokpit.
Gdy maszyna wreszcie spadnie, nie ciesz się jeszcze - Jordan przeżyła i dopadła karabinu maszynowego. Gdy ją zlikwidujesz, czeka Cię Kapitan Rzeźników i jego kompania.
Wyjdź do karabinów maszynowych - na dole pojawią się Strzelcy do likwidacji. Potem zejdź po drabince.
Wejdź do hali. Znowu pojawi się Carmen. Podejdź do windy - przełącz przycisk i szybko wskakuj na platformę.
Na górze od razu pojawi się Kapitan Rzeźników. Po jego pokonaniu wejdź do środka i naciśnij przycisk na pulpicie. Otworzy się brama w hali na dole, zaś z czeluści wyłoni się monstrum.
Na zewnątrz jest wyrzutnia granatów. Musisz celować w paszczę potwora. Jeśli Cię uderzy - w skrzyni przed sterówką jest niewyczerpany zapas xombium. Uważaj na Cyngli, którzy pojawią się na dole hali.
Gdy Horda padnie, Cyngle i tak będą wyłazić z kontenerów. Podskocz obok wyrzutni granatów - dostaniesz się na kraty powyżej... Jest tam wyrzutnia pocisków. Wróć do wyrzutni i zniszcz Kapitanów Cyngli. Gdy zginie ostatni, w ognistej dziurze pojawi się Copperfield. Płomienie znikną, a Ty wskocz do dziury.