Stróża prawa | Kariery zawodowe | The Sims 3 poradnik The Sims 3
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Stróża prawa
Poziom | Stanowisko | Godziny pracy | Praca w dni tygodnia |
1 | Informator | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
2 | Pracownik administracji | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
3 | Krawężnik | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
4 | Oficer patrolu | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
5 | Porucznik | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
6A | "Agent": Oficer obyczajówki | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
7A | "Agent": Specjalista ds. infiltracji | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
8A | "Agent": Agent specjalny | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
9A | "Agent": Potrójny agent | 09:00 - 13:00 | P, W, Cz, Pt |
10A | "Agent": Międzynarodowy superszpieg | 09:00 - 13:00 | P, W, Cz, Pt |
6B | "Analityk": Ekspert podsłuchu | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
7B | "Analityk": Technik kryminalistyki | 09:00 - 15:00 | P, W, Ś, Cz, Pt |
8B | "Analityk": Szkicownik | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
9B | "Analityk": Rekonstruktor miejsca zbrodni | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
10B | "Analityk": Specjalista rekonstrukcji DNA | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
287
| 288
|
Kariera stróża prawa początkowo wymaga poznania umiejętności logicznych (najlepiej za pomocą książek z księgarni, szachownicy albo teleskopu ). Zadbać o partnera możesz poprzez odpowiednią opcję na liście (podczas przebywania w pracy [287] ) bądź po godzinach gdzie możesz go zaprosić do domu i się z nim zaprzyjaźnić. Po awansie pojawi się kolejny element oceny - raporty. Najpierw musisz zebrać informację np. grzebiąc w śmieciach mieszkańców [288] .
289
| 290
|
Dobrym sposobem jest także przesłuchanie mieszkańców wybierając opcję "kwestionuj" [289] . Po takim "przeszukaniu" bądź rozmowie z innym Simem zasiadasz przed komputerem i wybierasz możliwość napisania raportu. Z przedstawionej listy [290] wybierasz kogoś, a Sim sam robi swoje.
291
| 292
|
Wraz z awansem po piątym stanowisku kariera biegnie dwiema ścieżkami i musisz wybrać [291] czy chcesz zostać agentem [292] czy analitykiem.
Stanowisko | P | G | D | T | U | A |
Informator | 40 | 6 | 5 | 30 / 1200 | Um.: logika (3) Ocena: nastrój, logika | 480 |
Pracownik administracji | 47 | 6 | 5 | 30 / 1410 | Um.: logika (4) Ocena: nastrój, partner, logika | 564 |
Krawężnik | 55 | 6 | 5 | 30 / 1650 | Um.: logika (5) Ocena: nastrój, partner, logika | 660 |
Oficer patrolu | 65 | 6 | 5 | 30 / 1950 | Ocena: nastrój, raporty, partner | 780 |
Porucznik | 77 | 6 | 5 | 30 / 2310 | Ocena: nastrój, raporty, partner | 924 |
Decydując się na karierę agenta specjalnego musisz zadbać o kondycje fizyczną (bieżnia , przyrząd do ćwiczeń ), a następnie dalej rozwijać logikę. Jednocześnie cały czas musisz sporządzać raporty. Konieczność rozwoju dwóch umiejętności oraz 4 dni pracy i blisko 7000 simoleonów są średnio atrakcyjne.
Stanowisko | P | G | D | T | U | A |
"Agent": Oficer obyczajówki | 138 | 5 | 4 | 20 / 2760 | Um.: sport (5) Ocena: nastrój, raporty, partner, sport | 1656 |
"Agent": Specjalista ds. infiltracji | 163 | 5 | 4 | 20 / 3260 | Um.: sport (6) Ocena: nastrój, raporty, partner, sport | 1956 |
"Agent": Agent specjalny | 193 | 5 | 4 | 20 / 3860 | Um.: sport (7) Ocena: nastrój, raporty, partner, sport | 2316 |
"Agent": Potrójny agent | 284 | 4 | 4 | 16 / 4544 | Um.: sport (8); logika (6) Ocena: nastrój, raporty, sport, logika | 3408 |
"Agent": Międzynarodowy superszpieg | 426 | 4 | 4 | 16 / 6816 | Um.: sport (10); logika (10) Ocena: nastrój, raporty, sport, logika | - |
Decydując się na karierę śledczego analityka musisz dalej uczyć się logiki oraz - potem - zadbać jeszcze o malowanie (użyj sztalugi ). Jednocześnie cały czas musisz dbać o raporty. Tutaj jednak zarobki osiągają 8000 simoleonów przy konieczności rozwinięcia dwóch umiejętności.
Stanowisko | P | G | D | T | U | A |
"Analityk": Ekspert podsłuchu | 135 | 6 | 5 | 30 / 4050 | Um.: logika (5) Ocena: nastrój, raporty, partner, logika | 1620 |
"Analityk": Technik kryminalistyki | 159 | 6 | 5 | 30 / 4770 | Um.: logika (6) Ocena: nastrój, raporty, partner, logika | 1908 |
"Analityk": Szkicownik | 225 | 5 | 4 | 20 / 4500 | Um.: logika (7), malowanie (6) Ocena: nastrój, raporty, logika, malowanie | 2700 |
"Analityk": Rekonstruktor miejsca zbrodni | 265 | 5 | 4 | 20 / 5300 | Um.: logika (8), malowanie (9) Ocena: nastrój, raporty, logika, malowanie | 3180 |
"Analityk": Specjalista rekonstrukcji DNA | 397 | 5 | 4 | 20 / 7940 | Um.: logika (10), malowanie (10) Ocena: nastrój, raporty, logika, malowanie | - |
Legenda:
P - pensja za godzinę w simoleonach
G - liczba godzin pracy w dniu
D - liczba dni pracy w tygodniu
T - w przeliczeniu: liczba godzin pracy w tygodniu / tygodniowa pensja w simoleonach
U - wymagania do następnego awansu (um. = umiejętność; w nawiasie poziom)
A - premia przy awansie na kolejne stanowisko