Naukowa | Kariery zawodowe | The Sims 3 poradnik The Sims 3
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Naukowa
Poziom | Stanowisko | Godziny pracy | Praca w dni tygodnia |
1 | Obiekt testowy | 09:00 - 14:30 | P, W, Ś, Cz, Pt |
2 | Technik laboratoryjny | 09:00 - 14:30 | P, W, Ś, Cz, Pt |
3 | Wynalazca rzeczy niepotrzebnych | 09:00 - 14:30 | P, W, Ś, Cz, Pt |
4 | Analityk nawozu | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
5 | Opiekun roślin mięsożernych | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
6 | Szef ekosystemu wodnego | 09:00 - 14:00 | P, W, Cz, Pt |
7 | Analityk genów | 09:00 - 13:30 | P, W, Cz, Pt |
8 | Tajny badacz | 09:00 - 13:30 | P, W, Cz, Pt |
9 | Hodowca robo-stworzeń | 09:00 - 13:30 | P, W, Pt |
10 | Szalony naukowiec | 09:00 - 13:30 | P, W, Pt |
283
| 284
|
Kariera naukowca wymaga rozwoju aż trzech umiejętności - ogrodnictwa, majsterkowania i wędkowania. Majsterkowania ucz się po prostu poprzez majsterkowanie z domowymi sprzętami. Do ogrodnictwa najlepiej wykorzystaj kupione w księgarni trzy tomy książek do nauki tej umiejętności [283] . Na wędkowanie najlepszy jest staw i to taki stworzony przy samym domu, z tyłu. Wejdź w tryb budowy domu, wybierz odpowiednią ikonkę i stwórz go obok domu - automatycznie zostanie zarybiony, a ty będziesz mógł rozpocząć łowy. Potem śledź wymagania do kolejnych awansów i pracuj nad umiejętnościami, a stanowisko szalonego naukowca będzie twoje [284] .
Biorąc pod uwagę ile musisz się nauczyć nie jest to mało opłacalna kariera. Jednak nauczone umiejętności możesz wykorzystać w domu: sprawić aby sprzęty były niezniszczalne, założyć uprawę i dbając o nią zgarniać pieniądze z owoców, łowić olbrzymie ryby i udać się także na inne łowiska za miastem by złowić nieznane ci gatunki.
Stanowisko | P | G | D | T | U | A |
Obiekt testowy | 44 | 5,5 | 5 | 27,5 / 1210 | Um.: ogrodnictwo (5) Ocena: nastrój, ogrodnictwo | 528 |
Technik laboratoryjny | 53 | 5,5 | 5 | 27,5 / 1458 | Um.: ogrodnictwo (6) Ocena: nastrój, ogrodnictwo | 636 |
Wynalazca rzeczy niepotrzebnych | 63 | 5,5 | 5 | 27,5 / 1733 | Um.: ogrodnictwo (6), majsterkowanie (4) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie | 756 |
Analityk nawozu | 97 | 5 | 4 | 20 / 1940 | Um.: ogrodnictwo (7), majsterkowanie (4) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie | 1332 |
Opiekun roślin mięsożernych | 131 | 5 | 4 | 20 / 2620 | Um.: ogrodnictwo (8), majsterkowanie (5) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie | 1572 |
Szef ekosystemu wodnego | 154 | 5 | 4 | 20 / 3080 | Um.: ogrodnictwo (8), majsterkowanie (6), wędkowanie (4) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie | 1848 |
Analityk genów | 201 | 4,5 | 4 | 18 / 3618 | Um.: ogrodnictwo (9), majsterkowanie (7), wędkowanie (5) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie | 2412 |
Tajny badacz | 238 | 4,5 | 4 | 18 / 4284 | Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (8), wędkowanie (6) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie | 3252 |
Hodowca robo-stworzeń | 316 | 4,5 | 3 | 13,5 / 4266 | Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (9), wędkowanie (7) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie | 4272 |
Szalony naukowiec | 491 | 4,5 | 3 | 13,5 / 6629 | Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (10), wędkowanie (10) Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie | - |
Legenda:
P - pensja za godzinę w simoleonach
G - liczba godzin pracy w dniu
D - liczba dni pracy w tygodniu
T - w przeliczeniu: liczba godzin pracy w tygodniu / tygodniowa pensja
U - wymagania do następnego awansu (um. = umiejętność; w nawiasie poziom)
A - premia przy awansie na kolejne stanowisko