Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims 3 - poradnik do gry

The Sims 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Naukowa | Kariery zawodowe | The Sims 3 poradnik The Sims 3

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Naukowa

Poziom

Stanowisko

Godziny pracy

Praca w dni tygodnia

1

Obiekt testowy

09:00 - 14:30

P, W, Ś, Cz, Pt

2

Technik laboratoryjny

09:00 - 14:30

P, W, Ś, Cz, Pt

3

Wynalazca rzeczy niepotrzebnych

09:00 - 14:30

P, W, Ś, Cz, Pt

4

Analityk nawozu

09:00 - 14:00

P, W, Cz, Pt

5

Opiekun roślin mięsożernych

09:00 - 14:00

P, W, Cz, Pt

6

Szef ekosystemu wodnego

09:00 - 14:00

P, W, Cz, Pt

7

Analityk genów

09:00 - 13:30

P, W, Cz, Pt

8

Tajny badacz

09:00 - 13:30

P, W, Cz, Pt

9

Hodowca robo-stworzeń

09:00 - 13:30

P, W, Pt

10

Szalony naukowiec

09:00 - 13:30

P, W, Pt

283 - Naukowa | Kariery zawodowe | The Sims 3 - The Sims 3 - poradnik do gry
283
284 - Naukowa | Kariery zawodowe | The Sims 3 - The Sims 3 - poradnik do gry
284

Kariera naukowca wymaga rozwoju aż trzech umiejętności - ogrodnictwa, majsterkowania i wędkowania. Majsterkowania ucz się po prostu poprzez majsterkowanie z domowymi sprzętami. Do ogrodnictwa najlepiej wykorzystaj kupione w księgarni trzy tomy książek do nauki tej umiejętności [283] . Na wędkowanie najlepszy jest staw i to taki stworzony przy samym domu, z tyłu. Wejdź w tryb budowy domu, wybierz odpowiednią ikonkę i stwórz go obok domu - automatycznie zostanie zarybiony, a ty będziesz mógł rozpocząć łowy. Potem śledź wymagania do kolejnych awansów i pracuj nad umiejętnościami, a stanowisko szalonego naukowca będzie twoje [284] .

Biorąc pod uwagę ile musisz się nauczyć nie jest to mało opłacalna kariera. Jednak nauczone umiejętności możesz wykorzystać w domu: sprawić aby sprzęty były niezniszczalne, założyć uprawę i dbając o nią zgarniać pieniądze z owoców, łowić olbrzymie ryby i udać się także na inne łowiska za miastem by złowić nieznane ci gatunki.

Stanowisko

P

G

D

T

U

A

Obiekt testowy

44

5,5

5

27,5 / 1210

Um.: ogrodnictwo (5)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo

528

Technik laboratoryjny

53

5,5

5

27,5 / 1458

Um.: ogrodnictwo (6)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo

636

Wynalazca rzeczy niepotrzebnych

63

5,5

5

27,5 / 1733

Um.: ogrodnictwo (6), majsterkowanie (4)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie

756

Analityk nawozu

97

5

4

20 / 1940

Um.: ogrodnictwo (7), majsterkowanie (4)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie

1332

Opiekun roślin mięsożernych

131

5

4

20 / 2620

Um.: ogrodnictwo (8), majsterkowanie (5)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie

1572

Szef ekosystemu wodnego

154

5

4

20 / 3080

Um.: ogrodnictwo (8), majsterkowanie (6), wędkowanie (4)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie

1848

Analityk genów

201

4,5

4

18 / 3618

Um.: ogrodnictwo (9), majsterkowanie (7), wędkowanie (5)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie

2412

Tajny badacz

238

4,5

4

18 / 4284

Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (8), wędkowanie (6)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie

3252

Hodowca robo-stworzeń

316

4,5

3

13,5 / 4266

Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (9), wędkowanie (7)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie

4272

Szalony naukowiec

491

4,5

3

13,5 / 6629

Um.: ogrodnictwo (10), majsterkowanie (10), wędkowanie (10)

Ocena: nastrój, ogrodnictwo, majsterkowanie, wędkowanie

-

Legenda:

P - pensja za godzinę w simoleonach

G - liczba godzin pracy w dniu

D - liczba dni pracy w tygodniu

T - w przeliczeniu: liczba godzin pracy w tygodniu / tygodniowa pensja

U - wymagania do następnego awansu (um. = umiejętność; w nawiasie poziom)

A - premia przy awansie na kolejne stanowisko