Technologia zaawansowana - kapsuła sypialna i sny | Umiejętności poradnik The Sims 3: Skok w Przyszłość
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Technologia zaawansowana: kapsuła sypialna i sny
Technologia zaawansowana to umiejętność związana z używaniem futurystycznych urządzeń i gadżetów. Im wyższy jest jej poziom, tym Sim sprawniej obsługuje urządzenia i może korzystać z większej liczby opcji. Poziom technologii zaawansowanej da się podnieść, m.in. dzięki kapsule sypialnej.
Klikając ową kapsułę, Sim (oprócz spania) może wybrać opcję śnienia, która zwiększa jego umiejętność technologii zaawansowanej. Za pomocą snów Twój podopieczny jest także w stanie manipulować rzeczywistością. Im wyższy poziom technologii zaawansowanej, tym więcej dostępnych snów i tym łatwiej przekształcić je w dobre.
Sny występują w 3 rodzajach: normalne, których efekt jest neutralny lub lekko pozytywny, dobre - o efekcie pozytywnym i złe - dające negatywne nastrójniki. To, jaki w danym momencie jest sen Sima, poznasz po nastrójnikach (złe sny, dobre sny, normalne sny). By zmienić rodzaj snu, wystarczy kliknąć opcję "wpłyń na sen" i wybierać takie warianty, by uzyskać oczekiwany rezultat.
Jeśli chcesz nauczyć się jakiejś umiejętności, warto najpierw poświęcić chwilę na sen przyspieszający naukę. Potrzebujesz szybko zapełnić pasek jakieś potrzeby? Wybierz odpowiedni sen. Sny przydają się również, kiedy masz ochotę na zmianę osobowości Sima - niektóre sny przynoszą konkretne cechy, inne serwują niespodziankę. Jeśli czekasz na awans w pracy i chcesz, by nastąpił szybciej, wybierz sen o karierze, dzięki któremu Sim będzie pracować wydajniej, lub sen o współpracownikach, dzięki któremu Twój podopieczny szybciej się z nimi zaprzyjaźni. Sen o przyszłości zmienia Oasis Landing w utopię, dystopię lub normalne miasto, jednakże wymaga posiadania aż 10 poziomu technologii zaawansowanej.
Poniżej lista wszystkich snów wraz z uwzględnieniem poziomu umiejętności, na jakim dany sen jest dostępny, opcji we śnie i ich wpływu na efekt snów.
Rodzaje snów
Sen | Poziom umiejętności |
O rodzinie | 0 |
O ćwiczeniach | 0 |
O rwącej wodzie | 0 |
O przemowach publicznych | 0 |
O sytuacjach towarzyskich | 0 |
O bliskich związkach | 1 |
O karierze | 1 |
O technologii zaawansowanej | 1 |
O współpracownikach | 1 |
O naprawach domowych | 2 |
O nieznajomych | 2 |
O romansie | 2 |
O zabawie w wodzie | 2 |
O logice | 3 |
O spaniu z rybami | 3 |
O śmiechu | 3 |
O malowaniu | 4 |
O ślepym szczęściu | 4 |
O wizerunku ciała | 4 |
O budowaniu plumbota | 5 |
O higienie osobistej | 5 |
O przeciwnej osobowości | 5 |
O sprzątaniu domu | 5 |
O bohaterstwie | 6 |
O graniu na gitarze | 6 |
O dziczy | 7 |
O innej osobowości | 7 |
O ogrodach | 7 |
O pobudce | 7 |
O imprezach | 8 |
O szczęśliwym życiu | 8 |
O wędkowaniu | 8 |
O bogactwach | 9 |
O gotowaniu posiłku | 9 |
O jedzeniu | 9 |
O wyczynach fizycznych | 9 |
O finansach osobistych | 10 |
O pisaniu | 10 |
O przyszłości | 10 |
Każdy sen posiada w sumie 12 opcji, połowa ma efekt pozytywny, połowa negatywny.
Sen o rodzinie:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Postaw płot z białymi sztachetami | Kup bajerancki motor |
Polewaj brokuły stopionym serem | Surfing zamiast spotkania rodzinnego |
Noś sweter ze świątecznym motywem | Ciasteczka na obiad! |
Przygarnij przyjaznego psa | Przygarnij złośliwego psa |
Rodzinna przejażdżka rowerowa! | Próba strzelecka Wilhelma Tella |
Dekoruj w kolorach pastelowych | Pływanie po jedzeniu |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na rodzinny, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na przyjacielski, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na nie lubi dzieci, czas działania 12 h.
Sen o ćwiczeniach:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Wdrap się na gigantyczną fasolę | Spróbuj podnieść bieżnię |
Zaprzyjaźnij się z miejscowymi końmi wyścigowymi | Pogłaszcz tygrysa Twojego sąsiada |
Pożycz lotnię | Zjedz tort urodzinowy |
Żongluj butelkami wody | Dźwigaj ciężary z pianki |
Załóż magiczne skarpetki gimnastyczne | Noś rakiety tenisowe jak buty |
Zjedz słoik pikli | Wypij szklankę mleka |
Efekt pozytywny: Sim szybciej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń.
Efekt neutralny: Sim nieco szybciej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń.
Efekt negatywny: Sim wolniej osiąga kolejne poziomy umiejętności sport (przez 12 h) podczas ćwiczeń.
Sen o rwącej wodzie:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Osusz jezioro laserami | Pływaj w filiżance |
Zmień wodę w brokuły | Wypij napój owocowy |
Wlej do wodospadu mydliny | Żongluj kotkami nad rzeką |
Wyciągnij korek i spuść wodę z oceanu | Włącz maszynę do wywoływania deszczu |
Weź udział w regatach | Słuchaj płynącej wody |
Wynajmij ekipę budowlaną bobrów | Przepłyń w beczce wodospad |
Efekt pozytywny: nastrójnik pusty pęcherz (+15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz zielony w całości.
Efekt neutralny: nastrójnik półpełny pęcherz (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz zielony w połowie.
Efekt negatywny: nastrójnik przepełniony pęcherz (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby pęcherz prawie całkowicie czerwony, skutkuje to dodatkowo nastrójnikiem pilnie musi do toalety (-30).
Sen o przemowach publicznych:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Wywołaj dżina z umywalki | Wyzwij na pojedynek niemowlaka |
Pójdź na randkę z tygrysem | Chluśnij napojem w lampę |
Popisuj się przed przeklętą mumią | Obraź Króla Utopii |
Zaśpiewaj wspaniałą operę | Obgryzaj paznokcie u stóp |
Noś papugę na ramieniu | Atak wściekłych mew! |
Przechwalaj się zakopanym skarbem | Ubierz się w surowe mięso |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności charyzma (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności charyzma (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności charyzma (przez 12 h).
Sen o sytuacjach towarzyskich:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zadzwoń do najlepszego przyjaciela | Rozbitek na wyspie |
Zagraj w karty | Nie ma języka w gębie |
To Twoje urodziny! | Nie umie iść prosto |
Urządź przyjęcie dla sąsiadów | Zguba w bezmiarze przestrzeni |
Dwie głowy do gadania | Mówi wspak |
Powszechny obiekt uwielbienia | Obiekt wzgardy społeczności |
Efekt pozytywny: nastrójnik usatysfakcjonowany gadaniem (+15), czas trwania 12 h, pełny pasek potrzeby towarzystwo.
Efekt neutralny: nastrójnik za mało kontaktów towarzyskich (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby towarzystwo zapełniony do połowy.
Efekt negatywny: nastrójnik rozpaczliwie samotny (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby towarzystwo pusty, skutkuje to dodatkowo nastrójnikiem osamotniony (-50).
Sen o karierze:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zaprzyjaźnij się z faksem | Zawal spotkanie |
Zwolnij kogoś z hukiem | Smaruj klamki w biurze |
Odbierz opcje na akcje | Zwolnienie z pracy za brzydotę |
Odbierz platynową tabliczkę ze swoim nazwiskiem | Publicznie przeciwstaw się szefowi |
Niesamowita prezydentura! | Tygodniowy lunch! |
Królewski awans | Podkradaj jedzenie z firmowej lodówki |
Efekt pozytywny: nastrójnik wytrawny przodownik pracy (+18), czas trwania 12 h, poprawa wydajności pracy, nieznaczne podwyższenie wskaźnika oceny.
Efekt neutralny: nastrójnik profesjonalne tempo (+6), czas trwania 12 h, wydajność pracy bez zmian.
Efekt negatywny: nastrójnik zawodowy obibok (-18), czas trwania 12 h, mniejsza wydajność pracy, nieco zmniejsza wysokość wskaźnika oceny, jeśli osiągnęło się już jakiś postęp.
Sen o technologii zaawansowanej:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Przeczytaj najpierw podręcznik użytkownika | Pójdź na plażę z grawideską |
Znajdź przyjaciół z innych wymiarów | Zaszalej z mieczem laserowym |
Poleć plecakiem rakietowym na Księżyc! | Przesuń wszystkie dźwignie |
Szaleńczy pościg na grawidesce | Wkładaj do kapsuły sypialnej zwierzaki domowe |
Rzucaj holodyskiem jak frisbee | Graj w piłkę nożną z holokomputerem |
Napełnij prysznic soniczny mydłem | Wciśnij wszystkie czerwone przyciski |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności technologia zaawansowana (przez 12 h).
Efekt neutralny: brak efektu.
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności technologia zaawansowana (przez 12 h).
Sen o współpracownikach:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Lody w biurze | Podkładaj poduszki-śmierdziuszki |
Zabierz kolegów na lunch | Kopnij szefa w goleń |
Sok w podajniku z wodą | Graj w piłkę na fotelach biurowych |
Organizuj zakłady | Śpiewaj głośno w biurze |
Miska słodyczy na biurku | Opowiedz pikantny żart |
Przynieś do pracy babeczki | Szef jest niedźwiedziem polarnym |
Efekt pozytywny: nastrójnik ideał biura (+18), czas trwania 12 h, ułatwia zaprzyjaźnianie się ze współpracownikami, podwyższa wskaźnik składnika oceny "współpracownicy".
Efekt neutralny: nastrójnik robot biurowy (+6), czas trwania 12 h, ułatwia zaprzyjaźnianie się ze współpracownikami, nieco podwyższa wskaźnik składnika oceny "współpracownicy".
Efekt negatywny: nastrójnik zakała biura (-18), czas trwania 12 h, utrudnia zaprzyjaźnianie się ze współpracownikami, powoduje utratę przyjaciół z pracy, jeśli się takowych posiada.
Sen o naprawach domowych:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Obniżka w sklepie z narzędziami! | Mierz na oko |
Wszystko działa już za pierwszym razem! | Klucz nastawny z masła |
Naprawiaj przecieki siłą umysłu | Kradnij kable z własnego domu |
Udoskonal się i zostań cyborgiem | Pij wodę z zepsutych rur |
Nowe wiertło w prezencie | Pożycz narzędzia miejscowym ptakom |
Wykręcaj śruby gołymi rękami | Prysznic kapiący paliwem samolotowym |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności majsterkowanie (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności majsterkowanie (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności majsterkowanie (przez 12 h).
Sen o nieznajomych:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Pomóż nieznajomemu surfować nad tłumem | Zderzenie na chodniku |
Uratuj Sima przed wypadkiem na drodze | Szalony pościg na grawideskach |
Przyjęcie do kapeli rockowej | Pobicie |
Perfekcyjne objaśnianie drogi | Biegaj nago po parku |
Zakręcony romans! | Niezręczne powitanie |
Poznaj szopa pirata | Bijatyka w barze sałatkowym |
Efekt pozytywny: polubienie nieznanego wcześniej Sima.
Efekt neutralny: poznanie nowego Sima, nastrójnik znajomy (+5).
Efekt negatywny: niechęć do nieznanego wcześniej Sima, nastrójnik frajer (-15).
Sen o romansie:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Ugotuj obiad partnerowi | Narzekaj na jedzenie |
Wypłyń w rejs w świetle księżyca | Mów o sobie |
Zadaj to najważniejsze pytanie | Domagaj się natychmiastowego pocałunku |
Ucałuj dłoń | Spytaj o bieliznę |
Przechadzaj się po plaży | Krytykuj swojego partnera |
Przejażdżka tandemem | Zaproponuj randkę ze śniadaniem |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na flirciarz, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na świetnie całuje, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na nieprzystępny, czas działania 12 h.
Sen o zabawie w wodzie:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zaprzyjaźnij się z piaskowym krabem | Spotkanie z Krakenem! |
Bierz lekcje surfingu | Awaria akwalungu |
Podziwiaj fantastycznych ratowników | Jedz miejscowe ślimaki |
Nurkuj z rurką wśród rekinów | Przytulaj się z jeżowcem morskim |
Zabawa z tubylcami | Gorąca czekolada na plaży |
Łagodna fala | Łów syreny |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na żeglarz, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na uwielbia pływać, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na boi się wody, czas działania 12 h.
Sen o logice:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Użyj eleganckiej analogii | Zastosuj tautologię |
Przesuń wieżę na ukos po szachownicy | Wyciągnij królika z kapelusza |
Zadaj wnikliwe pytanie | Lej wodę |
Baw się wielkim liczydłem | Podziel przez zero |
Przytocz przekonujące dowody | Argumentuj kłamliwie |
Rzuć szachownicą | Zastosuj logikę błędnego koła |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności logika (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności logika (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności logika (przez 12 h).
Sen o spaniu z rybami:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Spacer po rafie | Pływaj w ujściu rzeki |
Relaks z rekinami | Tornado z rekinami |
Porozmawiaj z papugorybą | Kałamarnica wybrana na prezydenta |
Wyhoduj sobie skrzela | Zamarznięty ocean |
Łap tuńczyki rękami | Wyląduj samolotem na rafie |
Wytwórz stopy z błoną pławną | Przyśpiesz globalne ocieplenie |
Efekt pozytywny: nastrójnik magnes na ryby (+15), ryby w wyposażeniu Sima.
Efekt neutralny: nastrójnik czuć tu rybą (5), ryby w wyposażeniu Sima (nieco mniej niż przy pozytywnym).
Efekt negatywny: nastrójnik ryba w kieszeni (-15), ryba w wyposażeniu Sima.
Sen o śmiechu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Humor sytuacyjny | Pięciominutowy żart |
Wciągnij do występu krzykacza z publiczności | Wkurz się na krzykacza z publiczności |
Wykonaj przewrót do tyłu! | Daj popis brzuchomówstwa |
Doprowadź ich do łez | Opowiedz obraźliwy dowcip |
Ustąp miejsca na scenie podczas interpretacji | Wykonaj taniec interpretacyjny |
Kpij z sąsiedniego miasta | Zawstydź kogoś z publiczności |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na poczucie humoru, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na infantylny, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na brak poczucia humoru, czas działania 12 h.
Sen o malowaniu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Urządź wernisaż w galerii | Zastosuj tautologię |
Noś czarne ubranie | Rzuć w płótno puszką z farbą |
Dokładnie mieszaj farby | Użyj akwarel na sucho |
Maluj jednym pędzlem naraz | Pędzel pokryty pszczołami |
Buduj koło barw | Maluj tylko czarno |
Przyjmij wyrazy podziwu dla Twojej sztuki | Obraź nauczyciela malowania |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności malowanie (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności malowanie (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności malowanie (przez 12 h).
Sen o ślepym szczęściu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Ostatnie wolne miejsce w pociągu | Ucieka autobus i pociąg |
Przestań grać, dopóki wygrywasz | Zepsuty samochód i rower |
Zerwij czterolistną koniczynę | Czarny kot! |
Niespodziewany spadek | Deszcz w dzień ślubu |
Niespodziewany awans | Zwolnienie z pracy i zerwany związek |
Znajdź zwycięski los loterii | Zgub zwycięski los loterii |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na szczęściarz, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na roztrzepany, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na pechowiec, czas działania 12 h.
Sen o wizerunku ciała:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Wcinaj sałatkę ze szpinaku | Płatki z lukrem |
Przejedź rowerem cały kontynent | Przekąska o północy |
Dieta z wysoką zawartością błonnika! | Gofry na każdy posiłek |
Wypoć to! | Chodź w piżamie cały dzień |
Biegaj po Himalajach | Praca w drewnie w ramach ćwiczeń |
Pij dużo wody | Kąp się w koktajlu mlecznym |
Efekt pozytywny: Sim zyskuje lepszą sylwetkę, nastrójnik wyśniona sylwetka (+15).
Efekt neutralny: sylwetka Sima nie odbiega od normy, nastrójnik przeciętna figura (+5).
Efekt negatywny: Sim tyje, nastrójnik nagła nadwaga (-15).
Sen o budowaniu plumbota:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Każ botowi zbudować samego siebie | Zbuduj bota z selera |
Nasmaruj przeguby łososiem | Spawaj stopę |
Poproś siebie o pożyczenie klucza nastawnego | Konkurs rzutów kluczem nastawnym |
Szukaj wsparcia finansowego u pand | Zleć podwykonawstwo pracy papugom |
Zjedz lody z botem | Zjedz kandyzowany rdzeń reaktora |
Spytaj kosmitów o technologię | Użyj pszczół w charakterze profesorów |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności budowa botów (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności budowa botów (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności budowa botów (przez 12 h).
Sen o higienie osobistej:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Otwórz okno samochodu w myjni | Przełaź przez kałuże |
Żyj w plastikowej bańce | Zapasy z wieprzami |
Użyj gigantycznej szczoteczki do zębów | Płucz usta kawową lurą |
Ostatni Sim na Ziemi! | Konkurs plucia w twarz! |
Przeciąż prysznic soniczny | Utnij sobie drzemkę na podłodze łazienki |
Biegnij pod zraszaczami | Pluskaj się w brudzie |
Efekt pozytywny: nastrójnik mineralny brud (+15), czas trwania 12 h, pełny pasek potrzeby higiena.
Efekt neutralny: nastrójnik wrażenie ubrudzenia (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby higiena zapełniony do połowy.
Efekt negatywny: nastrójnik maksymalny brud (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby higiena pusty, skutkuje to dodatkowo nastrójnikiem cuchnie (-10).
Sen o przeciwnej osobowości:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Ćwicz jako muzyk reggae | Podsycaj konflikt rodzinny |
Żongluj piłami łańcuchowymi | Spaceruj wszędzie na rękach |
Urodzony nomada pustynny | Wysłanie do domu wariatów |
Zdefrauduj fundusz ubezpieczeniowy | Ucz się prastarej magii |
Poprowadź napad na bank | Noś gogle noktowizyjne |
Nowa fryzura | Stale noś ciemne okulary |
Efekt pozytywny: nastrójnik całkowite przeciwieństwo (+15), czas trwania 12 h, zmiana wszystkich cech Sima na 12 h.
Efekt neutralny: nastrójnik niepełne przeciwieństwo (+5), czas trwania 12 h, zmiana 2 cech Sima na 12 h.
Efekt negatywny: nastrójnik nieznaczne przeciwieństwo (-15), czas trwania 12 h, zmiana 1 cechy Sima na 12 h.
Sen o sprzątaniu domu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Wynajmij plemię gnomów | Odkurzaj przy użyciu królików |
Nawoskuj lodówkę | Poleruj plastikowe sztućce |
Umyj telefon mydłem | Sprzątaj pęsetkami |
Spal śmieci w mikrofalówce | Wytrzyj mopem podjazd |
Zamień się domem z sąsiadem | Pryskaj meble syropem |
Zarzuć lenistwo brudnej wannie | Poproś o pomoc małpy |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na schludny, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na perfekcjonista, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na niechluj, czas działania 12 h.
Sen o bohaterstwie:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Użyj złotego bandaża | Wpadnij na pocztę |
Odkryj w sobie moc telekinezy | Wsadź głowę w piasek |
Zbuduj drabinę strażacką z patyków | Wejdź na drzewo |
Przebierz się w trykotowy kombinezon | Otocz się tarczą z bańki mydlanej |
Wezwij wilczego towarzysza | Wezwij na pomoc kocią policję |
Nadmij się do olbrzymich rozmiarów | Graj w tryktraka |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na śmiałek, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na odważny, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na tchórz, czas działania 12 h.
Sen o graniu na gitarze:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Rozbij dramatycznie gitarę | Wychodząc na scenę, zapomnij o spodniach |
Skocz ze sceny na nogi! | Skocz ze sceny na główkę |
Powalająca solówka! | Podpisz cyrograf |
Ćwicz do bólu | Graj na gitarze zębami |
Napisz piosenkę o miłości | Zapomnij o swoich korzeniach |
Skanduj swoje własne imię | Zalej wzmacniacze wodą |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gitara (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gitara (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gitara (przez 12 h).
Sen o dziczy:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zagotuj wodę | Zaparz świeżą kawę |
Zetnij drzewo | Załaduj przyczepę kempingową |
Spakuj kompas | Spakuj swoją komórkę |
Noś przy sobie siekierę | Ukryj się przed niepokojącymi hałasami |
Wykonaj temblak | Wezwij pomoc |
Noś się w kratę | Pij ze strumienia |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na uwielbia przyrodę, czas działania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na zdolny ogrodnik, czas działania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na nie cierpi przyrody, czas działania 12 h.
Sen o innej osobowości:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Bywaj w kręgielni | Załóż plantację orzechów |
Odżywiaj się przepiórczymi jajami | Połknij gumę do żucia |
Zostań badaczem biegunów | Szkol się na agenta specjalnego |
Noś luksusowe ogrodniczki | Pij wodę z toalety |
Romansuj z gwiazdą pop | Kibicuj drużynie gości |
Ubieraj się całkowicie na żółto | Szczotkuj zęby solą |
Efekt pozytywny: nastrójnik całkiem nowy Ty (+15), zmiana 3 cech Sima.
Efekt neutralny: zmiana 2 cech Sima.
Efekt negatywny: nastrójnik odmieniona cecha (-15), zmiana 1 cechy Sima.
Uwaga: ten rodzaj snu zmienia cechy Sima na stałe!
Sen o ogrodach:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Wyrwij nieprzyjazną dynię | Wyścig rowerów terenowych |
Zbierz armię głąbów kapuścianych | Uprawiaj ogród zimą |
Zaprzyjaźnij się z leśnymi elfami | Podpisz cyrograf |
Kup magiczną sikawkę ogrodową | Użyj do nawożenia soli |
Flirtuj z bakłażanem | Pogo w ogrodzie |
Rozmawiaj z warzywnymi duchami | Posadź steki, aby wyrosło bydło |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności ogrodnictwo (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności ogrodnictwo (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności ogrodnictwo (przez 12 h).
Sen o pobudce:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Noś wielkie nauszniki | Wypchaj materac rybami |
Wysłuchaj przemowy opętanego zwierciadła | Uczesz się szczoteczką do zębów |
Zjedz płatki z kawą | Nalej kawę |
Zawrzyj przymierze z ulicznymi kotami | Nakarm miejscowe szopy |
Ustaw budzik na kiedykolwiek | Żaby na śniadanie! |
Rozbij budzik młotkiem | Sypialnia pełna wron! |
Efekt pozytywny: nastrójnik tryska energią (+15), czas trwania 12 h, pełny pasek potrzeby energia.
Efekt neutralny: nastrójnik na wpół obudzony (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby energia zapełniony do połowy.
Efekt negatywny: nastrójnik na oparach (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby energia prawie całkowicie pusty, skutkuje to dodatkowo nastrójnikiem znużony (-40).
Sen o imprezach:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Krąż między grupkami gości | Stój w kącie |
Zostań o wiele za długo | Zjedz ostatnią przystawkę |
Spróbuj zapamiętać imiona gości | Mamrocz do nieznajomych |
Modnie się spóźnij | Użyj wody toaletowej z czosnku |
Poproś o przedstawienie Twojej osoby | Jedz, nie używając serwetki |
Rozśmiesz innych Simów | Noś skarpetki do sandałów |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na dusza towarzystwa, czas trwania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na wygadany, czas trwania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na samotnik, czas trwania 12 h.
Sen o szczęśliwym życiu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zbuduj basen ze sztuczną falą | Postaw duży zakład sportowy |
Podróżuj hydroplanem | Uczucie niemocy |
Delfiny lokaje! | Obgryzaj paznokcie u stóp |
Zbuduj fontannę w łazience | Dziury w butach |
Noś wieniec z róż | Okryj hańbą imię rodziny |
Kupuj białe meble | Zamknięcie miejscowych fabryk |
Efekt pozytywny: nastrójnik niezwykle spełniony (+15), czas trwania 12 h.
Efekt neutralny: nastrójnik wystarczająco spełniony (+5), czas trwania 12 h.
Efekt negatywny: nastrójnik odrobinę spełniony (-15), czas trwania 12 h.
Sen o wędkowaniu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Pokaż rybom zezwolenie na odłów | Rozmawiaj z rybami |
Rozwiń w sobie skrzela | Rozkołysz łódkę |
Wypij jezioro | Zamroź jezioro na kamień |
Wędkuj z dynamitem | Użyj motyla jako spławika |
Rozwiń w sobie zmysł sonarny | Użyj haczyków zrobionych z makaronu |
Tresuj oswojonego rekina | Zawieś na haczyku seler jako przynętę |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności wędkowanie (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności wędkowanie (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności wędkowanie (przez 12 h).
Sen o bogactwach:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zbieraj pieniądze z trawnika | Użyj skrzyń jako mebli |
Kup szmaragdowe kafelki do basenu | Oddaj w zastaw własne spodnie |
Kupuj i sprzedawaj banki | Kup używane ubranie |
Licz kasę | Mortadela na śniadanie |
Diamentowe felgi! | Pojedź do pracy motorowerem |
Importuj zamorski zamek | Wakacje w miejscowym hotelu |
Efekt pozytywny: nastrójnik liczy kasę (+15), czas trwania 12 h, +500 simoleonów.
Efekt neutralny: nastrójnik drobne w kieszeni (+5), czas trwania 12 h, +250 simoleonów.
Efekt negatywny: nastrójnik grosz do grosza (-15), czas trwania 12 h, +50 simoleonów.
Sen o gotowaniu posiłku:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Podaj filet z autobusu szkolnego | Smakowanie na ślepo w dokach |
Powiedz kurczakowi, by przestał narzekać | Gotuj na paliwie samolotowym |
Złóż w całość pokrojony chleb | Wsadź toster do pieczywa |
Zrób jajecznicę z jaj dinozaura | Podgrzej zamrażarkę |
Przygotuj płonący quiche | Fondue z łosia |
Stwórz rzeźbę w maśle | Przyrządź karalucha |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gotowanie (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gotowanie (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności gotowanie (przez 12 h).
Sen o jedzeniu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Zjedz burgera z nosorożca | Bańki mydlane na obiad |
Największy koktajl mleczny na świecie! | Całkowicie płynna dieta |
Zjedz krąg sera | Biegnij za wiszącą marchewką |
Cofnij się do czasów polowań na mamuty | Patrz, jak jedzą inni Simowie |
Ryż i woda | Oddaj jedzenie głodnemu dziecku |
Poluj na zwierzaki z ciasta | Walcz o jedzenie z lwem |
Efekt pozytywny: nastrójnik pełny brzuch (+15), czas trwania 12 h, pełny pasek potrzeby głód.
Efekt neutralny: nastrójnik półpełny brzuch (+5), czas trwania 12 h, pasek potrzeby głód zapełniony do połowy.
Efekt negatywny: nastrójnik pusty brzuch (-15), czas trwania 12 h, pasek potrzeby głód prawie całkowicie pusty, skutkuje to dodatkowo nastrójnikiem wygłodzony (-80).
Sen o wyczynach fizycznych:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Przebiegnij maraton tyłem | Biegnij sprintem do mikrofalówki |
Przerzucaj futbolówkę ponad górami | Rzuć kontrolerem do gier |
Prześcignij konia wyścigowego | Zjeżdżaj na desce po schodach |
Rzucaj do kosza stopami | Dźwigaj kanapki |
Żongluj pustakami | Rozciągaj się na sofie |
Skacz przez wysokie budynki | Skórka od banana! |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na sprawny fizycznie, czas trwania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na leniuch, czas trwania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na niezdarny, czas trwania 12 h.
Sen o finansach osobistych:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Pracuj do późna w biurze | Rzuć pracę, aby pisać wiersze |
Pracuj na dziewięć etatów | Sypnij forsą! |
Pracuj podczas szkolnej zabawy | Przeprowadź się do rodziców |
Zapakuj w domu kanapki do pracy | Poproś psa o czynsz |
Zaneguj istnienie wakacji | Kup osobisty sterowiec |
Mów źle o kolegach | Oglądaj maraton kreskówek w telewizji |
Efekt pozytywny: Sim zmienia jedną z cech na pracoholik, czas trwania 12 h.
Efekt neutralny: Sim zmienia jedną z cech na oszczędny, czas trwania 12 h.
Efekt negatywny: Sim zmienia jedną z cech na pasożyt, czas trwania 12 h.
Sen o pisaniu:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Powkładaj w kieszenie długopisy | Rzucaj długopisami jak rzutkami |
Napisz porywające orędzie | Teatralnie spal rękopis |
Napisz opowiadanie fanowskie | Czytaj grafomańskie teksty |
Ułóż epicki poemat | Rozmawiaj o swojej muzie |
Spędź czas samotnie | Przeglądaj internet |
Przeżyj przygody na wyspie | Oglądaj telewizję |
Efekt pozytywny: szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności pisanie (przez 12 h).
Efekt neutralny: nieco szybsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności pisanie (przez 12 h).
Efekt negatywny: wolniejsze osiąganie kolejnych poziomów umiejętności pisanie (przez 12 h).
Sen o przyszłości:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Lataj z grawibutami | Dołącz do gangu motocyklistów z Pustkowi |
Tęcze! | Wszędzie walają się śmieci |
Przytul innego Sima | We władzy olbrzymich owadów |
Holopołączenie | Światem rządzą pingwiny |
Brykaj wśród kwiatów | Gry wideo zakazane |
Rozmawiaj ze stacją kosmiczną | Powstanie złych robotów |
Efekt pozytywny: Oasis Landing staje się utopią, nastrójnik utopia (+15).
Efekt neutralny: Oasis Landing jest normalne, nastrójnik nieustannie naprzód (+5).
Efekt negatywny: Oasis Landing zmienia się w dystopię, nastrójnik dystopia (-15).
Sen można śnić tylko w teraźniejszości!
Sen o The Sims 4:
Opcje pozytywne | Opcje negatywne |
Simowie obdarzeni emocjami | Przykro pachnący Simowie |
Simowie obdarzeni inteligencją | Simowie z trojgiem oczu |
Efekt pozytywny: nastrójnik The Sims 4 to rewelacja! (+30), czas działania 2 h.
Efekt neutralny: nastrójnik The Sims 4 to marzenie! (+15), czas działania 2 h.
Efekt negatywny: nastrójnik Ciągle za mało czasu na The Sims 4 (-15), czas działania 2 h.
Sen można śnić jedynie po zaprogramowaniu go dzięki specjalnemu chipowi. Chip jest losową nagrodą ze statku kosmitów (więcej na ten temat w rozdziale o Tajemniczych Drzwiach na Pustkowiach).