Nocne lokale | Rozgrywka w The Sims 3 Po Zmroku poradnik The Sims 3: Po Zmroku
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Nocne lokale
Gdzie znajdują się budynki oraz w jakich godzinach są czynne znajdziecie w poprzednim podrozdziale.
1. Przybytek Walusia
150
| 151
|
Lokal znajduje się na parterze niezbyt imponującego budynku znajdującego się poza ścisłym centrum miasta [150] . W środku nie jest tak źle: obok baru i platformy ze wszystkimi instrumentami znajdują się gry, w tym stół do piłkarzyków oraz stół do cymbergaja [151] .
2. Kujon
152
| 153
|
Lokal znajduje się w niezbyt ciekawej okolicy na wybrzeżu niedaleko magazynów portowych [152] . Lokal jest typową dyskoteką z barem oraz wielkimi parkietem tanecznym [153] . Schody prowadzą na antresolę gdzie znajdują się kanapy. Aby tutaj się dostać nie musisz być osobistością.
3. U Gieńka
154
| 155
|
Lokal znajduje się na poziomie -1 wysokiego budynku położonego w centrum miasta [154] . Jest on bardzo mały i aby się do niego dostać nie musisz być osobistością. Znajduje się w nim bar, kanapa do siedzenia i stoliki, platforma z instrumentami, miejsce do tańczenia oraz automaty do gry i stół do cymbergaja [155] .
4. Strefa sportowa w Bridgeport
156
| 157
|
Lokal znajduje się na 12 piętrze schludnego, wysokiego budynku w centrum miasta [156] . Aby do niego wejść nie musisz być osobistością (jednak przy wejściu znajduje się bramka i wykidajło). Tutaj możesz skorzystać w baru i stolików oraz automatów do gry. Jest też platforma z instrumentami. W głębi natomiast znajduje się strefa dla VIP-ów - aby tam wejść trzeba posiadać 2 poziom osobistości [157] . Tam dodatkowo są sprzęty do gier, kanapy oraz oczywiście bar.
5. Jasnota
158
| 159
|
Lokal znajduje się w piwnicy niezbyt wysokiego budynku w centrum miasta [158] . Jest on podzielony na dwie części [159] . Aby wejść do jednej z nich Sim nie musi być osobistością - znajduje się tam bar, automaty oraz parkiet do tańczenia. Aby dostać się do części po drugiej stronie budynku musisz być osobistością z trzema gwiazdkami. Znajduje się tu bar, bąblobar , stół do piłkarzyków , wanna oraz parkiet do tańczenia.
6. Plazma 501
160
| 161
|
Lokal znajduje się aż na 26 piętrze wysokościowca stojącego w ścisłym centrum miasta [160] . Generalnie to budynek przewidziany dla Simów-wampirów. Aby się tutaj dostać musisz posiadać 1 poziom osobistości. Na 26 piętrze znajduje się platforma z instrumentami (w tym z fortepianem ) oraz kanapy i loże do siedzenia [161] . Możesz wyjść też na zewnątrz budynku gdzie znajdują się miejsca do stoliki z krzesłami.
162
| 163
|
Po schodach dostaniesz się piętro wyżej, gdzie znajduje się bar oraz fotele [162] . Warto zauważyć, że możesz także zjechać na poziom -1. Tam znajdują się wampirze azyle czyli łóżka do spania dla wampirów [163] oraz tylne wejście do budynku.
7. Wodnik
164
| 165
|
Lokal znajduje się w centrum miasta niedaleko mostu [164] . Aby się tutaj dostać musisz być osobistością przynajmniej na 1 poziomie. Tak naprawdę w budynku znajdują się dwa lokale - jeden na 11 piętrze, a drugi na dachu (12 piętro) [165] .
166
| 167
|
Aby dostać się do lokalu na 11 piętrze Sim musi być osobistością na 2 poziomie. Znajduje się tutaj bar oraz bąblobar [166] . Widać też tutaj Simów pływających w basenie na dachu. Udając się piętro wyżej (schodami lub windą) Sim musi posiadać 1 poziom osobistości. Za bramkami wychodzisz na dach gdzie znajduje się bar, basen, wanna oraz miejsca do odpoczynku [167] .
8. Klub Banzai
168
| 169
|
To tak naprawdę dwa lokale w jednym budynku położonym w centrum miasta [168] . Wchodząc do niego zwróć uwagę, że do dwóch lokali prowadzą umieszczone na podłodze strzałki [169] . Kierując się za tymi zielonymi możesz skorzystać z windy bądź wejść kilka pięter po schodach by w końcu trafić na poziom 4.
170
| 171
|
Aby do niego wejść musisz posiadać przynajmniej 1 poziom osobistości. W lokalu [170] znajduje się bar, stoliki, stół do piłkarzyków oraz duża sala taneczna z platformą i instrumentami na niej [171] .
172
| 173
|
Po przeciwnej stronie budynku znajduje się drugi lokal - prowadzą do niego strzałki o kolorze żółtym. Już na dole znajdują się bramki i wykidajło [172] - wymagany poziom osobistości wynosi 3. Na samej górze znajduje się małe pomieszczenie z barem, lożami oraz bąblobarem [173] .
9. Miejsce Prosperity
174
| 175
|
Lokal, a w zasadzie dwa lokale, znajdują się w jednym z wysokościowców w centrum miasta [174] . Musisz wjechać windą na 21 poziom [175] .
176
| 177
|
Aby się dostać do lokalu na 21 poziomie musisz być osobistością na 2 poziomie. Znajduje się tutaj bar, komfortowe miejsca do siedzenia oraz platforma z instrumentami, a także parkiet do tańczenia [176] .
Tuż przy windzie znajdują się schody, które prowadzą piętro wyżej na poziom 22 do innego lokalu. Aby się tutaj dostać musisz być osobistością z poziomem 4. Znajduje się tutaj bar, bąblobar , miejsca do siedzenia oraz parkiet do tańczenia [177] .