Misje | Level 2 The Simpsons Hit & Run poradnik The Simpsons: Hit & Run
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Misja #1: Detention Deficit Disorder
Co zrobić: Zgubić Skinnera. Dojechać do Try-n-save zanim czas się skończy.
Opis: Pogadaj z Milhousem aby zacząć misje. Potem wsiądź do samochodu i jedź zgodnie z zielonymi strzałkami. Zaraz pojawi się Skinner. Twoim zadaniem jest zgubienie go. Jest to dosyć łatwe. Wystarczy wjeżdżać w skróty i często skręcać.
Następnie dojedź do Try-n-save i pogadaj z Jimbo aby ukończyć misje.
Misja #2: Weapons of Mass Delinquency
Co zrobić: Zebrać wszystki fajerwerki zanim czas się skończy. Zgubić Wigguma.
Opis: Z Try-n-save pojedź do Military Antiques Hermana. Zagadaj z nim aby zacząć misje.
Najpierw musisz pojechać do Moe. Wsiądź do samochodu i kieruj się zgodnie ze strzałkami. Uważaj na czas. Jak już dojedziesz pogadaj z Otto, zabierz jego fajerwerki, poczym wejdź do baru i zagadaj z Moe. Zbierz drugie fajerwerki.
Następna zlokalizowana jest przy Town Hall. Masz tylko 40 sekund aby się tam dostać. Jak już tam dotrzesz pogadaj z Snakiem. Zabierz fajerwerki i pojedź na komisariat.
Zagadaj z Ralphem i zabierz kolejne fajerwerki. Kiedy wsiądziesz rozpocznie się pościg. Musisz robić dokładnie to samo co ze Skinnerem. Uciekaj w zakręty. Gdy to zrobisz ukończysz misje.
Misja #3: Vox Nerduli
Co zrobić: Ścigaj się i bądź pierwszy.
Opis: Początkowo musisz dojechać do Comic Book Guya. Zagadaj z nim aby zacząć misje.
Meta jest przy Java Server. Musisz być bardzo ostrożny podczas wyścigu i uważać na samochody z nad przeciwka. Gdy już tam dojedziesz, misja skończy się.
Misja #4: Bart' n' Frink
Co zrobić: Przywieź radio z II Wojny Światowej dla Profesora Frinka.
Opis: Gdy wsiądziesz od samochodu rozpocznie się misja. Twoim zadaniem jest nie zgubienie czarnego vana. Podążaj za nim aż zacznie się cut-scenka. Następnie pogadaj z Chiefem Wiggumem.
Następną częścią zadania jest wyścig ze Snakiem. Jak już dojedziesz zagadaj z nim i staraj się go wyprzedzić. Uważaj żebyś nie jechał pod prąd. Po wygranej zabierz radio aby wykonać misję.
Misja #5: Better than Beef
Co zrobić: Zbierz wszystkie fretki i zgub Apu.
Opis: Wsiądź do samochodu i pojedź do Krusty Burger. Zagadaj z cletusem aby zacząć misje.
Misja polega na zebraniu 14 fretek zanim czas minie. Po rozpoczęciu sterujesz Pickupem. Po zebraniu 14 fretek wróć do Krusty Burger i zacznie się pościg Apu. Musisz do zgubić. Tyklko nie odjeżdżaj daleko bo masz czas na powrót. Tuż po rozpoczęciu pościgu skręć w prawo i wjedź w park i przeskocz fontannę. To powinno wystarczyć.
Po zgubieniu Apu wróć do Krusty burger. Cletus wręczy ci Satellite Dish. Po zebraniu zakończysz misje.
Misja #6: Monkey See Monkey D'oh
Co zrobić: Zbierz wszystkie małpki zanim czas minie.
Opis: Pojedź na stadion. Zagadaj z Profesorem Frinkiem. Potem jedź zgodnie ze strzałkami i zagadasz z Doktorem Nickiem aby zacząć misje.
Aby wykonać tą misje musisz zebrać 200 monet i kupić Mr. Plow. A gdy już to zrobisz wsiądź do niego i zacznij misje. Polega ona na zebraniu 30 małpek co jest dość trudne. Małpki są wszędzie, na dachach itp. Mamy je zaznaczone na mapce. Po zebraniu 30 pojedź do Doktora Nicka i porozmawiaj z nim. Zabierz przedmiot który ci da - blender - aby zakończyć misje.
Misja #7: Cell-Outs
Co zrobić: Zniszczyć wszystkie samochody zanim czas minie.
Opis: Pojedź na stadion i zagadaj z Profesorem Frinkiem. Rozpoczyna się misja. Musisz zniszczyć samochody które są zaznaczone na mapce. Misja jest dość skomplikowana. Polecam jeżdżenie Mr. Plow. Po rozwaleniu 4 samochodów musisz wrócić do Profesora. Zagadaj z nim aby zakończyć ostatnią misje w levelu.
Misja bonusowa #1: Dial B for Blood
Co zrobić: Zbierz krew dla dziadka.
Opis: Pogadaj z Dziadkiem - koło Millitary Antiques Hermana.
Wsiądź do samochodu i pojedź po pierwszą krew. Następnie skieruj się do baru Moe i zagadaj z nim. Zabierz drugą krew i pojedź do Krusty Burger. Pogadaj z Squeaky-Voiced Teen i zabierz trzecią krew. To już wszystkie. Kieruj się teraz zgodnie ze strzałkami do Dziadka i pogadaj z nim. Ukończysz misje.
Wyścig uliczny #1: Time Trial
Co zrobić: Dojedź do mety zanim czas minie. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Krusty Burger - koło posterunku policji. Pogadaj z Milhousem.
Okrążenia: 3
Limit: 1:21
Opis: Okrążenia są większe niż w poprzednim levelu. Wyścig jest łatwy więc nie trzeba się zbytnio męczyć aby go pzrejść.
Wyścig uliczny #2: Circuit Race
Co zrobić: Przejedź wszystkie okrążenia i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Krusty Burger - koło placu budiwy. Pogadaj z Nelsonem.
Okrążenia: 4
Limit: Brak
Opis: Nelson ma dobry samochód. Żeby wygrać wystarczy jeździć po wewnętrznej na zakrętach.
Wyścig uliczny #3: Checkpoint Race
Co zrobić: Przejedź wszystkie checkpointy i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Springfieln Town Hall. Pogadaj z Ralphem.
Okrążenia: Brak
Limit: Brak
Opis: Wyścig jest dość trudny. Musisz tylko znać skróty i to wszystko. Gdy dojedziesz od mety wygrywasz Malibu Stacy Car (jeśli wygrałeś dwa poprzednie).