Misje | Level 1 The Simpsons Hit & Run poradnik The Simpsons: Hit & Run
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Turtorial (misja treningowa): The Cola Caper
Co zrobić: Pojechać do Kwik-e-martu i kupić Cole i lody.
Opis: Wsiądź do samochodu i jedź zgodnie ze strzałkami aż dojedziesz do Kwik-e-martu. Zaparkuj samochód w niebieskim okręgu i wejdź do sklepu.
Po wejściu pójdź i pogadaj z Apu. Po rozmowie zabierz zakupy i wyjdź ze sklepu.
Po wyjściu wsiądź do samochodu i wróć zgodnie ze strzałkami do domu. Pogadaj z Mardge aby rozpocząć kolejną misje.
Misja #1: S-M-R-T
Co zrobić: Wyprzedź Skinnera i daj Lisie projekt.
Opis: Weź projekt Lisy i wsiądź do samochodu. Jedź zgodnie ze strzałkami aż do wyścigu ze Skinnerem.
W czasie wyścigu używaj skrótów (np. ten z szybą). Wyścig nie jest zbyt skomplikowany. Meta jest tuż przed szkołą.
Wejdź do szkoły i oddaj Lisie projekt (pogadaj z nią).
Wróć teraz do domu i wejdź do środka i pogadaj z Marge aby rozpocząć następną misje.
Misja #2: Petty Theft Homer
Co zrobić: Zebrać 6 zgubionych przez Neda rzeczy.
Opis: Wyjdź z domu i pójdź do różowego domu Flandersów. Pogadaj z Nedem aby zacząć misje. Po czym wsiądź do samochodu.
Kieruj się strzałkami. Najpierw najedź na pierwszą rzecz - Flander's Tuxedo. Potem na - Flander's Law Mower, pogadaj z Barneyem (trzeba wysiąść z samochodu) po czym zbierz zamrażarkę i wsiądź do samochodu. Następnie zabierz Flander's Chair, potem Flander's Family Portrait. Jedź według strzałek i dojedź do Kwik-e-martu. Wskocz na Duff Truck i zabierz Rod's Inhaler. Potem pojedź do domu Flandersów i pogadaj z Nedem.
Następnie pójdź do domu i pogadaj z Marge.
Misja #3: Office Spaced
Co zrobić: Zniszcz samochód Smithersa zanim dojedzie do Elektrowni Atomowej.
Opis: Żeby wykonać to zadanie musisz zebrać 150 monet i kupić Plow King. Jeśli już zebrałeś daną sumę pojedź na stację benzynową i pogadaj z Barneyem. Po wejściu do samochodu rozpocznie się misja.
Pojedź do Kwik-e-martu zgodnie ze strzałkami i spotkasz samochód Smihersa. Na szczęście Smithers ma wolny samochód i łatwo go można dogonić. Misja nie stoi na wysokim poziomie. Wystarczy pare razy walnąć w samochód i po paru chwilach nic z niego nie zostanie.
Potem jedź zgodnie ze strzałkami do Elektrowni Atomowej. A tam wejdź do pomieszczenia oznaczonego niebieskim kółkiem - to twoje biuro.
Misja #4: Blind Big Brother
Co zrobić: Zniszczyć wszystkie panele mocy.
Opis: W tej misji musisz zniszczyć 9 paneli. Nie jest to trudne. Żeby zacząć wyjdź z biura.
Panel 1 - Pierwszy panel jest tuż niedaleko biura. Wystarczy wskoczyć na platformę i go kopnąć.
Panel 2 - Naciśnij guzik i pojedź na górę windą. Tam czeka na ciebie drugi panel.
Panel 3 - Zejdź z windy. Trzeci panel jest na podeście.
Panel 4 - Ten panel jest chyba najtrudniejszy. Trzeba uważać na zapadnie w rogu. Za nią jest czwarty panel.
Panel 5 - Pojedź windą. Przejdź kawałek. Piąty panel jest przed tobą.
Panel 6 - Ten panel jest trochę dalej od poprzedniego.
Panel 7 - Idź prosto i przejdź przez rampę. Siódmy panel jest za nią.
Panel 8 - Ten panel jest nawet ciężki. Musisz uważać na mostek. Za nią jest ósmy panel.
Panel 9 - Ten panel jest kawałek dalej za poprzednim.
Wróć do biura Homera żeby wykonać zadanie. Po czym wróć do domu i rozpocznij kolejną misję.
Misja #5: Flowers By Irene
Co zrobić: Podążaj za czarnym vanem. Nie zgub go!
Opis: Wyjdź z domu i wsiądź do samochodu (jeśli nadal masz Plow Kind zmień go na Family Sedan).
Misja polega na śledzeniu czarnego vana. Trzymaj się go blisko. Misja nie jest łatwa. Trasa kończy się za Elektrownią Atomową.
Żeby skończyć misję musisz dojechać do posiadłości pana Burnsa. Następna misja zaczyna się w Grocery Store.
Misja #6: Bonestorm Storm
Co zrobić: Uderzaj w wóz dostawczy i zbieraj gry Bonestorm zanim czas się skończy.
Opis: Musisz zebrać 10 gier Bonestorm z wozu dostawczego.
Misja jest dość prosta. Wystarczy spychać wóz dostawczy lub rozpędzać się i uderzać w niego z całą siłą, po czym zbierać wypadające paczki. Na marginesie powiem że w misji kierujemy Cayonero Marge i jest on niezniszczalny.
Po zebraniu 10 paczek wróć do domu żeby zakończyć misję.
Potem pójdź do budki i wybierz samochód i pojedź do Elektrowni Atomowej.
Misja #7: The Fat and Furious
Co zrobić: Wyrzedź Smithersa do rezydencji pana Burnsa.
Opis: Jak będziesz w Elektrowni pogadaj z Karlem. Następnie wsiądź do samochodu i rozpocznij wyścig. Misja ta jest nawet trudna. W każdym razie najtrudniejsza w tym levelu.
Żeby wygrać używaj wszelkich skrótów i ścinaj zakręty. Jak będziesz u progu bram pana Burnsa, wysiądź z samochodu i pogadaj z nim. Tak o to kończy się misja i 1 level.
Misja bonusowa #1: This Old Shanty
Co zrobić: Zbierz wszystki tyczki do pomidorów i wbij je w czasie 2:30.
Opis: Pojedź do uboższej części miasta (na wieś). Tuż za stacją gazową i mostem jest dom Cletusa. Pogadaj z nim i zaakceptuj misję.
Musisz zebrać 5 tyczek do pomidorów. To jest ta łatwiejsza część zadania. Jak to zrobisz pojedź szybko na pole i powbijaj te tyczki na polu. Ja to zrobisz wróć do Cletusa. Misja jest dość trudna. Porozmawiaj z nim aby ukończyć misję i wygrać dodatkowy samochód.
Wyścig uliczny #1: Time Trial
Co zrobić: Dojedź do mety zanim czas minie. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Camping - biedniejsza część miasta. Pogadaj z Milhousem.
Okrążenia: 5
Limit: 1:36
Opis: Okrążenia są dosyć małe co ułatwia zadanie. Najważniejsze jest nie obijanie się o barierki i nie zachaczanie o odstające elementy. Wyścig ten jest dosyć prosty.
Wyścig uliczny #2: Circuit Race
Co zrobić: Przejedź wszystkie okrążenia i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Stacja gazowa - niedaleko rezydencji pana Burnsa. Pogadaj z Nelsonem.
Okrążenia: 3
Limit: Brak
Opis: Dosyć trudny wyścig. Jedyne trudności na które trzeba uważać to żeby nie pomylić trasy (za wcześnie zawrócić), zderzenie czołowe z autobusem i uderzenie w słup. Poza tym to elementy są proste. Polecam Honor Rollera jako samochód.
Wyścig uliczny #3: Checkpoint Race
Co zrobić: Przejedź wszystkie checkpointy i bądź 1. Nie zniszcz samochodu !
Miejsce: Kościół. Pogadaj z Ralphem.
Okrążenia: Brak
Limit: Brak
Opis: Wyścig jest prosty. Musisz tylko znać skróty i to wszystko. Gdy dojedziesz od mety wygrywasz Electaurusa (jeśli wygrałeś dwa poprzednie).