Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów poradnik The Settlers: Dziedzictwo Królów

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

1 - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry
Solucja na szybko - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry

Solucja na szybko:

  • Idziemy do miejsca (2) i (3) .
  • Rozbudowujemy osadę (1) .
  • Budujemy sporą armię, którą lokujemy w miejscu (7) .
  • W punkcie (7) znajduje się tajne przejście do obozu wrogiego wodza (8) . Wysadzamy w powietrze (przy pomocy zdolności Pielgrzyma) kamienie w miejscy (7) , a podczas zimy łapiemy dowódcę wrogich wojsk (8) .
  • Transportujemy go jak najszybciej do więzienia (9) .

Tym razem trochę bardziej wymagająca misja. Naszą osadę (1) będzie trzeba mądrze rozbudowywać ze względu na niewielki obszar na to przeznaczony. Wpierw jednak udajemy się naszymi bohaterami do miejsca (2) . Jest to możliwe (idziemy od (1) przez (5) do (2) ), gdyż podczas trwającej właśnie zimy zmarzły rzeki. Kolejnym miejscem jakie musimy odwiedzić to punkt (3) . Spotkamy tutaj dwóch bohaterów [rys.1] którzy do nas dołączą. Nim nastąpi następna zima umożliwiająca naszym bohaterom powrót do osady (1) , warto pozwiedzać nimi północne zakamarki mapy - znajdziemy tam kilka niespodzianek. Budowa wioski (1) może przebiegać trochę wolno, warto wiec zainwestować w targowisko na którym będziemy mogli nabyć trudno dostępne surowce. Podczas zimy warto wybrać się także jednym z naszych bohaterów w rejony (6) , gdzie odnajdziemy kufer z przydatnymi dobrami. W miejscu (5) przydadzą się także dwie wieże strażnicze; podczas zimy często przychodzą tutaj wrogie oddziały.

Nasi sprzymierzeńcy walczą w miejscu (4) , my nie wdajemy się osobiście w te potyczki. Przeszukujemy dokładnie cały dostępny obszar (1) - w pobliżu jest trochę surowców naturalnych i dwa dodatkowe miejsca na budowę centrum miasta.

2 - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry
Spokojnie wznosząc kolejne budynki dojdziemy do momentu, w którym będziemy mogli wystawić potężną armię - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry

Spokojnie wznosząc kolejne budynki dojdziemy do momentu, w którym będziemy mogli wystawić potężną armię. Potrzeba nam będzie około dwudziestu oddziałów różnego rodzaju (głównie rycerzy na koniach i pikinierów). Wpierw udajemy się do miejsca (7) , w którym znajduje się furtka do tajnego przejścia (przejście sugerowane przez główny wątek gry w miejscu (11) nie używamy :)). Aby je otworzyć nasz bohater (Pielgrzym) musi wysadzić znajdujące się tam kamienie [rys.2] - na razie tego nie robimy. Na początku budujemy w tym miejscu co najmniej dwie strzelające wieże strażnicze i ustawiamy w trzymamy tam dostępnych wojowników [rys.3] .

3 - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry
Dopiero teraz wysadzamy w powietrze kamienie (7) - Misja 7 w The Settlers Dziedzictwo Królów - The Settlers: Dziedzictwo Królów - poradnik do gry

Dopiero teraz wysadzamy w powietrze kamienie (7) . Okazuje się, iż odkryliśmy obóz wrogiego wodza (8) . Owy wódz wróci do niego na zimę. Czekamy więc do tego czasu, poczym udajemy się jednym z naszych bohaterów do obozu (8) , aby aresztować śmiałka [rys.4] . Od teraz musimy działać bardzo szybko. Prowadzimy jeńca od miejsca (8) , przez punkty (7) , (1) , (5) , (2) do więzienia (9) . Należy uważać, gdyż zostanie wszczęta pogoń za więźniem, którą muszą zatrzymać ulokowani w miejscu (7) nasi żołnierze. Może nie udać nam się dojść do więzienia (9) podczas pierwszej zimy, będzie więc trzeba poczekać do następnej, która pozwoli nam przekroczyć rzekę pomiędzy punktami (5) i (2) . Gdy dostarczymy wrogiego wodza w ręce sprawiedliwości (9) , misja zakończy się sukcesem.