Misja 1 | The Settlers Dziedzictwo Królów poradnik The Settlers: Dziedzictwo Królów
Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019
Solucja na szybko:
|
Kierując Dario, podążamy za tutejszym wieśniakiem do zaatakowanej przez siły zła wioski (1) . Po zabiciu napastników udajemy się na północ do Brata Johna (2) po dalsze instrukcje. Otrzymujemy tutaj zadanie odbudowy i rozbudowy miasteczka (1) , do pomocy otrzymujemy kilku robotników. Podwładnym nakazujemy więc naprawę palących się zabudowań (1) i budowę centrum miasta. Zanim jednak rozpoczniemy modernizację osady (1) , Dario musi odwiedzić kilka miejsc. W wiosce (2) , na południowy wschód od klasztoru [rys.1] znajdziemy niejakiego Leonarda, który nauczy nas budować wieże obserwacyjne. Następnym miejscem, jakie warto odwiedzić jest kopalnia (3) . Spotkamy tam górnika, który zgubił swój pierścień. Świecidełko znajdziemy na cmentarzu [rys.2] w wiosce (2) . Gdy wrócimy ze znaleziskiem do górnika (3) , w podzięce otrzymamy bardzo przydatną w dalszej grze kopalnię. Warto również zwiedzić północno-zachodnie obszary mapy (4) , gdzie znajduje się spora ilość skarbów w postaci kufrów ze złotem.
Następnym przystankiem w podróży Dario powinna być wioska (5) . Po rozmowie z jednym z jej mieszkańców, otrzymamy możliwość zakupu od tejże osady (w menu ukrytym pod klawiszem F3) oddziału łuczników za dość niebagatelną cenę 500 talarów (każdy kolejny zakup zwiększa cenę). Stamtąd udajemy się do pewnego handlarza, którego znajdziemy na południu mapy (6) . Jak się okazuje, skupuje on żelazo za dość przyzwoitą cenę. Owej transakcji, możemy dokonywać w menu ukrytym pod klawiszem F3.
W dalszej drodze wzdłuż wschodniego brzegu mapy, warto udać się w okolice miejsca (7) , gdzie znajdziemy kufry ze złotem. Gdy dotrzemy do zaprzyjaźnionej wioski (8) , otrzymamy od jej mieszkańców podobną ofertę, jaką zaproponowali nam obywatele osady (5) . Za określoną ilość żelaza, możemy dostać od nich wsparcie w postaci żołnierzy.
Wszystkie sprawy poboczne załatwione, wracamy do budowy naszego miasteczka (1) . Po wybudowaniu baraków rozpoczynamy szkolenie armii. Dario udajemy się do bramy [rys.3] , w miejscu (9) . Jak się okazuje, wrota są zamknięte, a człowiek, który może je nam otworzyć został uwięziony przez siły zła w obozie (10) .
Rozbudowujemy armię (zakup żołnierzy od zaprzyjaźnionych wiosek, nie będzie tutaj złym pomysłem) i przygotowujemy się na odparcie niewielkiego ataku wroga na naszą wioskę. Mając do dyspozycji co najmniej osiem oddziałów, możemy bez większych obaw wyruszyć do odbicia więźnia (8) , przetrzymywanego obozie bandytów [rys.4] . Gdy uratujemy uprowadzonego strażnika bramy, uda on się do miejsce swojej pracy - przed wejście (9) . Teraz, Dario musi przekroczyć wrota (9) .