Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tuned Out | Solucja The Matrix Path of Neo poradnik The Matrix: Path of Neo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Tuned Out

Smith porywa klucznika. Musimy go odbić i bezpiecznie się stąd ewakuować.

Biegniemy korytarzem i trafiamy do pokoju z wielkimi telewizorami na środku. Tu zostajemy zaatakowani przez dwóch Smithów. Po pokonaniu ich otwiera się przejście za telewizorami. Dobiegamy do rozgałęzienia i zgodnie z rozkazem Morfeusza biegniemy w prawo. Trafiamy do pokoju gdzie już czeka na nas kilka kopii Smitha.

Po pokonaniu ich wbiegamy w następny korytarz. I na kolejnych rozwidleniach biegniemy: prosto, w prawo, w prawo.

Trafiamy do kolejnego pomieszczenia pełnego Smithów - Tuned Out | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Trafiamy do kolejnego pomieszczenia pełnego Smithów. Jest tu też klucznik. Musimy pokonać wszystkie kopie Smitha, ale największą uwagę przywiązujemy do staruszka. Smith chce przyłączyć go do swojej armii. Nie możemy do tego dopuścić. Przede wszystkim atakujemy dwóch agentów stojących koło klucznika.

1 - Tuned Out | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry
Po pokonaniu wszystkich w pokoju wbiegamy w kolejny korytarz - Tuned Out | Solucja The Matrix Path of Neo - The Matrix: Path of Neo - poradnik do gry

Po pokonaniu wszystkich w pokoju wbiegamy w kolejny korytarz. Trafiamy tu przed duże ekrany (obrazek 1). "Strzelają" one telewizorami, unikamy pocisków w skupieniu. W chwilę później trafiamy przed bliźniacze ściany z ekranami. Te też do nas "strzelają". Tu również unikamy pocisków w skupieniu. Spomiędzy ekranów, dokładnie przed nami, wyskakuje jeden ze Smithów. Pokonujemy go. Biegniemy dalej i lądujemy koło ściany zbudowanej w całości z telewizorów (obrazek 2). Podbiegamy kawałeczek i gdy tylko zauważamy, że ściana zaczyna się walić wycofujemy się. Pojawia się trzech przeciwników. Pozbywamy się ich i biegniemy w stronę ślepego zaułku. Za chwilę Morfeusz robi nam dziurę w ścianie jednym ze Smithów. Wbiegamy do okrągłego pomieszczenia i to koniec poziomu.