Kung Fu Training | Solucja The Matrix Path of Neo poradnik The Matrix: Path of Neo
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Kung Fu Training
Teraz przyszedł czas na tutorial w walce wręcz.
Poziom zaczynamy od kilku "silent takedown'ów" (cichych zabójstw) - jednak we właściwej grze te ataki nam się praktycznie nie przydają.
Od początku poziomu podbiegamy do adepta stojącego przed nami i naciskamy prawy przycisk myszy by go udusić. Biegniemy wzdłuż groty, na końcu znajdujemy właz w podłodze. Skaczemy w dół. Od razu biegniemy przed siebie i po cichu pozbywamy się idącego przed nami adepta. Biegniemy dalej i w ten sam sposób pozbywamy się karateki opierającego się o skrzynki.
Kierujemy się dalej wzdłuż korytarza. Znajduje się tam pokój w którym wreszcie nauczymy się walczyć (obrazek 1). Czekają tam na nas cztery fale po dwóch przeciwników, a na ekranie wyskakują po kolei proste kombinacje ciosów jakimi możemy się posłużyć. Gdy pozbędziemy się już wszystkich przeciwników Tank otwiera nam drogę dalej (jeśli odnieśliśmy jakieś poważniejsze rany po tych walkach to w dwóch małych skrzynkach po lewej i prawej stronie pokoju znajdują się lecznicze urny).
Biegniemy nowo otwartym korytarzem i dobiegamy do "sterowni" (obrazek 2), podchodzimy do zabudowania i zakradamy się tuż pod oknami. Jeśli uda nam się tak załatwić sprawę by nie podnieść alarmu dostaniemy patyk, który pomoże nam w turnieju na końcu poziomu. Wchodzimy do środka i atakujemy wroga który znajduje się najbliżej drzwi (to on właśnie jest od uruchamiania alarmu) Kiedy już się go pozbędziemy zajmujemy się jego kolegą (nie muszą to być ciche zabójstwa - wystarczy po prostu zachować kolejność).
Biegniemy dalej wzdłuż groty i trafiamy do hali produkcyjnej (obrazek 1). W środku znajduje się trzech karateków. Każdego z nich likwidujemy przy pomocy "silent takedown", dzięki czemu dostajemy bonus. Jest to filmik ukazujący wszystkie kombinacje ciosów z użyciem długiego kija.
Kontynuujemy nasz bieg po tunelu. Przeskakujemy przez dwie szczeliny w ziemi i wykańczamy pojedynczego, białego karatekę. Wchodzimy po drobinie do góry i dalej biegniemy wzdłuż korytarza. Tu znajdujemy obiecany patyk...
Przyszedł czas na turniej. Składa się on z pięciu rund:
- Trzech białych karateków,
- Dwóch białych i jeden czerwony karateka,
- Jeden biały i dwóch czerwonych karateków,
- Trzech czerwonych karateków,
- Mistrz tego dojo (obrazek 2)
Po słowach Morfeusza: "Good but you're faster than that" otrzymujemy możliwość "koncentrowania się".