04 - Over Hill and Under Hill cz.1 | The Hobbit poradnik The Hobbit
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019
Idź przed siebie i porozmawiaj z Bofurem. Dostaniesz zadanie znalezienia drewna na podpałkę. Wyjdź na zewnątrz i przejdź po skale po lewej do punkty zapisu. | |
Zapisz stan gry i podnieś podpałkę dla Bofura. Niestety skałą oberwie się i będziesz musiał dostać się z powrotem na górę. Idź w lewo i pokonaj grupkę wilków. Pozbieraj kryształy, odnów życie zjadając grzybki i wycofaj się. | |
Będziesz musiał skakać po platformach na drugą stronę. Po drodze skorzystaj z liany, aby dostać się do białego kryształu. Skacz dalej, aż dostaniesz się do gałęzi ze skrzynią. Otwórz ją, przeskocz na skałę i zapisz stan gry. Idź dalej i zbierz punkty odwagi ze skał poniżej. Wskocz na pobliską lianę, aby zebrać biały kryształ. | |
Teraz przesuń szary głaz tak, abyś mógł wskoczyć na platformę z czerwoną skrzynią. Przeskakuj po kolejnych lianach i wskocz na kolejną platformę, tym razem z niebieską skrzynią. Otwórz ją i wróć do miejsca z szarym głazem. Przejdź niskim korytarzem i wskocz na lianę. Przedostań się na platformę wyżej i skieruj się przed siebie. | |
Teraz wskocz na kolejną lianę, a następnie na malutkie wystąpienie, po którym przedostań się dalej. Idź przed siebie i zapisz stan gry przy żółtym punkcie. Przeskocz na drugą stronę i kieruj się dalej. Wyświetli się przerywnik, na którym zobaczysz kamienne kreatury. Od teraz będziesz musiał unikać miotanych przez nie głazów. Weź pomarańczowe ulepszenie, które zmieni twoje kamienie w ogniste. Idź szybko przed siebie i rozpraw się z dwoma wilkami. Kiedy to zrobisz, biegnij dalej i przeskocz po lianach na drugą stronę. | |
Zapisz stan gry przy najbliższym punkcie. Stań przy szarym głazie i poczekaj aż kamienne potwory trafią w niego, tworząc mostek. Idź dalej i załatw dwa wilki, a następnie poczekaj aż giganty stworzą kolejne przejście. | |
Kiedy to zrobią, wskocz wyżej i przejdź kamiennym mostkiem (nie wchodź na jaśniejszy fragment, ale przeskocz nad nim). Zapisz stan gry przy pobliskim punkcie. Przeskocz na platformę obok i wyjdź na zewnątrz. | |
Rozpraw się z kolejną parą wilków, zbierz kryształy ze skał i stań na ziemi za nimi. Kiedy trafi w nią kamień, zapadnie się i znajdziesz się w nowym miejscu. Załatw grupkę małych kreatur i przejdź do następnego pomieszczenia. Tutaj czeka na ciebie kolejna ekipa przeciwników, z którą poradzisz sobie bez problemu. Wskocz na lianę po lewej stronie i skieruj się przed siebie. Przeskocz na półkę ze skrzynią i otwórz ją. W środku znajdziesz zwój poprawiający umiejętność skakania. Wróć się do dużego pomieszczenia i podsuń głaz pod kolejną lianę. Wskocz na platformę powyżej i weź trzy mieszki monet. | |
Zeskocz na dół i wyjdź na zewnątrz. Pokonaj parę wilków i pozbieraj kryształy. Niestety półka przed tobą zawali się i będziesz musiał przejść jaskinią po lewej. Zbierz znajdujące się tutaj punkty odwagi i przeszukaj skrzynie, następnie zapisz stan gry. | |
W rogu pomieszczenia znajdziesz machinę, która wymaga naprawy. Przejdź korytarzem dalej. Drzwi za tobą zamkną się, a ty znajdziesz się w sporym pomieszczeniu. Najpierw załatw sporą grupkę małych potworków i zajmij się przeszukiwaniem sali (trochę kryształów, 2 skrzynie). |
Na platformie z boku znajdziesz pierwszą część do machiny. Teraz wskocz na lianę na środku pomieszczenia i przeskocz na platformę obok. W pobliskiej alkowie znajdziesz kolejną część. Teraz przeskocz na kolejną platformę i zapisz stan gry przy punkcie na środku. Skacz po lianach (na górze znajdziesz różowy klejnot), aż dotrzesz do platformy ze skrzynią i kolejną częścią do machiny. Przeskakuj dalej po platformach i wejdź do wąskiego korytarza. Dojdziesz do kolejnego pomieszczenia, gdzie już na początku znajdziesz czwartą część. Przeskakuj po kolejnych słupach, aż dotrzesz na samą górę. Znajdziesz tutaj skrzynię i ostatnią już część do machiny. Zapisz stan gry przy żółtym punkcie.