[MISJA 10] The Great Escape cz.1 | The Great Escape poradnik The Great Escape
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
MISJA 10: The Great Escape
Rodzaj etapu: skradanie
Przeciwnicy: wyjątkowo czujni strażnicy; mnóstwo wież oświetlających teren reflektorami
Stopień trudności: 7/10 (trzeba być bardzo czujnym; na chwilę wytchnienia nie można nawet liczyć wtedy gdy odetnie się dostawy prądu do bazy)
Długość misji: średnia (25-35 minut)
Opis przejścia:
To jedna z ostatnich misji, w których trzeba się będzie wyłącznie skradać. Następne etapy będą w większości przesycone akcją.
Nowy cel: Speak to Hendley (Porozmawiaj z Hendley'em)
Zgodnie z tym co sugeruje gra idź porozmawiać z Hendley'em. Podaruje on Ci klucze a także poleci udać się do Ashleya-Pitta. |
Nowy cel: Speak to Ashley-Pitt (Porozmawiaj z Ashley'em-Pittem)
Uważaj ponieważ będziesz musiał przedostać się do innego baraku. Miej na uwadze to, że strażnicy w tej misji są wyjątkowo czujni. Musisz dokładnie sprawdzić teren zanim ruszysz dalej. Uważaj też na gostków oświetlających teren reflektorami. Pogadaj z Pittem. Ten zaoferuje małą dystrakcję. Skorzystaj z niej (ENTER). |
Nowy cel: Get the rope (Zdobądź sznur)
Nowy cel: Get the rope to Big X (Dostarcz sznur Wielkiemu X)
Uwaga! Nie wychodź tymi samymi drzwiami, z których skorzystał Pitt. Wybierz inne, najlepiej te znajdujące się najbliżej siatki. Biegnij w stronę widocznej furtki. Teraz jest pusta. Strażnik, który jej pilnował poszedł zatrzymać Pitta. | |
Cały czas uważaj na reflektory. Pobiegnij do wyznaczonego miejsca. Na skrzyniach znajdziesz upragniony sznur. Weź go. Niestety, nie będziesz mógł wrócić, bo Pitt został wcześniej zatrzymany. Trzeba będzie wymyślić jakiś inny sposób, aby móc wrócić do części barakowej. |
Nowy cel: Examine the generators (Obejrzyj generatory)
Udaj się do oznaczonego budynku. Uważaj ponieważ okolice wejścia są wyjątkowo silnie monitorowane przez strażnika w wieży. Musisz spokojnie odczekać aż reflektor będzie oświetlał jakieś odległe miejsce. Wejdź do środka i podejdź do generatorów. |
Nowy cel: Get a wrench (Zdobądź klucz francuski)
Wbrew temu co można się spodziewać, jest to jeden z trudniejszych momentów tej misji. KONIECZNIE zapisz więc stan gry. Udaj się do zaznaczonej chatki. Powinieneś się do niej skradać od strony baraków, z których przyszedłeś. Okolica jest badana przez aż trzy reflektory przy czym najbardziej powinien Cię martwić ten przy południowym krańcu obozu.
Zanim wejdziesz do środka upewnij się, że nie oświeca bezpośredniej okolicy. Koniecznie musisz kucać ponieważ znajduje się tu śpiący strażnik. To jeszcze nie wszystko! W okolicach futryny jest kilka trzeszczących desek. Musisz się posuwać bardzo wolno za każdym razem zatrzymując się na kilka sekund i patrząc czy strażnik się nie obudził. Ostrożnie weź klucz i wracaj z nim na zewnątrz. Dobrze by było przed wyjściem sprawdzić przez dziurkę od klucza czy okolica nie jest oświetlana a także wykonać save'a. |