Scroll Scouting | Ścieżka Dawnguarda | The Elder Scrolls V Skyrim Dawnguard The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Scroll Scouting
Nowy cel główny: Odkryj lokalizację zwoju
W celu odnalezienia drugiego starożytnego zwoju udaj się do akademii magów w Winterhold. W bibliotece spotkasz pół-orka o imieniu Urag gro-Shub, który zleci ci zadanie Discerning the Transmundane. Jeśli zakończyłeś wcześniej główna linię fabularną podstawowej wersji gry, musiałeś już zaliczyć to zadanie i posiadasz zwój. Mogło się jednak zdarzyć, że odsprzedałeś przedmiot bibliotekarzowi. W takiej sytuacji będziesz musiał go odkupić za 4 tysiące monet lub 2 tysiące, jeśli jesteś mistrzem zakonu. Opis misji Discerning the Transmundane (Okno do świata duchów) znajdziesz w poradniku do gry Skyrim poświęconemu zadań głównym oraz misją deadrycznym. Gdy zdobędziesz oba zwoje, zanieś je kapłanowi czekającemu w Fort Dawnguard. Otrzymasz od niego kolejne zadanie.
Nowy cel główny: Znajdź magiczne ostrze.
Tym razem twoim celem jest odnalezienie sztyletu, który jest niezbędny do odprawienia magicznego rytuału. Znajdziesz go w jaskini Ancestor Glade, leżącej na wschód od Falkreath.
Po wejściu do środka wdrap się na skałę z lewej, a następnie przejdź na drugą stronę powalonego pnia. Ścieżka zaprowadzi cię do rzeźby, na której pozostawiono ostrze.
Nowy cel główny: Zetnij fragment kory i przyciągnij do siebie 7 rojów ciem
Gdy podniesiesz już przedmiot, odwróć się i użyj go na stojącym za tobą drzewem. Zdobędziesz w ten sposób korę, która zwabi do ciebie pobliskie ćmy. Musisz odnaleźć jeszcze 6 podobnych rojów.
Kolejny znajdziesz przy drzewie na prawo od rzeźby. Dalej kieruj się cały czas w prawo, a następnie wzdłuż strumienia.
Po dojściu do końca nurtu wdrap się na skały z lewej i kontynuuj marsz wąską ścieżką.
Zaprowadzi cię ona do drzewa z różowymi liśćmi. Idąc w ten sposób powinieneś zebrać wszystkie owady.
Nowy cel główny: Stań w słupie światła i przeczytaj starożytny zwój
Gdy tak się stanie, wróć na dół i stań w znajdującym się tam słupie światła. Musisz przeczytać w nim starożytny zwój z dopiskiem Dragon. Po obejrzeniu wizji porozmawiaj z wampirzycą Seraną, a otrzymasz kolejne zlecenie.