Awakening | Początek | The Elder Scrolls V Skyrim Dawnguard The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2019
Awakening
Nowy cel główny: Dowiedz się czego szukają wampiry
Celem twojej pierwszej misji jest zbadanie podziemi Dimhollow Crypt, gdzie podobno znajduje się starożytny artefakt wampirów. Kryptę znajdziesz niedaleko miasta Dawnstar. Żeby się do niej dostać, użyj ścieżki po wschodniej stronie góry.
Po wejściu do środka usłyszysz rozmowę dwóch wampirów. Dowiesz się z niej, że mężczyzna, który miał ci towarzyszyć został zamordowany. Pomścij go. Krwiopijcy i ich demoniczny pies powinni szybko zginąć od kilku bełtów. Gdy walka dobiegnie końca, zabierz przedmioty leżące przy ciele zabitego mężczyzny i wejdź do pomieszczenia na południu.
W środku znajdziesz łańcuch, przy pomocy którego otworzysz kratę na północy.
Idąc dalej przed siebie, natkniesz się na kolejnego wampira oraz grupkę nieumartych. Na lewo od miejsc, gdzie ich spotkasz znajduje się kolejna krata. Otwórz ją korzystając z pobliskiej dźwigni. W krypcie czeka cie jeszcze wiele podobnych walka. Zawsze staraj się w pierwszej kolejności zabijać wampiry, a następnie ich sługi.
Gdy zobaczysz krwiopijcę walczącego z pająkiem, poczekaj na zakończenie starcia. Dopiero po śmierci jednego z przeciwników, otwórz kratę i dobij osłabionego wroga. Kawałek dalej znajduje się przejście do Dimhollow Cavern.
W środku ponownie usłyszysz rozmawiające wampiry. Znajdziesz ich na dole z prawej przy ciele mężczyzny.
Pokonaj szybko wszystkich przeciwników, a następnie użyj przycisku stojącego na środku dużego okręgu.
Musisz teraz tak przesuwać stojące dookoła czary, by zapłonął w nich fioletowy płomień. Zacznij od tej, do której dochodzi ogień ze środka i kontynuuj przeciwnie do wskazówek zegara. Pierwsza niech będzie na zewnętrznym kręgu, druga na wewnętrznym, trzecia również na wewnętrznym, a czwarta na zewnętrznym. Gdy wszystkie zapłoną, krąg zacznie się ruszać.
Użyj kamienia po środku. Uwolnisz w ten sposób kobietę o imieniu Serana. Porozmawiaj z nią, a otrzymasz kolejne zadania. Musisz zabrać wampirzycę na zewnątrz i zaprowadzić do jej domu rodzinnego.