Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Crew - poradnik do gry

The Crew - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tuning w The Crew | O pojazdach poradnik The Crew

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Zestawy startowe

Samochody, które kupujemy w salonach to ich wersje seryjne. Aby brać udział w jakichkolwiek wyścigach musimy jednak kupić zestaw startowy. Ma on jedną z pięciu specyfikacji: uliczną, off-roadową, wyczynową, rajdową lub torową. Oprócz tego każdy zestaw startowy ma określony poziom. Może być to poziom 10, 20, 30 lub 40. Poszczególne poziomy zestawów startowych odblokowują się wraz z podnoszeniem poziomu gracza. Poziom 40 zestawu startowego oznacza zamontowanie do samochodu wszystkich brązowych części poziomu 40. Później możemy jednak ulepszyć w swoim samochodzie części wykonując misje fabularne i testy umiejętności. Poziom danej części zależy od poziomu danej misji, a bonus zależy od wyniku. Nie musisz płacić za części zdobyte danym samochodem, ale jeżeli zdobyłeś je jednym autem, a chcesz zamontować do drugiego to możesz to zrobić, ale musisz już zapłacić. Oczywiście dotyczy to jedynie części o określonej specyfikacji, czyli nie można zamontować np. rajdowych podzespołów do samochodu torowego.

Poszczególne części

Układ wydechowy polepsza przyspieszenie i podnosi prędkość maksymalną.

Sterownik wtrysku daje premię do przyspieszenia oraz podwyższa prędkość maksymalną.

Wtrysk paliwa zwiększa prędkość maksymalną oraz daje premię do przyspieszenia.

Część obiegu również daje nam premię do przyspieszenia oraz sporo podwyższa prędkość maksymalną.

Skrzynia biegów daje bardzo dużą premię do prędkości maksymalnej pojazdu oraz do przyspieszenia.

Wirnik bardzo polepsza przyspieszenie pojazdu oraz dość dużo podwyższa prędkość maksymalną pojazdu.

Opony dają największą premię do przyczepności, a dużą do hamowania oraz przyspieszania.

Hamulce dają oczywiście dużą premię do hamowania.

Zawieszenie polepsza przede wszystkim przyczepność, ale również hamowanie oraz przyspieszanie.

Dyferencjał daje premię do przyczepności, przyspieszania oraz hamowania.

Redukcja masy daje dużą premię do przyspieszania i hamowania oraz nieco mniejszą premię do przyczepności.

Najwięcej premii dają nam: skrzynia biegów, wirnik, redukcja masy, opony oraz dyferencjał, więc podczas ulepszania samochodu należy zabrać się za te części najpierw.