Linia przejazdu | Wyścigi w The Crew poradnik The Crew
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Linia przejazdu
Na obrazkach kolorem czerwonym zaznaczona została strefa hamowania, kolorem żółtym strefa, w której ani nie hamujesz, ani nie dodajesz gazu. Natomiast w strefach oznaczonych kolorem zielonym jedziemy z gazem dociśniętym "do deski". Oczywiście wszystko zależy od danego zakrętu oraz prędkości i samochodu.
Wyścigi uliczne
Podczas wyścigów ulicznych możesz zyskać przewagę nad przeciwnikami odpowiednio ścinając zakręty. Odległość od zakrętu, na jakiej należy rozpocząć hamowanie zależy przede wszystkim od prędkości oraz samochodu, jakim jedziemy. Można jednak hamowanie zakończyć podczas skręcania. Zwykle na trasach ulicznych można ścinać zakręty, przejeżdżając przez chodnik lub trawnik. Często trzeba też przejechać latarnie lub słupy. Trzeba jednak pamiętać o tym, że samochód prawdopodobnie zostanie podbity na krawężniku, więc zasadniczą część skrętu trzeba wykonać przed wjazdem na niego. Na wyjściu z zakrętu od razu dodajemy gazu i nitra.
Wyścigi szutrowe
W wyścigach szutrowych zwykle jeździ się samochodami o specyfikacji off-roadowej. Pojazdami tymi z łatwością możemy ścinać zakręty tak bardzo, jak pozwala nam na to ułożenie punktów kontrolnych. Często podczas takich manewrów nie musimy nawet używać hamulca, a wystarczy odpuścić gaz na sam moment przejechania zakrętu. W samym zakręcie powinno przejechać się za często ustawionym tam słupem.
Wyścigi na torze
Podczas ścigania się na torach wyścigowych nie ma już możliwości tak swobodnego ścinania zakrętów. Początek manewru wygląda tak samo, jak w przypadku wyścigów ulicznych. Dohamowanie do zakrętu może odbywać się również podczas skręcania. Na krawężnik możemy tu jednak najechać maksymalnie dwoma kołami, ponieważ samochody, którymi się tu jeździ mają twarde zawieszenie. Podczas jazdy niektórymi samochodami z napędem na tylne koła trzeba uważać na wyjściu z zakrętu i nie dodawać od razu gazu do oporu.