Lista pojazdów z grupy SR (Street Race) w The Crew 2? The Crew 2 poradnik, najlepsze porady
Ostatnia aktualizacja: 28 czerwca 2018
Street Race (skrót SR) to jedna z kategorii pojazdów w grze The Crew 2. Maszyny z tej grupy przystosowane są do ścigania się po asfaltowych odcinkach. Poniżej zamieściliśmy ich zestawienie oraz ogólne informacje na temat samej grupy SR.
- Objaśnienia do zawartości komórek tabeli i użytych skrótów
- Informacje i wskazówki na temat kategorii SR
- Lista pojazdów SR w The Crew 2
Objaśnienia do zawartości komórek tabeli i użytych skrótów
Druga kolumna tabeli jest najbardziej enigmatyczna. Zastosowane w niej skróty pokrywają się z tymi z gry i symbolizują do jakiej grupy dany pojazd został przyporządkowany, tzn. w jakich rodzajach zawodów można nim startować. Oto lista kategorii zawodów dostępnych w grze (oprócz tego są też unikalne mini-grupy reprezentowane przez śmigłowiec i poduszkowiec):
- SR - Street Race (wyścigi uliczne)
- DF - Drift (popisy driftowe)
- DR - Drag Race (wyścigi w linii prostej)
- HC - Hypercar (wyścigi z udziałem najmocniejszych samochodów)
- RR - Rally Raid (wyścigi maszynami terenowymi i rajdowymi)
- RX - Rally Cross (zawody rallycrossowe)
- MX - Motocross (wyścigi motocyklami enduro)
- AB - Aerobatics (akrobacje w powietrzu)
- JS - Jetsprint (zawody z użyciem zwrotnych małych łodzi)
- MT - Monster Truck (zawody z udziałem monster trucków)
- PB - Power Boat (wyścigi dużymi łodziami wyposażonymi w potężne silniki)
- TC - Touring Car (ściganie się profesjonalnymi autami wyścigowymi)
- AGP - Alpha GP (wyścigi bolidami jednomiejscowymi)
- AR - Air Race (wyścigi powietrzne)
Trzecia kolumna tabeli zawiera dwie ceny. Pierwsza cena jest tą "główną", a więc wyrażaną w bucksach (zdobywasz je np. za uczestnictwo w zawodach). Druga cena jest alternatywną powiązaną z walutą Crew Credits. Kredyty można pozyskiwać za prawdziwe pieniądze (mikrotransakcje), dzięki awansom na wyższe stopnie kariery (Popularny, Gwiazda, Ikona itp.) lub biorąc udział w specjalnych wyzwaniach.
Czwarta kolumna tabeli informuje o domyślnym poziomie wyczynowości danego pojazdu. Jest to parametr określający osiągi i możliwości danej maszyny. Parametr ten możesz w trakcie gry stopniowo podwyższać dzięki instalowaniu w pojeździe nowych ulepszeń pozyskanych dzięki zbieraniu łupów (skrzynek z lootem). Każda kategoria pojazdów ma inny maksymalny limit poziomu wyczynowości.
Piąta kolumna tabeli informuje o domyślnej sterowności danego pojazdu, tzn. o tym jak łatwo (lub jak trudno) się nim steruje. Także i ten współczynnik może zmieniać się w wyniku instalowania nowych ulepszeń. Przykładowo pojazd o podwyższonej mocy może być trudniejszy do opanowania, a wyposażony w lepsze opony może zacząć łatwiej się prowadzić.
Informacje i wskazówki na temat kategorii SR
- Street Race to najliczniej reprezentowana grupa w grze The Crew 2. Do wyboru jest kilkadziesiąt maszyn i znajdują się wśród nich zarówno samochody jak i motocykle.
- Dostęp do grupy SR jest przyznawany już na samym początku trybu kariery. Wystarczy zaliczyć wprowadzenie do głównej kategorii Street Racing (żółty kolor).
- Gra już na starcie pozwoli ci za darmo dodać do garażu jeden z trzech pojazdów z tej kategorii. Jeśli posiadasz konto w Ubisoft Club to warto też wejść w posiadanie Astona Martina Vanquisha, który jest szybszy od "startowych" samochodów.
- Po osiągnięciu poziomu popularności Ikona 100 możesz zdobyć Chevroleta Camaro ZL1, który jest jednym z lepszych samochodów w obrębie tej grupy (jego poziom wyczynowości to aż 201 punktów).
- Jeśli zależy ci na uzyskiwaniu dobrych wyników w wyścigach to nie marnuj pieniędzy na zakup wolnych aut i motocykli, tj. tych, których poziom wyczynowości jest mniejszy niż 100-120 punktów.
- Najlepsze maszyny z tej grupy mają ponad 200 punktów poziomu wyczynowości. Są one niestety zazwyczaj bardzo drogie (pół miliona bucksów lub więcej), ale są też wyjątki. Nieco lepsze ceny mają m.in. motocykle-ścigacze (choćby Ducati Panigale R - 459900 bucksów i 230 punktów) czy Dodge SRT Viper GTS (374500 bucksów i 208 punktów).
Lista pojazdów SR w The Crew 2
Pojazd | Typ | Cena | Poziom | Sterowność |
2017 Abarth 124 Spider | SR | 105700 [15100 CC] | 53/280 | średnia |
2008 Abarth 500 | SR | 51800 [7400 CC] | 26/280 | średnia |
2017 Acura NSX | SR | 389900 [55700 CC] | 195/280 | łatwa |
2013 Alfa Romeo 4C | SR | 268100 [38300 CC] | 120/280 | łatwa |
2007 Alfa Romeo 8C Competizione | SR | 350000 [50000 CC] | 159/280 | średnia |
2012 Aston Martin V12 Zagato | SR | 338100 [48300 CC] | 166/280 | średnia |
2012 Aston Martin V8 Vantage S | SR | 315700 [45100 CC] | 158/280 | średnia |
2012 Aston Martin Vanquish | SR | do odblokowania tylko w Ubisoft Club | 135/280 | średnia |
2016 Audi R8 Coupe V10 Plus | SR | 520100 [74300 CC] | 200/280 | łatwa |
2017 Audi TT RS Coupe | SR | 228200 [32600 CC] lub jako nagroda w kategorii kategorii Street Racing | 114/280 | średnia |
2010 Bentley Continental Supersports | SR | 356300 [50900 CC] | 178/280 | średnia |
2017 BMW M2 | SR | 257600 [36800 CC] | 120/280 | średnia |
2014 BMW M4 | SR | 277900 [39700 CC] | 139/280 | średnia |
2011 BMW M5 | SR | 267400 [38200 CC] | 167/280 | średnia |
2014 BMW R1200GS Adventure | SR motocykl | 93800 [13400 CC] | 94/280 | średnia |
2015 BMW S1000RR | SR motocykl | 452200 [64600 CC] | 226/280 | średnia |
2010 BMW X6 M | SR | 240100 [34300 CC] | 120/280 | średnia |
2011 BMW Z4 sDrive35is | SR | 203700 [29100 CC] | 113/280 | średnia |
2012 Cadillac Escalade | SR | 93800 [13400 CC] | 47/280 | średnia |
1957 Cadillac Eldorado Brougham | SR | 20300 [2900 CC] | 10/280 | średnia |
1969 Chevrolet Camaro RS | SR | 109900 [15700 CC] | 55/280 | średnia |
2010 Chevrolet Camaro SS | SR | 242200 [34600 CC] | 121/280 | średnia |
1971 Chevrolet Camaro Z28 | SR | 100100 [14300 CC] | 50/280 | średnia |
2017 Chevrolet Camaro ZL1 | SR | 401800 [57400 CC] lub osiągnij poziom Ikona 100 | 201/280 | łatwa |
1963 Chevrolet Corvette C2 | SR | 174300 [24900 CC] | 87/280 | łatwa |
1968 Chevrolet Corvette C3 | SR | 179900 [25700 CC] | 90/280 | łatwa |
2014 Chevrolet Corvette Stingray | SR | 345800 [49400 CC] | 173/280 | łatwa |
1967 Chevrolet Impala Sport Sedan | SR | 88200 [12600 CC] | 44/280 | średnia |
2010 Chevrolet Silverado 1500 | SR | 21700 [3100 CC] | 10/280 | średnia |
2013 Chrysler 300 SRT8 | SR | 205800 [29400 CC] | 147/280 | średnia |
1970 Dodge Challenger R/T | SR | 189700 [27100 CC] | 95/280 | średnia |
2012 Dodge Challenger SRT-8 392 | SR | 215600 [30800 CC] | 154/280 | średnia |
2017 Dodge Challenger SRT Hellcat | SR | 350700 [50100 CC] | 195/280 | łatwa |
1969 Dodge Charger R/T Hemi | SR | 135800 [19400 CC] | 68/280 | średnia |
2012 Dodge Charger SRT-8 | SR | 280000 [40000 CC] | 140/280 | łatwa |
2013 Dodge SRT Viper GTS | SR | 374500 [53500 CC] | 208/280 | łatwa |
2010 Dodge Viper SRT-10 Coupe | SR | 358400 [51200 CC] | 199/280 | średnia |
2015 Ducati Diavel | SR motocykl | 364000 [52000 CC] | 135/280 | łatwa |
2015 Ducati Hypermotard | SR motocykl | 284200 [40600 CC] | 142/280 | średnia |
2015 Ducati Monster 1200S | SR motocykl | 329700 [47100 CC] | 165/280 | średnia |
2015 Ducati Panigale R | SR motocykl | 459900 [65700 CC] | 230/280 | średnia |
2013 Ferrari F12 Berlinetta | SR | 683900 [97700 CC] | 228/280 | średnia |
1987 Ferrari F40 | SR | 581700 [83100 CC] | 194/280 | średnia |
2010 Ford F-150 SVT Raptor | SR | 51800 [7400 CC] | 26/280 | średnia |
2010 Ford Focus RS | SR | 142800 [20400 CC] | 102/280 | średnia |
2016 Ford Focus RS | SR | 249900 [35700 CC] | 125/280 | średnia |
2005 Ford GT | SR | 345800 [49400 CC] | 176/280 | łatwa |
2011 Ford Mustang GT | SR | 207900 [29700 CC] | 104/280 | łatwa |
2015 Ford Mustang GT Fastback | SR | 224000 [32000 CC] lub jako nagroda w kategorii kategorii Street Racing | 112/280 | średnia |
2013 Ford Shelby GT 500 | SR | 315000 [45000 CC] | 197/280 | średnia |
2017 Harley-Davidson Iron 883 | SR motocykl | 51100 [7300 CC] | 17/280 | łatwa |
2017 Harley-Davidson Street Glide | SR motocykl | 57400 [8200 CC] | 32/280 | łatwa |
2016 Honda Civic Type-R | SR | 217700 [31100 CC] | 109/280 | średnia |
2006 Hummer H1 Alpha | SR | 60200 [8600 CC] | 10/280 | średnia |
2015 Indian Chief Dark Horse | SR motocykl | 56700 [8100 CC] | 19/280 | łatwa |
2015 Indian Scout | SR motocykl | 53900 [7700 CC] | 90/280 | łatwa |
2017 Jaguar F-Type SVR Coupe | SR | 382200 [54600 CC] | 191/280 | średnia |
2012 Jeep Grand Cherokee SRT 8 | SR | 202300 [28900 CC] | 101/280 | średnia |
2012 Jeep Wrangler | SR | 20300 [2900 CC] | 10/280 | średnia |
1984 Kawasaki GPZ 900 R "Ninja" | SR motocykl | 303800 [43400 CC] | 152/280 | średnia |
2015 Kawasaki KX450F Street Race Edition | SR motocykl | 41300 [5900 CC] | 69/280 | łatwa |
2015 Kawasaki Ninja H2 | SR motocykl | 438200 [62600 CC] | 219/280 | średnia |
2015 Kawasaki Z1000 ABS | SR motocykl | 324100 [46300 CC] | 162/280 | średnia |
2015 KTM 1190 RC8 R | SR motocykl | 441700 [63100 CC] | 221/280 | średnia |
2015 KTM 1290 Super Duke R ABS | SR motocykl | 389900 [55700 CC] | 195/280 | średnia |
2015 KTM 450 EXC Street Race Edition | SR motocykl | 39200 [5600 CC] | 65/280 | łatwa |
2011 Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera | SR | 520100 [74300 CC] | 200/280 | łatwa |
2015 Lamborghini Huracan LP610-4 | SR | 623700 [89100 CC] | 208/280 | łatwa |
2006 Lamborghini Murcielago LP640 | SR | 582400 [83200 CC] | 208/280 | łatwa |
2012 Lotus Evora GTE | SR | 345800 [49400 CC] | 135/280 | łatwa |
2013 Lotus Exige S | SR | 317800 [45400 CC] | 159/280 | łatwa |
2009 Maserati Gran Turismo S | SR | 303800 [43400 CC] | 120/280 | łatwa |
2016 Mazda MX-5 | SR | 219800 [31400 CC] lub jako nagroda w kategorii kategorii Street Racing | 110/280 | średnia |
2002 Mazda RX-7 | SR | 112000 [16000 CC] | 112/280 | średnia |
1955 Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut Coupe (W196) | SR | 186200 [26600 CC] | 93/280 | średnia |
2012 Mercedes-Benz C63 AMG Coupe Black Series | SR | 326200 [46600 CC] | 163/280 | łatwa |
2015 Mercedes-Benz AMG GT | SR | 510300 [72900 CC] | 135/280 | średnia |
2009 Mercedes-Benz SL63 AMG (R230) | SR | 259700 [37100 CC] | 120/280 | średnia |
2007 Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition | SR | 450800 [64400 CC] | 205/280 | średnia |
2010 Mercedes-Benz SLS AMG (C197) | SR | 368200 [52600 CC] | 184/280 | łatwa |
2010 Mini Cooper S | SR | 105700 [15100 CC] | 53/280 | średnia |
2013 Mini Cooper S Countryman All4 | SR | 48300 [6900 CC] | 24/280 | średnia |
2017 MV Agusta F4 RR | SR motocykl | 445900 [63700 CC] | 223/280 | średnia |
2013 Nissan 370Z (Z34) | SR | 133000 [19000 CC] | 95/280 | średnia |
2016 Nissan 370Z Nismo | SR | 216300 [30900 CC] | 108/280 | średnia |
1970 Nissan Fairlady Z 432 (PS30) | SR | 60200 [8600 CC] | 15/280 | średnia |
2015 Nissan GT-R | SR | 373800 [53400 CC] | 187/280 | średnia |
2002 Nissan Skyline GT-R (R34) | SR | 186200 [26600 CC] | 93/280 | średnia |
2016 Porsche 911 GT3 RS | SR | 597100 [85300 CC] | 199/280 | łatwa |
1993 Porsche 911 Turbo 3.6 | SR | tylko dla posiadaczy przepustki sezonowej | 121/280 | łatwa |
1930 Proto HuP One | SR | 130200 [18600 CC] | 65/280 | średnia |
2018 Renault Megane R.S. | SR | 193900 [27700 CC] | 96/280 | średnia |
1967 Shelby GT500 | SR | 123900 [17700 CC] | 85/280 | średnia |
2004 TVR Sagaris | SR | 368200 [52600 CC] | 184/280 | średnia |
2014 Volkswagen Golf GTI | SR | 130200 [18600 CC] | 65/280 | średnia |
2011 Volkswagen Touareg NF | SR | 140000 [20000 CC] | 70/280 | średnia |