[Pars III] Nox cz.2 | The Abbey poradnik The Abbey
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Idź teraz do biblioteki, jeśli mijałeś ją wcześniej, to pewnie zauważyłeś palące się nocą światło. Wejdź najpierw do gabinetu Umberta, a następnie po schodach do skryptorium. Po lewej stronie pomieszczenia jest krata. Po jej lewej stronie jest kolumna. Przyjrzyj się jej. Użyj na kolumnie pergaminu znalezionego przy Anzelmie. Przejdź przez otwarte wrota. | |
Idź teraz cały czas w prawo, aż dotrzesz do księgozbioru. Na miejscu kliknij prawym przyciskiem myszy na księgach. Gdy znajdziesz się w komnacie z pentagramem, obejrzyj go, przyjrzyj się też świecom i księdze. Zostaniesz automatycznie przeniesiony do skryptorium. Wyjdź ze skryptorium i wejdź do pokoju Marcella. Odsuń prześcieradło (sheet) pod schodami i weź kafelek (tile). Spróbuj opuścić bibliotekę, zauważ, że drzwi są zamknięte. Cofnij się i idź cały czas w lewo, aż do końca. | |
Użyj kafelka (tile) na płaskorzeźbie (bas relief) i zapisz stan gry. |
To znany rodzaj zagadki - musisz przesuwać kafelki w odpowiedniej kolejności, by uzyskać obrazek.
Oto rozwiązanie:
Przesuwaj kafelki w następującej kolejności:
12, 11, 10, 14, 15, 11, 10, 9, 5, 1,
2, 3, 4, 8, 7, 6, 5, 1, 2, 3, 4, 8, 7
11, 12, 8, 7, 11, 10, 9, 13, 14, 15,
16, 12, 11, 10, 9, 5, 1, 2, 3, 7,
8, 4, 3, 2, 6, 10, 11, 12, 16, 15, 14, 13, 9
5, 6, 7, 8, 4, 3, 2, 1, 5, 9, 10, 6,
2, 1, 5, 6, 7, 8, 4, 3, 7, 8,
4, 3, 7, 6, 2, 3, 7, 6, 2, 1.