Rozdział 7 - Angie (cz.2) | Opis przejścia | Terminator Ocalenie poradnik Terminator: Ocalenie
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Tutaj czeka cię kolejna potyczka. Jeśli chcesz możesz podnieść strzelbę [1] leżącą przy skrzyniach na wprost schodów. Jak najszybciej postaraj się zniszczyć wszystkie aerostaty [2] , które pojawią się na polu bitwy.
Udaj się w lewo, gdzie znajdziesz trochę granatów, po czym wejdź na górę po schodach [1] . Na platformie natkniesz się na RKM [2] .
Jednocześnie będziesz miał świetny punkt do wykończenia pająków [1] , znajdujących się na placu. Kiedy się z nimi uporasz dołącz do towarzyszy i wyrusz z nimi do kolejnej części fabryki [2] .
Pora na kolejną potyczkę. Postaraj się jak najszybciej przywrzeć do jakiejś osłony [1] , ponieważ maszyny szybko cię ostrzelają. Dobrym miejscem do oflankowania przeciwników jest obniżenie terenu [2] z prawej strony hali.
Zapewnia ono niezłą osłonę, a jednocześnie jest dobrym punktem do prowadzenia ognia [1] . Ponieważ w czasie walki na polu bitwy pojawi się kilka T-600 nie zapomni o granatniku i granatach. Kiedy zakończysz bitwę przejdź przez kolejną dużą bramę [2] .
W narożniku z lewej znajdziesz strzelbę i granaty [1] . Po ich zabraniu udaj się w prawo, a potem wyjdź na zewnątrz przez kolejne duże przejście [2] .
Od razu rozpocznie się kolejna bitwa. Przed sobą znajdziesz karabin [1] , natomiast na podwyższeniu z prawej RKM [2] .
Jest to również niezłe miejsce do wyeliminowania aerostatów [1] . Kontynuuj swoją podróż w prawą stronę. Po zejściu ze schodów natkniesz się na strzelbę [2] .
Korzystając z licznych osłon [1] przemieszczaj się cały czas w prawo. W pewnej chwili wyjdziesz na tyły przeciwników i będziesz mógł ich wykończyć [2] .
Jeśli brakowałoby ci granatów [1] to znajdziesz kilka w miejscu rozpoczęcia bitwy przy metalowych skrzyniach. Po uporaniu się z wrogami przejdź przez bramę [2] z prawej.
Na ziemi znajdziesz spory arsenał w postaci karabinu , strzelby , granatów i RPG [1] . Warto zastąpić drugorzędną broń wyrzutnią rakiet, która przyda się w kolejnym pomieszczeniu. Kiedy tylko do niego wejdziesz od razu rozpocznie się bitwa. Jeśli podbiegniesz do prawej ściany i będziesz cały czas biegł prosto to wkrótce dotrzesz do skrzyni, za którymi znajdziesz karabin i RPG [2] .