Rozdział 4 - Widoki (cz.3) | Opis przejścia | Terminator Ocalenie poradnik Terminator: Ocalenie
Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019
Zaatakuje cię spora grupa aerostatów [1] . Rozpraw się ze wszystkimi, a następnie rusz wzdłuż drogi omijając przewrócony samochód z prawej strony [2] .
Następnie szybko przywrzyj do kolejnego kamiennego bloku i zacznij kierować się za osłonami w stronę budynku z lewej [1] . Jednocześnie cały czas uważaj na ogień prowadzony przez pająki przebywające na placu. Kiedy znajdziesz się w budynku wejdź do wąskiego korytarza, gdzie znajdziesz strzelbę [2] .
Nieco dalej, przy białym aucie, znajdziesz z kolei karabin [1] . Wróć na początek korytarza i zacznij wchodzić na górę po schodach z prawej [2] .
Na górze natkniesz się na ciało i RKM [1] . Podnieś go oraz granaty , znajdujące się w narożniku z prawej [2] .
Podejdź do zniszczonej ściany i zacznij niszczyć krążące w powietrzu aerostaty [1] . Następnie ostrzelaj pająki przebywające na placu na dole [2] .
Jeśli sytuacja stanie się patowa i nie będziesz w stanie z góry zniszczyć wrogów, to wróć na dół, przejdź przez wąski korytarz na którym znalazłeś strzelbę i karabin i ukryj się za przeszkodą znajdującą się za białym autem. Jest to świetny punkt do niszczenia kolejnych wrogów [1] . Po wybiciu wszystkich włączy się kolejna animowana scenka [2] .
Po jej zakończeniu znajdziesz się w wieżowcu. Z lewej strony jest strzelba [1] , a kilka kroków dalej RPG [2] . Podnieś wyrzutnię, ponieważ będzie ci potrzebna.
Na tym oraz kolejnych piętrach znajdziesz do RPG masę pocisków [1] . Najczęściej możesz je znaleźć przy zielonych flarach. Podczas przeczesywania pomieszczenia uważaj na aerostaty, które będą atakować cię przez okna [2] .
Po zniszczeniu latających maszyn wejdź na górę po zawalonej podłodze w centrum pokoju [1] . Tutaj czeka cię pojedynek z łowcą, który będzie atakował cię z różnych stron [2] .
Musisz się ukryć i kiedy tylko zobaczysz go w którymś z okien oddać strzał z RPG [1] . Powtarzaj całą akcję tak długo, aż przeciwnik odleci, po czym wejdź po zawalonej podłodze [2] na wyższe piętro.