Tell Me Why: Wejście do domu - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział Tell Me Why poradnik, solucja
Wejście do domu - 1 Rozdział, Homecoming - solucja, opis przejścia, porady
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2020
Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia trzeciego etapu gry. Dowiesz się co zrobić, aby dostać się do domu rodzeństwa.
Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.
Poszukiwanie wejścia
Zacznijmy od tego, że nie ma po co eksplorować terenu zanim nie sprawdzisz drzwi. Inaczej wszelkie Twoje interakcje będą bezużyteczne, a bohaterowie będą jedynie wspominać co działo się w ich życiu.
Rozpocznij, więc od sprawdzenia drzwi. Gdy okaże się, że klucz jednak nie pasuje sprawdź wszelkie inne wejścia. Do domu prowadzą jeszcze dwie pary drzwi oraz przejście z drzwi balkonowych. Żadnych z nich nie będziesz mógł jednak otworzyć.
Gdy sprawdzisz każde drzwi Twoja siostra przypomni sobie o przejściu pod domem, w którym bawiliście się za dzieciaka. Zbliż się do zablokowanego deskami wejścia. Tyler od razu zwróci uwagę na to, że potrzebuje śrubokrętu.
Śrubokręt
Jako dobrze wychowane dziecko Tyler chce rozkręcić śruby w deskach, a nie je zniszczyć. Śrubokręt czeka w stodole. Musisz się jednak do niej dostać.
Aby to zrobić pierw zbliż się do okna i zajrzyj do środka. Jak rodzeństwo zauważy śrubokręt w stodole zapragnie się tam dostać. W tym momencie poznasz kolejną nową mechanikę.
Bliźniaki mają możliwość przywoływania swoich wspomnień. W ten sposób przypomną sobie gdzie schowali klucz.
Udaj się do figur żab, postawionych przy lewej stronie budynku gospodarczego. Pod środkową figurką znajdziesz klucz - dzięki niemu dostaniesz się do środka.
Śrubokrętem odkręcisz śrubki blokujące wejście pod dom. Po prostu otwórz przejście w wejdź do starego miejsca zabawy.
Ze stodoły możesz zabrać również karmę dla ptaków. Wraz z nią udaj się do karmnik, wisi na drzewie, przed wejściem do domu.
Przejście pod domem
Gdy dostaniesz się do środka twoja siostra zostanie na zewnątrz. Po chwili uzna, że poczeka na Ciebie przed wejściem do domu. Poznasz kolejną mechanikę. Bliźniaki mogą bowiem rozmawiać ze sobą bez słów. Na razie będzie to jedynie lekka rozmowa, jednak w późniejszych partiach rozgrywki, będzie to kluczową mechanika. Dzięki temu będziecie ustalać plany, nie zważając na otaczających Was ludzi.
Pod domem znajdziesz wiele ciekawych obiektów, które przypomną Wam dzieciństwo. Tyler będzie na bieżąco relacjonować siostrze znalezienie obiekty, w ten sposób będą oboje przeżywać wspomnienia.
Jedną z ważniejszych rzeczy, znajdujących się pod domem jest sekret. Leży on przy piecu. Musisz po prostu się do niego zbliżyć i schować do go ekwipunku. Tyler od razu przypomni sobie jedną ze straszniejszych opowieści ich dzieciństwa. Zwróć na to uwagę. Postać ta odgrywa ważną rolę w późniejszej fabule.
Po zebraniu figurki możesz udać się do domu. Spójrz w sufit, a zauważysz dziurę, do której możesz wejść. W ten sposób znajdziesz się w mieszkaniu.