Tell Me Why: Skrytka Mary-Ann - jak otworzyć? Tell Me Why poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2020
Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz dokładny otwierania skrytki matki. Dowiesz się jak rozwiązać trzy zagadki, aby dostać się do tajnych informacji.
Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Zacznijmy od wejścia na strych. Musisz dostać się do garażu, a następnie zerknąć na zdjęcie, które da Ci siostra. Dopiero wtedy gra da Ci możliwość sprawdzenia każdej ściany.

Wajcha otwierająca strych znajduje się zaraz przy drzwiach wejściowych. Po prostu przesuń deski, aby dostać się do przełącznika.

Strych otworzy się, ale Ty nie dosięgniesz do wejścia. Musisz udać się do pomieszczeni gospodarczego i wziąć drabinę. W ten sposób dostaniecie się na górę.

Na górze znajdziesz skrytkę, aby się do niej dostać musisz rozwiązać trzy zagadki. Zacznijmy od tej znajdującej się na głównej ścianie strychu.


Zagadka ta polega na znalezieniu różnic pomiędzy obrazkami. Musisz zaznaczyć rzeczy, których nie ma na książkowej wersji:
- Tytuł;
- Najniższe drzewo;
- Lewa ręka potwora;
- Księżniczka w drzewach;
- Zamek.

Przejdźmy do drugiej zagadki. Musisz ustalić rzeczy dotyczące przeszłości matki. Odpowiednia kolejność oznaczeń to:
- Ptak - reprezentujący jej zwierzaka;
- Balet - hobby;
- Inżyniera;
- Malarza - jej byłego chłopaka.
To otworzy kolejną skrytkę.

Czas na ostatnią zagadkę. Musisz połączyć wydarzenia z życia Mary-Ann w porządku chronologicznym:
- Zamek;
- Owoce/liście;
- Zegar;
- Dom;
- Kolacja.
Dzięki temu otworzysz wszystkie skrytki. Czas połączyć to w całość i złamać kod.

Spójrz na litery wyrysowane na drzwiczkach skrytek. W całości utworzą kod - LEO. Dzięki niemu dostaniesz się do skrytki mamy.