Nowy Orlean - Generał Hawkins | Solucja Swashbucklers Stal kontra proch poradnik Swashbucklers: Stal kontra proch
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Nowy Orlean - Generał Hawkins
Blokada (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins . Masz strzec wejścia do portu w Tampie . W praktyce oznacza to konieczność zatopienia pięciu statków wroga. Oczywiście możesz także je zdobyć i przejąć.
Przed portem Tampa znajdź znak zapytania. Użyj opcji "Pilnuj blokady" i atakuj każdy okręt oznaczony wykrzyknikiem, który zbliży się do portu. Gdy zatopisz już odpowiednią ilość statków, otrzymasz informację, że możesz już zameldować generałowi o swoim sukcesie. Płyń do Nowego Orleanu i porozmawiaj z Hawkinsem , a zakończysz misję.
Przemytnicy (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins , po wykonaniu misji Zenega . Baza korsarzy w którym przebywa człowiek zwany Małym Pedro (Don Pedrillo ) musi zostać zniszczona. Dowództwo północnej floty ma dość powodów, by podejrzewać, że jest to punkt, przez który będzie przewożona jakaś tajna broń rebeliantów.
Baza znajduje się na Haiti , tuż obok portu San-Juan . Gdy dopłyniesz na miejsce, będziesz musiał się rozprawić z małą armią przeciwników. Gdy już wszyscy będą gryźć ziemię, czeka cię spotkanie z samym Pedrillem . Walka z nim jest prosta, wystarczy unikać jego kul, a atakować w momencie kiedy przeładowuje broń. Niestety, nie zdążysz dokończyć sprawy, bo drab ucieknie. Zamelduj o tym generałowi Hawkinsowi .
Agent w tarapatach (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins . Uważa on, że jego najzdolniejszy szpieg został złapany i jest teraz torturowany. Miejsce jego przetrzymywania jest nieznane. Człowiekiem który może rzucić nieco światła na tą sprawę jest niejaki Don King - promotor boksu w Wilmington . Jedyny sposób by zwrócić na siebie uwagę tego człowieka, jest wygranie turnieju bokserskiego w Wilmington .
Gdy będziesz już na miejscu z przykrością stwierdzisz, że wpisowe na turniej wynosi 10 tysięcy dolarów. Czeka cię walka z lokalnym mistrzem, a następnie z wściekłym Don Kingiem . Po wygranej zabierz Kinga do Nowego Orleanu . Po przesłuchaniu okazuje się, że agent jest przetrzymywany w dżungli, na południowym wybrzeżu Meksyku (miejsce zostanie zaznaczone na mapie). Nie ma czasu do stracenia, więc natychmiast tam się udaj.
Po drodze czeka cię oczywiście paru przeciwników, ale nie będą oni zbyt wymagający. Gdy w końcu dotrzesz do domku w którym przetrzymywany był agent, okaże się, że niestety nie wytrzymał on tortur i oszalał. Rzuca się na ciebie i niestety musisz go zabić. Agent wyposażony jest w kilof. Najlepiej wykorzystać chwilę, gdy broń utknie mu w ziemi i wtedy zaatakować. Z tą smutną informacją wróć do generała Hawkinsa .
Gross Schlange (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins . Informator generała doniósł, że Konfederaci ukrywają broń o nazwie Gross Schlange 1862, która może uczynić ich pancernik Aurora niepokonanym. Działo zostało ukryte w bardzo nietypowym miejscu, a mianowicie w azteckiej świątyni. Pozycja świątyni została zaznaczona na mapie (pomiędzy Tampico , a Veracruz ), więc ruszaj, by odebrać superbroń Konfederacji.
Gdy tylko dotrzesz do świątyni, zauważysz komitet powitalny złożony z pięknych i zabójczych Indianek. Po walce wejdziesz do świątyni. Generał ostrzegał cię, że w świątyni dzieją się dziwne rzeczy, ale żeby napadły cię ożywione szkielety? Gdy już uporasz się z tymi przeciwnikami, czeka cię starcie z azteckim szamanem . Jako, że przywołuje on szkielety, dobrze jest w czasie walki korzystać z specjalnego ciosu podcinającego przeciwników.
Po walce okaże się, że działa tu nie ma. Pozostaje ci jedynie wrócić z tą wiadomością do Nowego Orleanu .
Adolf (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins . W Jacksonville mieszka słynny holenderski inżynier Adolf Kotscheghaar . Jest on jedyną osobą zdolną zamontować superdziało na pancerniku Aurora. Nie udało się wam odzyskać działa, więc musicie się upewnić, że Adolf nigdy w życiu już niczego nie zamontuje.
Udaj się do Jacksonville i poszukaj w mieście symbolu koperty. Adolfa chroni banda rzezimieszków, ale to go rzecz oczywista nie uratuje. Po zabiciu inżyniera, na miejscu niespodziewanie zjawi się gubernator Nassau , wraz Nicolaiem , którego tak beztrosko pozostawiłeś na płonącym okręcie. Zostaniesz pojmany, uwięziony i automatycznie otrzymasz nowe zadanie (Ucieczka ).
Ucieczka (zadanie dla Unii)
Zadanie otrzymujesz automatycznie, po wykonaniu misji Adolf . Zastawiono na ciebie pułapkę i uwięziono w jakimś starym kościele. Jesteś pozbawiony broni i wszelkich zapasów, ale pozostały ci silne pięści, które teraz należy wykorzystać.
Po bójce ze strażnikami, zabierzesz jednemu z nich szable. Pora się wyrwać z tego miejsca. Gdy tylko dostaniesz się do swojego statku, natychmiast płyń do Nowego Orleanu , by porozmawiać z generałem Hawkinsem .
Finał (zadanie dla Unii)
Zadanie zleca generał Hawkins . Jest to ostateczna misja w grze. Musisz zabić gubernatora Nassau , oraz zatopić pancernik Aurora. Prawda, że proste? Zanim wyruszysz w misję, upewnij się, że zakupiłeś broń (odebrano ci ją podczas zadania Ucieczka ) oraz dysponujesz najlepszym okrętem (ulepszony pancernik).
Twój cel jest zaznaczony na mapie (Kuba ), więc znajdziesz go bez trudu. Na początku musisz pokonać pachołków Konfederatów, a następnie zmierzyć się z pancernikiem Aurora. Gdy wedrzesz się na jego pokład, czeka cię ostateczna walka z Nicolasem Sharpem (gubernatorem Nassau ). Po zwycięskiej walce udaj się do Nowego Orleanu i porozmawiaj z generałem Hawkinsem . Wykonałeś główną misję w grze, ale rozgrywka się nie kończy. Możesz nadal pływać, łupić statki Konfederatów i wykonywać zadania poboczne.