Hawana - Prolog | Solucja Swashbucklers Stal kontra proch poradnik Swashbucklers: Stal kontra proch
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Hawana - Prolog
Aresztowanie
Grę rozpoczynasz w stolicy Kuby , Hawanie . Nazywasz się Abraham Grey jesteś kaperem i kapitanem statku (a właściwie barki) Alabama. Po wylądowaniu zawitasz do knajpy , gdzie odezwie się do ciebie twój Wewnętrzny Głos . Głos przekaże ci podstawowe informacje dotyczące gry i pomoże w początkowym etapie rozgrywki. W twojej załodze brakuje kilku ludzi, więc skorzystaj z pobytu w karczmie by ich wynająć. Posłuchaj plotek i wyjdź na zewnątrz. Czeka cię teraz pierwsza walka w grze. Nie bój się, twój Wewnętrzny Głos powie ci co robić. Natychmiast po walce zostaniesz aresztowany przez Szeryfa .
Pobyt w celi nie potrwa długo. Szeryf ma świadka, który potwierdził, że zostałeś napadnięty. Od Szeryfa otrzymasz pierwsze zadanie (Aresztowanie ). Musi on dostarczyć grupę zbiegłych niewolników do Nicolasa Sharpa , gubernatora Nassau . Szeryf potrzebuje twojego statku i jeśli chcesz wyjść z ciupy, nie masz innego wyboru jak przyjąć jego propozycję. Znajdziesz się na ulicach miasta. Możesz teraz rozdzielić punkty doświadczenia, które zebrałeś za wygraną walkę i wybrać zdolności. Jeśli chcesz, wróć się do biura szeryfa (do budynków wchodzi się za pomocą spacji) i zapisz sytuację. Od Szeryfa otrzymasz także informację, by zobaczyć się z niejakim Buttlerem , który przebywa w knajpie .
Po rozmowie z Buttlerem , okaże się, że jest on kapitanem marynarki Stanów Zjednoczonych i może mieć dla ciebie ciekawe zlecenia. Nie możesz jednak otrzymać więcej niż jedno zadanie na raz, więc na razie zajmij się sprawą Szeryfa . Zauważ, że na mapie zaznaczone są wszystkie kluczowe miejsca w mieście. W sklepach wielobranżowych kupujesz towary do własnego użytku. Jeśli chcesz kupić towar na handel, musisz udać się do portu . Wsiadaj na statek i płyń do Nassau .
Będąc w mieście udaj się do siedziby gubernatora Nicolasa Sharpa . Przekaż mu niewolników, a zadanie zostanie wykonane.