Tryby gry | Sekrety SUPERHOT SUPERHOT poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Tryby gry
Na początku gry dostępny jest jedynie tryb fabularny. Po jego zakończeniu odblokujesz także dwa inne tryby: Endless oraz Challenge.
Dostępnych jest wiele trybów dodatkowych, które urozmaicają rozgrywkę
Endless zawiera cztery dostępne tryby:
- Nieskończony - zabijasz ile chcesz, jak chcesz;
- Wyścig - zabijasz 30 gości w jak najszybszym czasie rzeczywistym;
- Czas - zabij jak najwięcej gości w ciągu 20 sekund w grze (gdy się poruszasz);
- Rzeczywisty - zabij jak najwięcej przeciwników w ciągu realnej minuty.
Challenges oferuje nieco więcej ciekawych wyzwań dotyczących fabuły (poza ostatnim zadaniem 26: Pyramid):
- Speedrun - tryb, w którym liczony jest czas gry (gdy się poruszasz), a najlepszy wynik zapamiętywany - możesz go porównać z wynikiem RED do pokonania dla każdego poziomu;
- Speedrunrt - jak powyżej, jednak liczony jest czas rzeczywisty (także, gdy się nie poruszasz);
- Katanaonly - jak sama nazwa wskazuje, używasz przez cała grę jedynie katany - jednak możesz nią rzucać. Problem pojawi się, gdy przeciwnik podniesie rzuconą katanę - nie możesz wtedy uderzać z pięści. Możesz nią przecinać kule.
- Fullstop - czas całkowicie zatrzymuje się, gdy stoisz, jednak wrogie kule lecą szybciej, a każda podniesiona broń ma tylko jeden nabój;
- AD2013 - jest to tryb nieco ułatwiony - każdy pojedynczy cios z pięści jest śmiertelny. Oferuje dodatkowo inną gamę tekstur graficznych.
- Hotswitch - standardowy tryb gry, jednak uwzględniający rejestrowanie wyników oraz dający już od początku gry umiejętność Hotswitch;
- Barehands - bardzo trudny tryb, pozwala jedynie na używanie pięści, nie możesz podnosić broni (przeciwnicy oczywiście je maja);
- Throwing - potrzebujesz aż pięciu uderzeń z pięści, aby zabić przeciwnika. Do tego nie możesz strzelać z broni - jedynie nimi rzucać (trafienie jest śmiertelne);
- Ghost - od początku gry posiadasz umiejętność Hotswitch, zabijasz przeciwników jednym ciosem. Jednakże, bronie dla ciebie nie istnieją.
- Hardmode - czas biegnie szybciej, szybciej także lecą wrogie kule. Dodatkowo: krótszy czas oszołomienia po uderzeniu przeciwnika i pięć ciosów na zabicie czerwonego.
- Impossible - jest to powyższy Hardmode, jednak bronie mają tylko jeden nabój;
- Norestart - masz tylko jedną szansę na ukończenie gry - jeśli zginiesz, twoje postępy zostają utracone.