Poziomy 16-20 | Opis przejścia SUPERHOT SUPERHOT poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019
Poziomy 16-20
Poziom 16
Sytuacja w windzie, możesz to rozwiązać na kilka sposobów. Jest jednak pewna bardzo wygodna technika: szybko schowaj się za gościem po lewej bez atakowania. Zginie od kuli gościa pośrodku, więc podnieś broń z martwej ręki i strzel do gościa po prawej (jako, że teraz jego kolej na strzał), a w gościa pośrodku rzuć pistoletem.
Możesz spróbować go zastrzelić, jednak lepiej najpierw wyceluj w gościa za drzwiami windy - są po obu stronach, zabij przynajmniej jednego, żeby móc się schować w rogu, i dopiero wtedy bezpieczniej będzie wykończyć ostatniego gościa w windzie (no i potem drugiego za drzwiami).
Poziom 17
I znów dość proste zadanie. Zeskocz ze schodów trzymając katanę w ręce - nie potrzebuje ona czasu na wykonanie zamachu, dlatego zdążysz szybko zabić dwóch gości i rzucić w trzeciego. Teraz podnieś broń palną. Od góry, tam skąd zeskoczyłeś nadbiegać będzie pięciu czerwonych. Zajmij się najpierw tymi z karabinami, na walczących katanami możesz zaczekać, aż podejdą.
Poziom 18
Zaczynasz z krótkofalówką w ręce. Patrząc na ścianę korytarza, dostrzeżesz sylwetki przeciwników. Zaczekaj aż pierwszy nadejdzie, pochwyć jego broń po rzucie radiem i szybko zabij drugiego nadchodzącego oponenta. Trzeci jest za szybą po prawej - pozwól mu strzelić pierwszemu, by rozbił szkło. Na końcu korytarza po prawej stronie stał będzie gość ze strzelbą, a gdy podejdziesz drzwi się otworzą i zmierzysz się z czwórką czerwonych.
Na koniec od korytarza przybędzie jeszcze sześciu gości z różną bronią. Dobrym pomysłem jest zaczajenie się przy drzwiach wewnątrz pomieszczenia, jednak z inną bronią niż strzelba (abyś nie musiał się wychylać po coś z dodatkową porcją amunicji).
Poziom 19
Od teraz posiadasz nową umiejętność - tzw. Hotwsitch. Dzięki tej umiejętności możesz przełączać się na przeciwników po załadowaniu zdolności. Najważniejsze jest jednak to, że po przełączeniu automatycznie wyrzucasz broń.
Najpierw przełącz się zgodnie ze wskazówką na gościa w pokoju. Rzuć czymś w gościa biegnącego z pałką i równie szybko czym w gościa za filarem - ze strzelbą. Po ich eliminacji przyjdzie z tej samej strony jeszcze trójka - przełącz się wtedy na ostatniego z przybywających, by zaskoczyć resztę od tyłu.
Poziom 20
Kolejny poziom nie powinien stanowić problemu. Przełącz się najpierw na gościa naprzeciwko, który do ciebie strzela. Schowaj się za rogiem i podnieś łom, czekając na gościa ze strzelbą, który wychyli niebawem zza rogu (drugim się nie przejmuj).
Teraz z dołu nadleci dwóch gości, jeden powinien pojawić się za twoimi plecami. Oczekuj jeszcze trzech pozostałych czerwonych na schodach z dołu. Na koniec musisz zejść po schodach do wnęki po prawej, gdzie ukrył się jeden z gości na początku rundy - załatw go na koniec (uważaj, gdyż będzie wcelowany).