Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudeki - poradnik do gry

Sudeki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

9. Świątynia cz. II | Solucja Sudeki poradnik Sudeki

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Buki i Elco

Przyszedł czas sprawdzić, czy sławna Buki nie jest czasem przereklamowana. Buki posiada umiejętność wspinaczki, więc możesz dosięgnąć miejsc, gdzie wcześniej widziałeś zielone porosty na ścianie. Wokół platformy, po której się poruszasz, są dwa takie miejsca. W jednym jest skrzynia i Orb of Might (+20SP), a w drugim dźwignia, otwierająca przejście.

W następnej komnacie zostaniesz zaatakowany przez pająki - 9. Świątynia cz. II | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

W następnej komnacie zostaniesz zaatakowany przez pająki. Masz okazję poznać bliżej możliwości nowych postaci. Po wygranej skieruj się przez następne drzwi.

Znajdziesz się na piętrze pomieszczenia, w którym wcześniej byli Tal i Ailish - 9. Świątynia cz. II | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

Znajdziesz się na piętrze pomieszczenia, w którym wcześniej byli Tal i Ailish. Znów powalczysz z pająkami, a po wszystkim zmień postać na Elco. Ustaw się przy krysztale, a naładujesz swój odrzutowy plecak. Musisz zrobić rundkę wokół posągu, tak by dotknąć dwóch świecących kółek. Jeśli tego dokonasz, otworzysz kolejne przejście (z czerwonymi flagami). Jeśli spadniesz, po prostu wdrap się po drabinie i spróbuj ponownie.

W korytarzu weź ze skrzyni Orb of Power (P+10) - 9. Świątynia cz. II | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

W korytarzu weź ze skrzyni Orb of Power (P+10). Miniesz save point, z którego oczywiście skorzystaj. W komnacie czeka Cię niełatwa przeprawa z Arconitami i nie wahaj się używać Storm Kick, dopóki nie wykończysz wszystkich. Ze skrzyni wyciągnij broń dla Buki - Shelizeh. W komnacie dalej naładuj plecak Elco i przeleć się maksymalnie do końca. Stań na platformie z runem. Buki niech pójdzie w drugą stronę i ominie rumowisko, wspinając się na ścianę. Dotrzesz w ten sposób do drugiego znaku. Stań na nim.

1 - 9. Świątynia cz. II | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry