Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sudeki - poradnik do gry

Sudeki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

17. Crystal Reef | Solucja Sudeki poradnik Sudeki

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Powinieneś posiadać już wszystkie Totemy. Udaj się więc do kapliczek i zabierz z każdej najlepszą broń dla danej postaci (tzw. Ultimate Weapon). Nie zapomnij ich podrasować u kowala. Na 4 poziomie Transentii znajduje się teleport. Porozmawiaj z profesorem. Zostaniesz teleportowany do Krainy Cieni, ale tylko jeden teleport będzie czynny. Użyj go.

Witaj w mrocznym Brightwater, gdzie jest kilka przedmiotów i skrzynek z pieniędzmi do znalezienia - 17. Crystal Reef | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

Witaj w mrocznym Brightwater, gdzie jest kilka przedmiotów i skrzynek z pieniędzmi do znalezienia. Floreny znajdziesz przy latarni. Przy wodospadzie użyj rozproszenia, a pojawi się most - za nim jest lasek i skrzynia z bronią dla Ailish. Pieniądze są też rozrzucone w domach, a na cmentarzu, gdzie będziesz musiał rozproszyć czar, znajdziesz Orb of Sanctuary. W jednym ze zniszczonych domów na piętrze znajdziesz też Orb of Might.

Udaj się teraz w miejsce, gdzie w normalnym Brightwater stały namioty. Jest tam teraz duża rezydencja. Przy kominku stoi Samuel, porozmawiaj z nim i zgódź się pomóc. Skieruj się do kościoła i pogadaj z człowiekiem u progu, następnie zagadnij rybaka w dokach. Otrzymasz klucz. Udaj się z nim do domu (pamiętasz chałupę, przy której stał rybak, który użyczył Ci łodzi?) i wejdź tam Talem. Przesuń pierwszą skrzynię maksymalnie prawo, drugą do końca do siebie i trzecią raz do siebie. Wyciągnij symbol ze skrzyni i zanieś do typka przy kościele. Wejdź do swiątyni, porozmawiaj ze wszystkimi i udaj się z powrotem do Samuela. Wejdź do windy i użyj jej.

Wejdź do jaskini i idź na wprost - 17. Crystal Reef | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

Wejdź do jaskini i idź na wprost. Po bardzo fajnej rozmowie czeka Cię, niestety, walka. Po wszystkim przejdź ścieżką pnącą się wokół statuy. Wybierz nowo otwarte drzwi na wschodzie. Przejdź przez następne drzwi. Zostaniesz zaatakowany, używaj czaru Gaze of the Wind i wtedy wszystko pójdzie już z górki. Rozprosz magię przy kamieniu nad wodą i użyj go. Zrób to samo z następnym. Wespnij się z Buki po ścianie, naciśnij przycisk i skorzystaj z nowego transportu, by zdobyć klucz zamknięty w skrzyni. Wróć do miejsca, w którym widziałeś schody na górę. Na ich końcu rozprosz magię i użyj klucza.

W następnej komnacie znajduje się przycisk - 17. Crystal Reef | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

W następnej komnacie znajduje się przycisk. Naciśnij go, a usłyszysz pieśń syreny. Teraz musisz ją powtórzyć, używając kółeczek z lewej strony groty - skorzystaj z wzoru z obrazka obok. Przejdź na drugą stronę groty i weź perłę. Wróć na schody i na rozwidleniu skręć w lewo. Zapisz stan gry.

By dotrzeć do muszli, wybierz wpierw Buki, idź w lewo, wespnij się po ścianie, przesuń dźwignię w dół i naciśnij przycisk - 17. Crystal Reef | Solucja Sudeki - Sudeki - poradnik do gry

By dotrzeć do muszli, wybierz wpierw Buki, idź w lewo, wespnij się po ścianie, przesuń dźwignię w dół i naciśnij przycisk. Wybierz Ailish i przejdź po kościach dalej, przesuń dźwignię w dół. Zmień na Buki, przesuń dźwignię do góry i naciśnij przycisk. Ailish powinna przebiec po dwóch mostach i wziąć Orb of Vigor ze skrzyni. Stań Ailish na platformie z dźwignią, ale nie zmieniaj jej jeszcze. Zmień na Buki i naciśnij przycisk. Zmień na Ailish, przesuń dźwignię i przejdź przez most. Zmień na Buki i naciśnij dwukrotnie przycisk (może wystarczyć też jeden raz). Stań obiema paniami na kółkach. Druga perła jest Twoja. Wróć do komnaty ze statuą syreny. Wejdź na drogę prowadzącą do góry, nagraj stan gry i użyj pereł. Zejdź na dół i wejdź do muszli.

Boss: Syrena

Jeden z łatwiejszych bossów w grze. Po prostu wybierz najmocniejszą broń i strzelaj do niej,gdy tylko się wynurzy. W razie problemów lecz się przy pomocy lekarstw lub czaru.