Subnautica Below Zero: Wymagania sprzętowe PC Subnautica poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 26 marca 2021
Na tej stronie znajdziesz informacje na temat wymagań sprzętowych gry Subnautica Below Zero na PC. Dodatkowo zamieściliśmy tutaj opis ustawień, które wpływają na jakość grafiki i płynność rozgrywki.
- Subnautica Below Zero: Minimalne wymagania sprzętowe na PC
- Subnautica Below Zero: Zalecane wymagania sprzętowe na PC
- Subnautica Below Zero: Ustawienia graficzne
- Subnautica Below Zero: Dodatkowe uwagi
Subnautica Below Zero: Minimalne wymagania sprzętowe na PC
- System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit;
- Procesor: Intel Core i3 lub AMD Ryzen 3 2.6GHz;
- Karta graficzna: Intel HD 530;
- Pamięć RAM: 8 GB;
- Miejsce na dysku: 15 GB HDD;
- Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360.
Subnautica Below Zero: Zalecane wymagania sprzętowe na PC
- System operacyjny: Windows 7/8/10 64-bit
- Procesor: Intel Core i5 lub AMD Ryzen 5 3GHz
- Karta graficzna: Nvidia 1050 Ti lub AMD Radeon 570 z 4 GB VRAM
- Pamięć RAM: 8 GB
- Miejsce na dysku: 15 GB HDD
- Obsługiwane kontrolery: Klawiatura, Pad Xbox 360
Subnautica Below Zero: Ustawienia graficzne
Subnautica Below Zero oferuje możliwość zmiany następujących parametrów graficznych:
- Preset: pozwala na ogólną zmianę ustawień graficznych. Automatycznie modyfikuje praktycznie wszystkie wskazane poniżej parametry;
- Częstotliwość odświeżania: ilość klatek, jakie są wyświetlane na ekranie w czasie jednej sekundy. Wpływa to na płynność wyświetlania obrazu. Im wyższa częstotliwość tym płynniejszy obraz;
- Water Quality: określa szegółowość z jaką wyświetlana jest woda. Im wyższe ustawienia, tym lepsza jakość, ale może także spowodować spadki płynności produkcji;
- Detail - określa jakość tekstur w grze. Im wyższe ustawienia, tym większa wymagana moc obliczeniowa komputera;
- Anti-aliasing i anty-aliasing quality: pozwalają określić, w jaki sposób oraz jak dokładnie będą wygładzane będą krawędzie w grze. Wyłączenie tej funkcji zwiększy płynność gry, spowoduje jednak powstawanie zniekształceń obrazu;
- Bloom: określa sposób w jaki wyświetlane jest światło. Włączenie tej funkcji spowoduje, że widoczne będą promienie świetlne. Zwiększy to realizm świata, ale może także spowodować spadki płynności;
- Lens Dirt: tworzy efekt "zabrudzonego ekranu" przez co obraz widoczny na ekranie ma bardziej przytłumione kolory;
- Depth of Field: określa dystans, w którym obraz zaczyna być wyraźnie widoczny. Gdy opcja jest włączona obiekty "w tle" będą rozmywane;
- Motion Blur: określa stopień rozmycia otoczenia w momencie, gdy postać znajduje się w ruchu;
- Ambient occlusion: określa szczegółowość różnego rodzaju powierzchni. Im wyższe ustawienie tym lepszy efekt i jednocześnie większe obciążenie procesora;
- Screen-Space Reflections: ustawienie to wpływa na jakość odbić, występujących na ekranie;
- Dithering: za pomocą tej opcji zwiększyć można realizm otoczenia poprzez płynny przejścia kolorów między sobą.
Subnautica Below Zero: Dodatkowe uwagi
Lewitujące złoża surowców - jeden z częściej występujących błędów.
Subnautca Below Zero znajduje się we wczesnym dostępie, dlatego mogą zdarzać się różnego rodzaju błędy techniczne. W dużej mierze ograniczają się one do grafiki. Musisz więc przygotować się na długo doczytujące się tekstury czy brak detekcji kolizji na części obiektów.