Rozdział 3 (cz.1) | Sublustrum poradnik Sublustrum
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Rozdział 3
Przed Tobą znajduje się dolmen #1 - taki sam, jak ten z książki, którą znalazłeś na początku gry. Odwróć się i skieruj naprzód. Dojdziesz do ruin miasta #2 . Podejdź bliżej.
Wejdź do pierwszego budynku po prawej. Tuż za wejściem znajdziesz tablicę z kartkami oraz sejf #1 . Podnieś postrzępioną mapę "Ragged map" oraz schemat sieci elektrycznej miasta "Scheme" . Szyfr do sejfu zdobędziesz nieco później. Powróć na ulicę i skieruj się dalej chodnikiem w prawo. Zatrzymaj się przy oknie i podnieś leżącą na nim szmatkę (Rag) . Dojdziesz do schodów. Na samej górze znajduje się zawór odpowiedzialny za pompę wodną #2 , jednakże na razie nie możesz jej włączyć. Podnieś z ziemi łom (Crowbar) .
Zejdź z powrotem na chodnik, po czym udaj się na drugą stronę ulicy w kierunku starego samochodu. Podejdź do niego od tyłu i użyj łomu na bagażniku #1 . Wyciągnij ze środka pusty kanister (Empty jerrican) . Przejdź teraz na front pojazdu. Użyj szmatki na tablicy rejestracyjnej - odkryjesz rejestrację P 573 SI. Weź także rączkę, którą nakręca się samochód (Handle) #2 .
Udaj się w stronę tramwaju, wciąż trzymając się tej strony ulicy. Dotrzesz do skrzynki zasilającej po prawej #1 . Włóż łom w pokrętło po lewej. Aby otworzyć skrzynkę, musisz odpowiednio ustawić suwaki, przekręcić rączkę, ponownie ustawić suwaki i kolejne dwa razy przekręcić rączkę. Wszystkie górne suwaki ustaw w pozycji dolnej, natomiast dolny suwak w pozycji środkowej - zakręć teraz rączką. Następnie przesuń dolny suwak maksymalnie w prawo i dwa razy przekręć rączkę - otwórz skrzynkę. W środku znajdziesz przełączniki, przyjrzyj się im uważnie #2 . Przewody żółty i czerwony są połączone, czarny jest na pozycji (+), zaś niebieski na (-).
Odwróć się i przejdź na drugą stronę ulicy. Podejdź do sejfu - szyfr do niego to 5,7,3. Aby go otworzyć, musisz wprowadzać kolejny cyfry w przeciwnym kierunku. Zacznij, na przykład, przyciskać lewą stronę pokrętła, gdy dojdziesz do cyfry pięć, zacznij klikać na prawą stronę (tuż obok wskaźnika aktualnie wybranej cyfry). Na koniec ponownie obracaj pokrętłem w przeciwnym kierunku. Kiedy otworzysz sejf wyciągnij z niego list "Letters" oraz przełącznik (Switch) #1 . Wejdź teraz do tramwaju. Na jego końcu znajdziesz siedzącego na ławeczce ducha #2 - porozmawiaj z nim, a następnie opuść pojazd.