Rozdział 2 (cz.3) | Sublustrum poradnik Sublustrum
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Tuż obok telefonu znajduje się maszyna z dwiema dźwigniami #1 . Ta po lewej, z cyframi odpowiada za poszczególne platformy, natomiast dźwignia druga za ich konkretną pozycję. Obrazki poniżej przedstawiają ułożenie platform w zależności od ułożenia dźwigni (szczególne znaczenie ma tu dźwignia po prawej).
UWAGA: Początkowo nie będziesz mógł uruchomić platformy drugiej. W tym celu przestaw pierwszą na pozycję b, udaj się na "wysepkę" drugą i wstaw przekładnię zębatą do mechanizmu obok #2 .
![]() | ![]() |


Kiedy w końcu dotrzesz do wyjścia, znajdziesz się w długim korytarzu, na końcu którego widać dwoje drzwi. Wybierz te po prawej #1 . W środku znajdują się kolejne - tym razem zamknięte - drzwi ze zbitym judaszem. Po prawej, tuż za deskami #2 znajduje się kolejna wtyczka na klucz czasu, użyj go.
![]() | ![]() |
Ponownie znajdziesz się w przeszłości. Zerknij na judasza - wyświetli się krótki filmik, na którym ujrzysz cienie chłopców pastwiących się nad psem #1 . Po jego zakończeniu odwróć się i zabierz leżący na półce klucz (Plain key) . Po powrocie do teraźniejszości ponownie spójrz przez wizjer i zwróć uwagę na zegar znajdujący przy suficie #2 oraz godzinę, którą wskazuje (3:10).
![]() | ![]() |
Opuść pomieszczenie i udaj się do drugich drzwi. W środku skieruj się na schody #1 , a następnie do końca, gdzie dojdziesz do następnych drzwi. Użyj na nich wcześniej zdobytego klucza i wejdź do środka. Po prawej znajdziesz przełącznik światła. Po lewej na biurku jest zegar - podejdź do niego i ustaw godzinę 3:10. Przestaw także górny suwak z AM na PM #2 .
![]() | ![]() |
Po raz kolejny udaj się do poprzedniego pomieszczenia, jeszcze raz cofnij się w czasie i zerknij przez judasz. Tym razem zjawi się stróż i młodzi chłopcy nie zdołają wyżyć się na psie. Na koniec udaj się do drugiego pomieszczenia i podejdź do pieca #1 , otwórz dolną klapę i wejdź do środka #2 .
![]() | ![]() |