Stellar Blade: Zagadka z dźwigiem w Strefie budowy na Eidos 7 Stellar Blade poradnik, porady
Strefa budowy na Eidos 7 to miejsce zaliczenia dużej zagadki z dźwigiem w grze Stellar Blade. Nasz poradnik pokazuje gdzie znaleźć 3 karty identyfikacyjne dźwigu oraz jak poprawnie ustawić dźwig i utworzyć przejście do kanałów.
Ostatnia aktualizacja: 14 maja 2024
Zagadka z dźwigiem z lokacji Strefa budowy jest jedną z większych zaliczanych w grze Stellar Blade w głównym zadaniu Złomiarz Adam z pierwszej wizyty na Eidos 7. Z tej strony poradnika dowiecie się gdzie ukryto 3 karty identyfikacyjne dźwigu, a także jak ustawić wiszące belki i stworzyć pomost do wejścia do kanałów.
- Dotarcie do konsoli dźwigu
- Pierwsza karta identyfikacyjna dźwigu
- Druga karta identyfikacyjna dźwigu
- Trzecia karta identyfikacyjna dźwigu
- Rozwiązanie zagadki z dźwigiem
- Opcjonalny obszar w Strefie budowy
Dotarcie do konsoli dźwigu
- W lokacji Strefa budowy do zaliczenia jest duża zagadka z uruchomienia i użycia dźwigu. Jej celem jest uzyskanie dostępu do wejścia do kanałów na tyłach placu budowy.
- Dotrzyjcie do centralnej części Strefy budowy. Niedaleko obozu jest konsola sterowania dźwigiem. Przy próbie użycia jej dowiecie się, że potrzebne są 3 karty identyfikacyjne dźwigu. Przedmioty te są w różnych częściach Strefy budowy i możecie je odnajdywać w dowolnej kolejności.
Pierwsza karta identyfikacyjna dźwigu
- W lewej części Strefy budowy możecie rozpocząć wspinaczkę. Miejsce to rozpoznacie po obszarach oznaczonych żółtą farbą.
- W trakcie wspinaczki wdrapujcie się na wyższe półki i doskakujcie do drążków i interaktywnych krawędzi. Docelowo musicie dotrzeć na wyższy poziom budynku w budowie. Pozbądźcie się potworów i otwórzcie dużą skrzynię z obrazka. Jest w niej pierwsza karta.
Druga karta identyfikacyjna dźwigu
- Zbadajcie obszar na tyłach placu budowy. W okolicy tej do odnalezienia jest duży generator i po pokonaniu okolicznych potworów możecie go włączyć.
- Uaktywnienie generatora przywróciło dostawy prądu i uaktywniło windę, która znajduje się niedaleko obozu - pokazuje ją obrazek. Wejdźcie do windy i dotrzyjcie nią na wyższy poziom budynku w budowie.
- Na górze znajduje się małe obozowisko z kanapą oraz poszukiwaną dużą skrzynią, która skrywa kartę.
Trzecia karta identyfikacyjna dźwigu
- Zbadajcie obrzeża placu budowy, a powinniście zlokalizować przejście do sąsiedniej lokacji, które pokazuje dołączony obrazek. Zostało ono oznaczone dużą ilością żółtej farby.
- W trakcie eksploracji nowego obszaru oprócz pokonywania potworów rozglądajcie się za drabiną - użyjcie jej do dotarcia na wyższy poziom. Po pokonaniu kilku silniejszych potworów możecie znaleźć dużą skrzynię z ostatnią kartą.
Rozwiązanie zagadki z dźwigiem
- Po tym jak pozyskacie wszystkie 3 karty możecie powrócić do konsoli dźwigu. Tym razem będzie ona dostępna i przejmiecie kontrolę nad dźwigiem.
- Założeniem zagadki jest przesuwanie wiszącymi metalowymi belkami, by utworzyły one pomost do wyjścia z tej lokacji. Gra pozwoli Wam manipulować 2 różnymi obiektami, ale na potrzeby zagadki wystarczy Wam domyślny lewy. Ustawcie wiszącą belkę w pozycji pokazanej na obrazku. Zadbajcie żeby była umieszczona dostatecznie nisko, tzn. w zasięgu skoku Eve.
- Wyłączcie sterowanie dźwigiem, dotrzyjcie do wiszących belek, wdrapcie się na przesuniętą belkę i przebiegnijcie po niej nad przepaścią. Pozwoli to Wam dotrzeć do wejścia do kanałów - to kolejna główna lokacja na Eidos 7.
Opcjonalny obszar w Strefie budowy
- Dodatkowa podpowiedź: Opcjonalnie możecie najpierw przesunąć belkę maksymalnie w lewo. Pozwoli to Wam wykonać dodatkową wspinaczkę. Eve dotrze dzięki temu na wyższy poziom tylnego budynku strefy budowy - miejsce to pokazują obrazki i są tam poukrywane różne sekrety.