Vergara | Soldier of Fortune 2 Double Helix poradnik Soldier of Fortune 2: Double Helix
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
VERGARA'S MANSION - GROUNDS
Kup na misję SOCOMA z tłumikiem, M4 oraz strzelbę snajperską. Poza tym oczywiście zwykłe granaty i gogle noktowizyjne. Zaczynasz w ogrodzie, wyjmij SOCOMA, zacznij strzelać w kamerę po lewej i ją zniszcz (dwa celne strzały wystarczą) (1) - wiedz, że gdy kamera cię zauważy, to włącza się alarm i czasami zjawia się ktoś nieproszony. Ale to tylko czasem. Potem oddal się, wyjmij snajperkę i strzel w kolesia za kolumnami naprzeciwko (2).
Idź w prawo, zacznij strzelać ze snajperki - zabij dwóch stojących przy wejściu do posiadłości (3) (4), potem poczekaj chwilę na trzeciego (5). Idź w lewo i z SOCOM'a zniszcz kamerę (6). Naprzeciwko jest wieża z karabinem maszynowym, a strażnika go obsługującego nijak nie trafić. Nie idź tam więc, tylko zawróć i przed siebie.
Po prawej patroluje dwóch, pomiędzy murem, a domkiem po lewej jest jeszcze jeden - kolejność ich uśmiercania pozostawiam tobie, najlepiej strzelać ze snajperki (7) (8) (9). Przy domku naprzeciwko, nad drzwiami jest kamera - niech jej nie będzie (10).
Idź za ten domek wzdłuż muru, gdy skręcisz w prawo, przygotuj się do zabicia dwóch przeciwników - psa i strażnika (używaj M4 lub AK74) (11) (12). Wróć się, wybiegnie na ciebie jeden strażnik - możesz użyć dubeltówki (13).
Skręć w lewo, a wpadniesz na kolejnego - szybka seria z karabinu ostudzi go (14). Nad zielonym murem, w oddali zauważysz kamerę - zdejmij ją z SOCOM'a (15). Wróć się do domków i spróbuj wejść do któregoś.
Da się wejść do tylko jednego, tego z klatkami dla psów. Najpierw zabij strażnika w pokoju naprzeciwko (16), a potem zastrzel psy (17) (18). Idź do pokoju, weź amunicję i wyjdź. Za rogiem spotkasz przeciwnika (19).
Idź do muru zielonego muru z jakimś karabinem - z bramy naprzeciwko z prawej po kolei zaczną wybiegać strażnicy. Najlepiej kucnąć lub ukryć się za rogiem i po kolei ich zdejmować - będzie ich aż pięciu (20) (21) (22) (23) (24). Idź do bramy, wychyl się, ze snajperki zdejmij strażnika na dachu (25). Zmień na zwykłą broń.
Idź dalej wzdłuż zielonego muru, po chwili wybiegnie na ciebie pies (26), a za nim z prawej - dwóch jego panów (27) (28). Wszystkich potraktuj w ten sam sposób.
Wyjdź na plac i spójrz w prawo - snajperką zdejmij strażnika w oddali (29) (bez powiększenia ledwo co będzie go widać), a następnie tak samo załatw stojącego w drzwiach po prawej (30). Odwróć się i idź do budynku po lewej z wyjętą dubeltówką.
Jak tylko wejdziesz, zrób z niej użytek na strażniku, który wypadnie z prawej (31). Przeszukaj to pomieszczenie i wejdź po drabinie na górę - zabierz pancerz i spójrz na drzwi - wbiegnie przez nie strażnik, załatw go jakiś karabinem (32). Wyjdź z budynku.
Wychyl się zza rogu i zabij kolejnego strażnika, który tu przybiegnie (33). Na tym samym budynku jest kamera - zniszcz ją za pomocą SOCOM'a (34).
Natychmiast odwróć się w lewo, gdyż tam pojawi się nowy strażnik (35). Idź wzdłuż muru do widocznych z oddali drzwi tak, aby karabin z lewej cię nie dosięgną. Ukryj się za otwartymi drzwiami i wychyl z karabinem. Zza rogu wbiegać będą po kolei przeciwnicy i po kolei ginąć, będzie ich pięciu (36) (37) (38) (39) (40). Przeszukaj pokój w środku, a następnie wróć się do basenu przez wcześniej ominiętą bramę.
Idź w prawo, do zamkniętej bramy, odwróć się - pojawi się dwóch strażników - jeden za basenem (41), a drugi tuż po prawej (42). Idź w prawo - na ścianie posiadłości jest jakaś okratowana powierzchnia, można się po niej wspiąć na górę. Idź lewą stroną do końca, potem zejdź na dach i zbliż się do pokazanego na obrazku wentylatora. Otwórz go (klawisz użycia) i wejdź do środka, a potem w prawo.
VERGARA'S MANSION - MAIN HOUSE
Musisz dostać się do piwnic. Na początku idź wentylacją do dziury w podłodze, którą dostaniesz się na dół. Patrząc na kurtki otwórz prawe drzwi, potem w łazience kolejne - trafisz do sypialni, gdzie będzie pierwszy przeciwnik (1). Zabierz pancerz i wróć się do pokoju z kurtkami. Skorzystaj teraz z prawych drzwi - wyjdź na korytarz, wróć się i za róg. Poczekaj na pierwszego kolesia (2).
Wychyl się i zabij kolejnych dwóch - karabin lub dubeltówka (3) (4). Idź prosto, w korytarzu po lewej będzie kolejny koleś (5), wyjdzie z lewej. Ty idź prosto do końca, przeszukuj pokoje i zabieraj amunicję, apteczki i pancerz. Potem przeszukaj pokoje w korytarzu, gdzie zabiłeś ostatniego przeciwnika, tak dojdziesz do schodów na dół.
W składziku po prawej jest amunicja, idź do drzwi po lewej, prosto, otwórz drzwi do kuchni - po lewej będzie strażnik (6). Odwróć się do tyłu - drzwi, z których wyszedłeś mają sąsiada. Przeszukaj cały dół, a następnie skorzystaj z nich. Dojdziesz do pokoju z sejfem - otwórz go (klawisz użycia), a uzyskasz sporo ciekawych informacji. Otwórz drzwi, od razu zacznij strzelać do dwóch przeciwników (7) (8), po ich unieszkodliwieniu wejdź do pokoju.
Skorzystaj z drzwi po prawej, w sali projekcyjnej czai się strażnik po lewej (9). Wyjdź i do barierki, z drzwi po prawej wybiegnie dwóch (10) (11). Po ich zabiciu pozbieraj wszystkie przedmioty z sąsiednich pokoi i zejdź schodami do piwnicy.
VERGARA'S MANSION - WINE CELLAR
Idź prosto, do większej sali - naprzeciwko będzie pierwszy przeciwnik (1), a zaraz po lewej - kolejny (2). Idź w głąb sali z kręglami, z prawej strony otworzą się za ladą drzwi i stanie w nich strażnik - zabij go (3) i przeszukaj jego pokój, jest tam sporo przydatnych przedmiotów.
Zabij jeszcze jednego strażnika, który wybiegnie z głębi sali (4). Idź do ominiętych drzwi po tej samej stronie (pozostałe wszystkie są zamknięte). Prosto i do sauny po prawej, odwróć się - z drugiej strony wybiegnie dwóch strażników, zabij ich z daleka (5) (6).
Potem wejdź do łazienki na końcu tego korytarza (drzwi tuż obok sauny), jak tylko wejdziesz, odwróć się - kolejna parka pojawi się z tyłu. Ukryj się za rogiem i zdejmij ich (7) (8), a potem przeszukaj łazienkę. Wyjdź z łazienki i skieruj się w prawo, do składu. Ukryj się za rogiem, otwórz drzwi i zacznij po kolei zabijać wrogów w środku. Jest ich trzech, z czego jeden stoi tuż za półką po lewej, uważaj, by cię nie trafił (9) (10) (11). Gdy ich zabijesz, przeszukaj pomieszczenie i wejdź po drabince po lewej do wentylacji.
Idź przed siebie do drugiej dziury - tam z góry zdołasz zabić dwóch strażników (12) (13). Aby dobić resztę, będziesz musiał zeskoczyć na dół - połowa ze strażników (jest ich czterech) nie ma broni, więc będzie uciekać lub zabierać broń martwych kolegów. Zabij ich po kolei (14) (15) (16) (17).
Potem wyjdź na korytarz, w lewo, ukryj się za rogiem, wychyl i zabij kolejnych trzech przeciwników w środku (18) (19) (20). W sali idź jedyną możliwą drogą, na razie nie schodź na dół, tylko otwórz zielone drzwi po lewej - załatw strażnika, który pojawi się w sali z kręglami (21), a następnie jego kolegę po prawej (22).
Teraz wróć się do schodów, zejdź na dół, od razu zdejmij strażnika, który wybiegnie z pokoju (23), a następnie jego kolegę po lewej (24). Przeszukaj strzelnicę, jest tu sporo broni, a także apteczki.
Otwórz stalowe drzwi (klawisz użycia) i wejdź tyłem, patrząc na drzwi - pojawi się dwóch strażników, których zabij (25) (26). Weź wszystko, co możesz - z pełnym zdrowiem, pancerzem i amunicją wyjdź ze strzelnicy i w lewo, do zielonych drzwi, po schodach na dół. Stań przed wejściem - najpierw spójrz w prawo (wychyl się), zabijesz strażnika (27) i snajpera za murem (28).
Potem wychyl się patrząc w lewo - zabijesz jednego strażnika (29), po czym zbliż się, aby w drzwiach po lewej zdjąć kolejnego, z granatem dymnym (30). Idź w prawo, wychyl się zza kolumny i zabij strażnika (ma także granat dymny) (31).
Przejdź do ostatniej kolumny i znów się wychyl - po lewej za murkiem będzie snajper (32). Zabierz amunicję i idź do drzwi, w których zabiłeś strażnika z granatem. Prowadzą one do korytarza, do następnej sali z winem. W korytarzu stoi strażnik, który czeka tylko na kulkę (33).
Znów zaczniesz się wychylać. Najpierw popatrz w lewo i zabij pierwszego strażnika (34), potem w prawo - zabijesz dwóch (35) (36), z czego jeden może zacząć biec w lewo, więc uważaj.
Idź w lewo, w głąb sali - po prawej jest snajper, wychyl się zza półki z winem i zdejmij go (37). Idź do końca sali, do biurka, odwróć się i popatrz na drzwi, którymi tu wszedłeś. Najpierw zabijesz pierwszą parę wrogów (38) (39)...
... a następnie drugą (40) (41), uważaj na ich granaty dymne, najlepiej zabijać ich z daleka. Tajne przejście obok stoliku i krzesła powinno stać otworem - jeśli nie, to wejdź na podest i zejdź. Po lewej spotkasz pierwszego strażnika (42), a dalej w głębi korytarza - drugiego (43). Dojdź do kręconych schodów i zejdź na dół.
VERGARA'S MANSION - BUNKER
Na dobry początek czeka cię dość długa walka z dużą ilością przeciwników, ukrytych w następnym pokoju. Jeden wybiegnie (1), zdejmij następnego w środku (2) - możesz używać snajperki, aby zabić następnych dwóch (3) (4).
Strzelaj i strzelaj, rzucaj granatami. Gdy zabijesz kolejną parę (5) (6), zbliż się i stań pomiędzy wejściem, a murem. Tak wychylony eksterminuj przeciwnika (7) (8) (9).
Wejdź do środka i od razu skieruj uwagę na zejście na dół - wybiegnie stamtąd para strażników, których szybko zabij (10) (11). Przeszukaj ten pokój, weź amunicję i zejdź na dół, a potem w lewo. Trzymając się muru dojdziesz do dwóch strażników - wychyl się i zdejmij obu (12) (13).
Idź w prawo, do korytarza - po chwili drzwi się otworzą i wybiegnie dwóch strażników. Kucnij i pojedynczymi strzałami ostudź ich zapał (14) (15). Idź prosto, w lewo, wychyl się i zabij snajpera (16) strzelbą snajperską. Gruzy nie pozwolą ci przejść, drzwi są zamknięte, trzeba będzie pójść prawą drogą.
Wejdź do pokoju, szafka zasłania przejście, otwórz więc drzwi po lewej, w pokoju zabij dwóch strażników (17) (18). Idź dalej, w prawo, potem przez drzwi obok szafki do pokoju, gdzie spotkasz kolejną parę strażników (19) (20).
Otwórz drzwi naprzeciwko po prawej, zabij strażnika w pokoju naprzeciwko (21), potem drugiego po prawej (22). Idź w lewo, do składu, gdzie ukrywa się Sanchez. Musisz go zabić - najlepiej zrobić to granatami - rzuć dwa w miejsce, gdzie stoi, uprzednio stając blisko ściany (23). Weź od niego kartę (klawisz użycia), a następnie wyjdź ze składu i w lewo - użyj karty na drzwiach (ponownie klawisz użycia).