Sniper Contracts 2: Prowincja Zindah - solucja, opis przejścia Sniper Ghost Warrior Contracts 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 lipca 2021
Na tej stronie poradnika znajdziesz szczegóły dotyczące lokacji Prowincja Zindah (Zindah Province) w Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Znajdziesz tutaj dokładny opis całej misji wraz z solucją. Prowincja Zindah jest pierwszą lokacją wprowadzającą w świat Sniper Ghost Warrior Contracts 2.
- Kontrakty
- Wyzwania
- Początek
- Wyeliminuj Antwana Zarza
- Wyeliminuj Kpt. Ronald Payne
- Wyeliminuj Płk. Fyodora Novikova i sabotuj satelity
Kontrakty
W lokacji Prowincja Zindah do wykonania będą następujące kontrakty:
- Wyeliminuj Antwan Zarza,
- Wyeliminuj Kpt. Ronald Payne,
- Wyeliminuj Płk. Fyodora Novikova,
- Sabotuj satelity.
Wyzwania
Możecie podjąć się dodatkowych wyzwań:
- Zabij dilera, który spotyka się z Antwanem,
- Zabij Antwana za pomocą eksplozji,
- Zabij Antwana bez wywoływania alarmu,
- Zabij Antwana przez jego okno w biurze,
- Zabij Antwana podczas jego ucieczki,
- Zabij wszystkich w porcie bez wywoływania alarmu,
- Zabij Ronalda Payne'a za pomocą eksplozji,
- Zabij Ronalda bez wywoływania alarmu,
- Zniszcz konwój zanim dotrze do celu,
- Zabij Ronalda, kiedy znajduje się na snajperskiej pozycji,
- Zabij Ronalda za pomocą podnośnika do samochodu,
- Zabij wszystkich przeciwników w obozie treningowym bez wywoływania alarmu,
- Zabij Novikova za pomocą eksplozji,
- Zabij Novikova kiedy bada przyczynę hałasu,
- Zabij Novikova bez wywoływania alarmu,
- Zabij Novikova bez sabotowania anten,
- Sabotuj wszystkie anteny bez wywoływania alarmu,
- Zabij wszystkich w lokacji z antenami bez wywoływania alarmu.
Początek
Na samym początku natkniecie się na dwóch przeciwników - za chwilę będą zwróceni do siebie plecami, więc możecie ich po cichu wyeliminować i przesłuchać.
Następnie idźcie dalej aż natkniecie się na kładkę z jednym żołnierzem - przesłuchajcie go, aby zdobyć dodatkowe informacje.
Jeśli zależy Wam na podejściu cichym, będziecie musieli podejść na bliski dystans i eliminować przeciwników z pistoletu. Jeśli nie zależy Wam na cichym podejściu - zróbcie użytek ze snajperki i karabinu. Po ich wyeliminowaniu, idźcie dalej wgłąb skały, wspinajcie się, a następnie dotrzyjcie do miejsca gdzie będzie jeden żołnierz - jego możecie od razu zabić.
Wyeliminuj Antwana Zarza
Wasz cel będzie miał stałą trasę, którą musi zawsze pokonać - od jednego budynku, do drugiego, a także czasem idzie do żołnierzy, którzy stoją przy stole wśród kontenerów.
Najłatwiej najpierw zająć się dachem lewego budynku jak na zdjęciu powyżej, żołnierz często ustawiają się w linii - zabijecie ich jednym strzałem. Po lewej stronie tego samego budynku na schodach również jest osamotniony żołnierz - zdejmijcie go. Obok tego budynku po prawej stronie na dachu jest snajper, warto go również zdjąć, tak samo jak dalej po prawej osamotnionego żołnierza przy skrzynce z bezpiecznikami, a także żołnierzach na skraju bazy po prawej stronie (w pewnym momencie oni się rozdzielają, załatwcie najpierw tego co jest niżej).
Aby nikt nie zorientował się, że zabiliście Antwana, w jego budynku na dachu wyeliminujcie trzech żołnierzy, a następnie zniszczcie skrzynkę z bezpiecznikami - to sprawi, że Zarza wejdzie do swojego budynku i możecie go zestrzelić. Zanim to zrobicie, strzelcie jeszcze w hak, na którym wisi kontener. Macie teraz czyste pole do strzału.
Wyeliminuj Kpt. Ronald Payne
W drodze na stanowisko snajperskie napotkacie kilka patroli, a także małe miasteczko. Na początek warto wyeliminować dwóch żołnierzy, znajdujących się przy opuszczonym budynku jak na zdjęciu poniżej (będą przez chwilę rozmawiać, po czym się rozdzielą).
Zwróccie uwagę na zielone skrzynie przy wejściu do budynku - znajdziecie tam przedmiot kolekcjonerski.
Jeśli bardzo zależy wam na pozbyciu się przeciwników w miasteczku, lepiej zrobić to po cichu z bliskiej odległości, jeśli dopiero zaczeliście granie w Sniper Ghost Warrior Contracts 2 (ze względu na brak tłumika na snajperce). Możecie również ich ominąć i przejść dalej w stronę gór. Znajdziecie tam kilku strażników przed posterunkiem, których można bardzo łatwo wyeliminować. Wewnątrz posterunku znajdziecie maksymalnie 3-4 rywali. Jeśli chcecie ominąć część strażnikó, po lewej stronie od wejścia znajdziecie przejście (w miejscu gdzie znajduje się psotać gracza jak na zdjęciu poniżej).
Kierujcie się następnie w lewo do jaskini - tam również znajdziecie kilku wrogów, bardzo łatwych do wyeliminowania po cichu. Idźcie dalej, aż wyjdziecie z jaskini. W ruinach spotkacie maksymalnie 4 wrogów. Jeden z nich, jak na zdjęciu poniżej, co jakiś czas podchodzi bliżej do wejścia jaskini - warto się na niego zaczaić w zaroślach i przesłuchać go.
Wszyscy przeciwnicy w tej lokacji są dość daleko od siebie, więc nawet jeśli nie wyjdzie wam eliminacja po cichu, poradzicie sobie z nimi dość łatwo. Jeden z rywali co jakiś czas wchodzi na prowizoryczną wieżyczkę (patrząc na zdjęcie powyżej, przeciwnik będzie po prawej stronie), następny jest w ruinach z kolumnami, ostatni znajduje się między 2 kolumnami przed schodami (jak na zdjęciu poniżej).
Wejdźcie po schodach na górę i kierujcie się w lewo na stanowisko snajperskie. Tu znowu znajdziecie miny, C4 i amunicję. Bazę kapitana obstawia 2 snajperów po bokach bazy - warto ich zabić w pierwszej kolejności.
Kapitan Ronald Payne będzie sobie spacerować po bazie, od jednej grupki żołnierzy do drugiej, przechodząc obok warsztatu pojazdów. Jeśli zależy wam na eliminacji, która nie wzbudza podejrzeń, najłatwiej to zrobić za pomocą pojazdu, który jest na podnośniku w warsztacie.
Aby go wyeliminować w warsztacie, strzelcie w pierwszy pojazd na podnośniku - spowodujecie w ten sposób włączenie alarmu. Gdy Ronald znajdzie się w pobliżu zacznie sprawdzać, co takiego się wydarzyło i wejdzie pod podnośnik.
Gdy Wasz cel znajdzie się już pod pojazdem, strzelcie w skrzynkę z bezpiecznikami - na zdjęciu powyżej skrzynka została zaznaczona. Podnośnik gwałtownie się opuści, zabijając kapitana Payne'a. Możecie się ewakuować stamtąd, chyba, że chcecie jeszcze wyczyścić bazę z przeciwników. Jeśli chcecie to zrobić po cichu, wyłapujcie wszystkich osamotnionych strażników, strzelajcie w generatory, anteny, żółte beczki, a także skrzynki z bezpiecznikami, aby rozdzielić żołnierzy.
Wyeliminuj Płk. Fyodora Novikova i sabotuj satelity
W tej misji bardzo się przyda wieżyczka ze snajperką (najlepiej z ulepszeniem, które zwiększa zasięg). Kierujcie się do wnętrza jaskini - znajdziecie tam kilku przeciwników. Są bardzo łatwi do wyeliminowania. Po wejściu do jaskini po lewej stronie jest półka skalna z kamuflażem do zebrania, zdjęcie poniżej przedstawia, gdzie dokładnie.
W tej misji możecie wykonać dwa kontrakty jednocześnie. Zalecane jest, aby najpierw zająć się satelitami, ponieważ Novikov ukrywa się w którymś z budynków - trzeba go wywabić. Satelity znajdziecie po prawej i lewej stronie (zasilane przez sporej wielkości generatory). Aby wyłączyć satelity, należy je odłączyć od zasilania - warto zabrać się najpierw za generatory z lewej strony bazy.
Warto najpierw zestrzelić żołnierza, który oddala się co jakiś czas od innych (jak na zdjęciu powyżej). Żołnierze przy tym generatorze dość często będą patrolowali samotnie, więc wyczekajcie na dobry moment i eliminujcie po kolei, a następnie zestrzelcie skrzynki z bezpiecznikami.
To powinno zmusić Novikova do wyjścia, jeśli nie, przejdźcie do prawej części bazy i zacznijcie czyścić generator z przeciwników - jeśli będziecie mieli problem, użyjcie wieżyczki ze snajperką (max. zasięg z ulepszeniem - 1 000 metrów). Novikov będzie chciał sprawdzić, dlaczego anteny nie działają, skieruje się po schodach do budynku w lewej części bazy (z satelitą). Jeśli posiadacie wieżyczkę, oznaczcie go i zestrzelcie, jak tylko wejdzie do środka. Jeśli nie macie wieżyczki, gdy zasłony w budynku opadną, jak najszybciej spójrzcie na dach i strzelcie w bezpieczniki. Zasłony podniosą się i będziecie mieli małe okno czasowe na wyeliminowanie Novikova.