Sniper Contracts 2: Góry Kuamar - solucja, opis przejścia Sniper Ghost Warrior Contracts 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 lipca 2021
Na tej stronie poradnika znajdziesz szczegóły dotyczące lokacji Góry Kuamar (Mount Kuamar) w Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Znajdziesz tutaj dokładny opis całej misji wraz z solucją. Góry Kuamar jest pierwszą lokacją wprowadzającą w świat Sniper Ghost Warrior Contracts 2.
Kontrakty
W lokacji Góry Kuamar do wykonania będą następujące kontrakty:
- Wyeliminuj Larsa Hellstroma,
- Wyłącz zakłócacze,
- Sabotuj główną antenę,
- Zakłóć działanie systemu chłodzącego przez sabotaż pomp wodnych,
- Usmaż komputery (mainframe) poprzez wprowadzenie wirusa.
Wyzwania
Możecie podjąć się dodatkowych wyzwań:
- Zabij 10 snajperów w walce wręcz,
- Zabij 10 wrogów strzałem w głowę ze snajperki,
- Zniszcz 5 wozów opancerzonych,
- Zabij 10 przeciwników za pomocą wieżyczki ze snajperką,
- Zabij 2 przeciwników jednym strzałem,
- Zabij 5 przeciwników poprzez strzał w granaty odłamkowe, znajdujące się na ich pasach,
- Wyeliminuj Larsa Hellstroma, kiedy jedzie windą,
- Wyłącz każdą część anteny zanim skończy się odliczanie,
- Wyeliminuj wszystkich na wejściu do cytadeli z odległości większej niż 200 metrów,
- Wyłącz wszystkie zakłócacze w ciągu 5 minut od wyłączenia pierwszego zakłócacza,
- Wyłącz wszystkie pompy wodne bez podnoszenia alarmu,
- Wyeliminuj Larsa Hellstroma za pomocą eliminacji z góry (Death from above),
- Ukończ wszystkie kontrakty używając tylko snajperki i standardowych pocisków.
Wyłącz zakłócacze
Zakłócacze (jammer) to będzie Wasz pierwszy kontrakt, który możecie wykonać w tej lokacji. Do wykonania tej misji trzeba wyłączyć 3 zakłócacze. Jeśli gracie pierwszy raz tę misję, do dyspozycji będziecie mieli karabin snajperski z tłumikiem, więc możecie strzelać z niego nawet z bliskich odległości do wrogów. Każdy z zakłócaczy jest obstawiony żołnierzami, na każdym z nich znajduje się także snajper, a niedaleko przeważnie znajdziecie bunkier z wieżyczkami.
Pierwszy zakłócasz znajdziecie na lewo od Waszej startowej pozycji. W drodze do niego uważajcie na patrole, a także na snajperów czających się na zakłócaczach (mają spore pole widzenia). Wykorzystajcie zarośla, a także tryb maski (zarówno zwykły tryb, jak i podczerwień).

Aby wyłączyć zakłócacz, musicie dostać się na górę urządzenia i wyłączyć go ręcznie. W środku bunkra znajduje się drabina, musicie tylko ominąć wieżyczki, co nie jest trudne.

Następny zakłócacz znajduje się niedaleko mostu z pojazdem opancerzonym (jak na zdjęciu poniżej). Jest podobnie obstawiony jak poprzedni zakłócacz - zacznijcie od eliminacji snajpera na górze urządzenia.

Ostatni zakłócacz znajduje się w tym samym miejscu co Bounty (dodatkowy cel, za którego dostaniecie nagrodę). Wasz cel będzie krążyć niedaleko zakłócacza i jest pilnowany przez kilku żołnierzy. W miejscu, gdzie stoi postać jak na zdjęciu poniżej, znajdziecie również kilku snajperów i zwykłych przeciwników - najlepiej pozbyć się ich w pierwszej kolejności, a następnie wyeliminować patrol, który co jakiś czas oddala się od zakłócacza (po lewej stronie na zdjęciu poniżej).

Jeśli chcecie to zrobić po cichu, starajcie się wykorzystywać otoczenie i rozdzielać przeciwników wszelkimi możliwymi sposobami (rzucajcie nawet kamieniami). Bardzo przydatnym narzędziem będzie wieżyczka snajperska, najlepiej z tłumikiem. Jeśli wyeliminujecie już swój cel, pamiętajcie, że w okolicy jest jeszcze rywal, który pilnuje Waszego celu - znajduje się za wzgórzem (strzela mniej więcej z tego samego kierunku, co snajperzy, których wyeliminowaliście w pierwszej kolejności przy tym zakłócaczu).

Przy zakłócaczu znajdziecie również przedmiot kolekcjonerski do zebrania. Znajduje się na zielonych skrzyniach. Jeśli będziecie mieli problem zlokalizować ten przedmiot, użyjcie radaru w lewym dolnym rogu ekranu (żółta ikona pokaże Wam, gdzie mniej więcej znajdziecie przedmiot kolekcjonerski).

Sabotuj główną antenę
Sabotowanie głównej anteny jest dość proste, zwłaszcza, że większość przeciwników znajduje się na otwartym terenie. Antena znajduje się na wschodzie lokacji. Nie powinniście mieć większego problemu z eliminacją patroli - jeśli chcecie to zrobić po cichu, warto to robić według starego schematu - najpierw eliminować osamotnionych żołnierzy.

Aby wyłączyć antenę, musicie ustrzelić 3 zabezpieczenia, które się na niej znajdują (tak jak na zdjęciu poniżej). Wystarczy, że ustrzelicie 3 zielone światła w każdym zabezpieczeniu.

Niestety, będziecie musieli okrążyć antenę w taki sposób, aby ustrzelić zabezpieczenie z dwóch stron, a następnie przejść na tył budynku, gdzie znajduje się antena (jak na zdjęciu poniżej) - stamtąd ustrzelicie ostatnie zabezpieczenie. Może się zdarzyć, że podczas całej operacji mogą co jakiś czas falami przybywać wrogowie, jednak nie ma w pobliżu zbyt wiele osłon, więc powinniście sobie dość łatwo z nimi poradzić.
