Slaughterhouse | Akt 3 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 Poradnik Sniper: Ghost Warrior 3
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Żeby rozpocząć misję, udaj się do kryjówki i skorzystaj z laptopa. Po akceptacji zlecenia udaj się do wskazanego na mapie miejsca, a znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Po lewej stronie, zaraz nad placówką wroga znajduje się doskonałe miejsce strzeleckie. Uważaj jednak na miny, które rozsiane są po całym terenie.
Zaraz pod pozycją strzelecką znajdziesz zawieszony na ścianie serwer CCTV, a użycie drona jest tutaj najbardziej wskazane. W ten sposób oznaczysz wrogów oraz dostaniesz się do kamer bezpieczeństwa, które powiedzą ci gdzie przetrzymywany jest zakładnik. Po całkowitym zeskanowaniu terenu zacznij eliminować strażników patrolujących tereny na zewnątrz budynku, w którym znajduje się zakładnik. Nie musisz się zbytnio cicho zachowywać, ponieważ nie otrzymałeś żadnego zadania opcjonalnego dotyczącego alarmu.
Podczas korzystania z kamer bezpieczeństwa dowiesz się dwóch rzeczy. Pierwszą jest lokalizacja zakładnika, a drugą lokacja karty bezpieczeństwa, dzięki której otworzysz drzwi do piwnicy (patrz obrazek). Zostanie ona automatycznie zaznaczona po najechaniu na nią celownikiem. Po zabraniu jej ze stołu skieruj się do głównego budynku.
Wejścia strzec będzie jeden z celów z listy Most Wanted, a mianowicie Lt. Era Baris, którego musisz pozbyć się na początku. Po wejściu do środka znajdziesz korytarz wiodący przez cały budynek. Na środku korytarza, po lewej stronie znajdziesz ślady krwi prowadzące do zamkniętych drzwi. Skorzystaj z terminalu stojącego po prawej stronie, by je otworzyć za pomocą znalezionej wcześniej karty magnetycznej i dostań się do piwnicy.
Po przejściu przez kolejne korytarze znajdziesz się w miejscu pokazanym na obrazku. Zajmij się strażnikiem i skorzystaj z drzwi po lewej stronie, by rozpocząć przerywnik filmowy. Zanim jednak to zrobisz warto zainteresować się małą eksploracją. W ostatnim pomieszczeniu znajduje się kilku więźniów, którym możesz pomóc. Klatkę otworzysz za pomocą celnego strzału w kłódkę. Misja zakończy się sukcesem w momencie opuszczenia terenu placówki.
Nagrody za wykonanie zadania:
- Origin 12 - Strzelba
- .50 DARPA - Amunicja DARPA .50
- Biohazard - Kamuflaż
- Yellow Bamboo - Kamuflaż