Quarry Coup | Akt 2 | Opis przejścia Sniper Ghost Warrior 3 Poradnik Sniper: Ghost Warrior 3
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zaakceptuj kolejną misję główną poprzez skorzystanie z laptopa w kryjówce i udaj się w wymagane miejsce. Miejsce to będzie miejscem neutralnym, dlatego nie musisz się obawiać żadnego ze strażników, dopóki sam nie zaczniesz zachowywać się dziwnie. Podejdź do bukmachera, który stoi na środku, by zapoznać się ze szczegółami o miejscu pobytu Awas'a. Sam bukmacher nie wyjawi ci nic, dopóki nie postawisz na jednego z uczestników nielegalnej walki. Żeby wygrać musisz postawić na człowieka o imieniu Onavari.
Po krótkiej scence przerywnikowej będziesz musiał udać się do przybytku zlokalizowanego niedaleko twojej pozycji i porozmawiać z burdelmamą. Dowiesz się od niej przydatnej informacji dotyczącego miejsca pobytu Awas'a, które zostanie oznaczone na twojej mapie. Udaj się więc do baraku i skorzystaj z windy, która schowana została w kontenerze, za plecami patrolującego teren strażnika. Samą windę aktywujesz za pomocą czerwonego przycisku umieszczonego zaraz obok. Misja zakończy się automatycznym sukcesem po opuszczeniu baraku i miejsca wykonywania misji.
Nagrody odblokowane i gotowe do kupienia za wykonanie misji:
- Decoy Trap - Gadżet wabiący
- Camuflage - Kamuflaż
- .338 DARPA - Amunicja
- Giovanni M4 Flashlight - Latarka
- Knight 110 Extended Mag - Większy magazynek