Poznaj zawartość transportów w lokacji Stocznia Lorino | Sniper Elite 4 Sniper Elite 4 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
Z tej strony opisu przejścia do Sniper Elite 4 dowiesz się jak poznać zawartość wrogich transportów w ramach zaliczania czwartej misji gry - Stocznia Lorino. W poradniku zawarliśmy najlepszą naszym zdaniem trasę do miejsca odnalezienia ważnych dowodów.

Aby poznać zawartość transportów niemieckich musisz udać się do kolejnego budynku na północy (M4,9). Warto przedostać się ze składu broni na parter, za budynkiem od strony wody - jest tam wąskie przejście. Przedostaniesz się nim w pobliże statków. Idź tą drogą do budynku wskazywanego przez radar chowając się między skrzynkami. Jeśli wzbudzisz podejrzenia, strzel w hak oddalony od siebie lub wyrzuć gdzieś granat, aby zmylić wroga.

Do budynku prowadzą trzy drogi: główne drzwi, przed którymi stoi najwięcej przeciwników (możesz wejść od północnej strony budynku na dach i zejść rurami tuż przy drzwiach; okno od strony szosy po zachodniej stronie; fragment muru do wysadzenia od północnej strony (to jednakże jak można się domyślić spowoduje dużo hałasu).

Najłatwiej wejść oknem od strony szosy, przechodząc w jego pobliże za budynkiem od północnej strony. Ostatecznie do budynku wchodzisz tylko na chwilę - aby zabrać obiekt leżący na stole, tuż przed głównym wejściem. Po zabraniu go wyskocz ponownie oknem na szosę.