Mapa i wyzwania w lokacji Obiekt Magazzeno | Sniper Elite 4 Sniper Elite 4 poradnik
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
1 – Miejsce rozpoczęcia zadania.
2 – Pierwszy dokument.
3 – Alternatywna droga od miejsca startu.
4 – Pierwsze działo
5 – Centrum deszfyratorów - 2 piętro.
6 – Bezpieczna droga przy wybrzeżu.
7 – Zejście z murów.
8 – Oficer obrony
9 – Drugie działo
10 – Trzecie działo
11 – Pierwszy bunkier
12 – Drugi bunkier
13 – Czwarte działo
14 – Wejście do centralnego bunkra.
15 – Drugi dokument
16 – Przejście do drugiego sektora bazy
17 – Antena radaru
18 – Piąte działo
19 – Południowe wejście do fabryki
20 – Maszyna do sabotażu fabryki
21 – Notatki z eksperymentów Kesslera
22 – Kessler
23 – Fabryka
1 – Drabina na piętro
2 – Punkt snajperski
3 – Mały skład
4 – Wytłumiona amunicja do karabinu
5 – Przejście przez pole minowe do snajpera.
1 – Pole minowe
2 – Działo stacjonarne
3 – Wrogi snajper
4 – Wrogi snajper
5 – Wrogi snajper
6 – Duża grupa żołnierzy - omijaj ten punkt.
7 – Miejsce skąd przybędą posiłki, jeśli zniszczysz antenę.
8 – Dwaj snajperzy (pojawią się jeśli zniszczysz antenę).
Na tej stronie opisu przejścia do Sniper Elite 4 znajduje się wysokiej jakości mapa szóstej misji gry - Obiekt Magazzeno. Na mapie zaznaczone zostały wszystkie najważniejsze lokacje do odwiedzenia. Poradnik informuje także gdzie ukrywają się wrodzy snajperzy, gdzie jest pole minowe i w jakim miejscu mogą zjawić się posiłki.
Obrazek powyżej pokazuje mapę Obiektu Magazzeno. Jest to baza nadmorska wojskowa. Składa się z dwóch sektorów - południowego i północnego. Jeśli podniesiesz alarm w południowym sektorze nie dotyczy on północnego - są dość mocno odseparowane od siebie. Na północe prowadzą tylko dwie drogi: po wschodniej i zachodniej stronie mapy. Obszar działań patroluje trzech snajperów oraz czołg jeżdżący po drogach.
Czerwonym kolor wskazuje na cele zadań oraz miejsca opisane w poradniku.
Niebieskim kolorem oznaczono czyhające na ciebie kluczowe zagrożenia.
Zielonym kolorem wskazano pomocne elementy i miejsca.
Wyzwania
W tej misji możesz podjąć się następujących wyzwań:
- Potajemny wojownik (Stealth Fighter) - wykonaj przynajmniej 20 cichych zabójstw w trakcie zadania. Liczą się tylko te, w których żaden przeciwnik cię nie dostrzegł.
- Czas leci (Tik-tok) - ukończ misję w przeciągu 15 minut.
- Spokój dla pojazdów (Vehicle Reprieve) - przez całą misję nie niszcz żadnego pojazdu.
- Dokończ zadanie (Finish the Job) - zabij białą bronią snajpera, który uciekł Karlowi w Północnej Afryce. Jest to snajper zlokalizowany w północnych okopach (M6,4). Można dostać się do niego niezauważenie od zachodniej strony, przez pole minowe.
- Spalić te łajby (Burn Your Boats) - zniszcz dwie łodzie patrolujące wybrzeże jednym strzałem. Musisz trafić w zbiorniki paliwa, gdy łodzie będą się mijać. Następuje to na południu - dostrzeżesz ten moment z miejsca, gdzie rozpoczynasz zadanie.