Osiągnięcia i trofea | Osiągnięcia i zakończenia gry Silent Hill Downpour poradnik Silent Hill: Downpour
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019
Poniżej opisane są poszczególne osiągnięcia/trofea, oraz sposób ich zdobycia.
Capital Punishment: przejdź grę na poziomie trudności Hard.
Puzzle Master: ukończ grę z zagadkami ustawionymi na poziomie Hard.
Good Behavior: przejdź grę na dowolnym poziomie trudności, nie zabijając ani jednego przeciwnika. Zabicie przeciwnika, będzie zaliczone tylko jeżeli dobijesz go na ziemie. Jeżeli przeciwnik zginie zanim upadnie na ziemie, to tak zabity przeciwnik nie będzie się liczyć do statystyk. Liczbę zabitych przeciwników, możesz sprawdzić w opcjach, w zakładce "Statistic" na samym dole.
Silent Hill Tour Guide: zakończ wszystkie misje poboczne. Opis przejścia wszystkich misji pobocznych znajdziesz w poniższym poradniku.
Silence is Golden: zabij lub powal na ziemie 10 Scremerów. Pierwszy przeciwnik, którego spotkasz to właśnie screamer.
Shadow Boxer: zabij lub powal 10 Dolls. Manekiny, których cienie będą Cię atakować. Na screenie pokazany jest cień (prawy przeciwnik), jaki i sam manekin (lewy przeciwnik). Atakuj bezpośrednio manekina, by szybciej się go pozbyć.
Pinata Party: zabij lub powal 10 Weeping Bats. Po raz pierwszy spotykasz ich w Devil's Pit. Mogą poruszać się po suficie, skąd będą Cię atakować. Znalazłem informację, że przeciwnicy zabici na suficie nie będą zaliczenie, dlatego staraj się zabijać ich, kiedy są na ziemi.
Lockdown: zabij lub powal 10 Prisoner Minions. Spotkasz dwa rodzaje tego przeciwnika. Jeden będzie Cię atakować gołymi pięściami, drugi nożem.
The Bigger They Are...: zabij lub powal 10 Prisioner Juggernauts. Po raz pierwszy spotkasz ich w więzieniu. Jest to najrzadziej spotykany przeciwnik. W ostatniej sekcji gry, gdzie ścigasz policjantkę, będą pojawiać się co jakiś czas. Zaczekaj wystarczająco długo, by zabić brakującą ilość.
Fight or Fight: ucieknij 20 przeciwnikom, nie wdając się z nimi w walkę.
Silent Hill Historic Society: musisz zbierać notki oraz mapy, które uzupełniają twój dziennik. Możesz pominąć jedną notkę/mapę w czasie całej gry. Wszystkie notki i mapy muszą być zebrane podczas jednego przejścia gry.
Stay of Execution: kiedy powalisz przeciwnika na ziemie, ci najczęściej wciąż żyją. Aby odblokować to osiągnięcie, musisz powalić 20 przeciwników, ale ich nie dobijać.
Gun Control: zabij 25 przeciwników pistoletem lub shotgunem.
Hypochondriac: użyj apteczki 20 razy. Aby móc użyć apteczki twoje zdrowie musi znajdować się poniżej 100%. Wiedz też, że kiedy trafisz do więzienia, utracisz wszystkie wcześniej zebrane rzeczy. Zanim więc wsiądziesz na łódź, zużyj pozostałe apteczki, które masz.
Resztę osiągnięć dostaniesz automatycznie, przechodząc grę i wykonując misje poboczne. Jest jeszcze pięć osiągnięć za poszczególne zakończenia gry (nie liczy się zakończenie F). Za każdym przejściem gry możesz zdobyć dwa. Po dostaniu osiągnięcia za jedno, wczytaj poprzedni stan gry i wybierz opcję przeciwną do poprzednio wybranej (zabić lub oszczędzić policjantkę).