Misja główna - Inny wymiar, obracane pomieszczenia | Więzienie poradnik Silent Hill: Downpour
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja główna: Inny wymiar, obracane pomieszczenia
W środku, pod podłogą zobaczysz chodzących przeciwników (kółka). Podejdź do przycisku na samym końcu pomieszczenia. Po prawej i lewej stronie tego przycisku zobaczysz jeszcze dwa przyciski (strzałki). Kiedy naciśniesz przycisk na końcu pomieszczeni, przeciwnicy zostaną oślepienie przez reflektor i zaczną się cofać. Kiedy przyciśniesz przyciski oznaczone strzałkami, klatki na końcu pomieszczenia opadną, zamykając w środku przeciwników. Zaczekaj aż przeciwnicy znajdą się, jak najbliżej klatek, oślep ich, a następnie zamknij w klatce. W jednej próbie uda Ci się zamknąć jednego, także powtórz czynność.
Kiedy obaj przeciwnicy, znajdą się w klatkach, zobaczysz podnoszący się panel z przyciskiem. Teraz użyj zaworu po przeciwnej stronie pomieszczenia (zaraz za klatkami z przeciwnikami). Pomieszczenie obróci się. Użyj przycisku na panelu, który podniósł się po uwięzieniu przeciwników w klatkach (screen). Ponownie użyj zaworu za klatkami, by obrócić pomieszczenie (ściany będą niebieskie). Teraz wróć do poprzedniego pomieszczenia i przejdź przez nowo otwarte przejście, do pomieszczenie z wirującymi ostrzami.
W środku stań na przycisku na podłodze, zaraz za wejściem. Prawe ostrze przed Tobą zatrzyma się, tworząc przejście na środek pomieszczenia.
Będąc na środku, przejdź między wciąż wirującymi ostrzami na prawo (prawy górny róg, patrząc od wejścia do tego pomieszczenia), do kolejnego przycisku (strzałka).
Kiedy staniesz na przycisku, ostrze po przeciwnej stronie pomieszczenia zatrzyma się, otwierając drogę do kolejnego przycisku. Wróć między wirującymi ostrzami na środek, a następnie do przycisku oznaczonego strzałką.
Stając na przycisku zatrzymasz kolejne ostrze i będziesz mógł przejść do wyjścia z tego pomieszczenia (przy wyjściu znajdziesz apteczkę).
W pomieszczeniu z drzewami, użyj zaworu znajdującego się na środku. Obrócisz pomieszczenie i będziesz mógł stąd wyjść (strzałka).