Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room poradnik Silent Hill 4: The Room

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Jeśli nie potrzebujesz żadnej z tych rzeczy, możesz wrócić się do sklepu sportowego - Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Jeśli nie potrzebujesz żadnej z tych rzeczy, możesz wrócić się do sklepu sportowego. Radzę ci teraz wrócić do swojego mieszkania poprzez tamtejszą dziurę, aby zapisać stan gry. Przy okazji weź spod drzwi wyjściowych kartkę papieru.

Po powrocie skorzystaj z drzwi pokazanych na obrazku obok - Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Po powrocie skorzystaj z drzwi pokazanych na obrazku obok.

Znajdziesz się w sklepie zoologicznym - Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Znajdziesz się w sklepie zoologicznym. Spotkasz tutaj aż trzy niebezpieczne duchy, z którymi lepiej nie zadzierać. Nie polecam również zbierania przedmiotów, bo podczas przechadzek możesz trochę oberwać. Szybko podbiegnij do otwartej klatki leżącej na ladzie i włóż do niej sztucznego kota (Stuffed Cat).

Teraz wróć się aż do samej windy i tym razem zjedź nią na sam dół - Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Teraz wróć się aż do samej windy i tym razem zjedź nią na sam dół. Zejdź po nieodległej drabince i udaj się w stronę końca korytarza.

Po drodze zabij wszystkie wężowate stwory - Świat budynków po raz drugi (3) | Etap 11 w Silent Hill 4 The Room - Silent Hill 4: The Room - poradnik do gry

Po drodze zabij wszystkie wężowate stwory. Niedaleko znajdziesz kulę bilardową. Weź ją, a następnie wyjdź po drabince na górę. Udaj się teraz przed siebie.