Podwodne więzienie (5) | Etap 4 w Silent Hill 4 The Room poradnik Silent Hill 4: The Room
Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019
Kiedy wszystkie pomieszczenia tego typu będą ustawione w jednej linii pionowej, wyświetli ci się scenka z mężczyzną opuszczającym swoją celę (tak, to ten, którego spotkałeś tuż po rozpoczęciu poziomu). Jeśli odpowiednio ustawiłeś piętra, to w celach zabłyśnie światło. Teraz zejdź po drabinie na sam dół i obejrzyj filmik z Walterem Sullivan'em (chłopcem, którego spotkałeś w lesie) oraz Andrew DeSalvo (facet, którego przed chwilą uwolniłeś). | |
Kiedy scenka dobiegnie końca, udaj się przez drzwi naprzeciwko drabinki. Znajdź jakąkolwiek drabinę prowadzącą do góry i dostań się do pomieszczenia z dziurą prowadzącą do pokoju 302. Wypadałoby wreszcie zapisać stan gry... | |
Dzięki możliwości obracania poziomów, możesz uzyskać dostęp do zamkniętych pomieszczeń na poziomie drugim i trzecim. Można zrobić to poprzez odpowiednie ustawienie cel z dziurami, aby te pokrywały się z celami, do których chcesz się dostać. W ten sposób zdobądź umiejscowiony w jednym z pomieszczeń z dziurą na drugim piętrze pistolet elektryczny (Stun Gun). (Pamiętaj, że nie jest to konieczność, ale jeśli ci się nie śpieszy - możesz się po tę broń udać.) Popatrz na mapę, aby zobaczyć, do którego z pomieszczeń na drugim piętrze nie mogłeś wejść, bo drzwi były zamknięte i w powyższy sposób dostań się do pistoletu. Następnie wystarczy wejść do odpowiedniego pomieszczenia z dziurą na piętrze trzecim i zeskoczyć do celi na drugim poziomie. | |
Dobrze, kiedy już zdobędziesz pistolet (lub nie), ustaw ponownie cele z zakrwawionymi łóżkami w jednym pionie (chyba że nie udawałeś się po pistolet, to wtedy nie musisz nic zmieniać) i udaj się na trzecie piętro, do jednej z tychże cel. W tej chwili powinno świecić się światło. Jeżeli nie - oznacza to, że cele z zakrwawionym łóżkiem nie znajdują się odpowiednim ustawieniu. | |
Następnie skacz do kolejnych dziur, aż dostaniesz się na sam dół - do kuchni. Podejdź do drzwi z zamkiem kodowym i weź z nich tabliczkę (Watchfulness Placard). Teraz musisz doszukać się kodu do zamku. Znajdziesz go na notatce zebranej na najwyższym piętrze w centrum więzienia. Najpewniej będzie to następujący numer: 0302. Wpisz go na zamku, po czym przejdź przez drzwi i obejrzyj scenkę. | |
Z powrotem trafiłeś do pokoju 302. Weź nową ulotkę spod drzwi i jeśli chcesz, podglądnij sąsiadkę przez lukę w ścianie. Radzę również zostawić w skrzynce mało ważne przedmioty, jak na przykład znalezioną przed chwilą tabliczkę (Watchfulness Placard). | |
Kolejno zapisz stan gry i przejdź przez dużo już większą niż na początku dziurę w łazience. |