Katakumby - Część 2 | Silent Hill 2 poradnik Silent Hill 2
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Użyj mapy, aby wrócić do miejsca gdzie zaczynałeś grę. Wspominałem wtedy tam o drzwiach zablokowanych sznurem. Musisz do nich podejść i wybierając z inwentarza szczypce, by za pomocą funkcji USE przeciąć sznur. Przed tobą będzie drabinka prowadząca w dół. Zejdź nią.
Znowu znajdziesz się w kanałach. Za zakrętem idąc prosto dojdziesz do ślepego zakończenia. Dlatego musisz na pierwszym skrzyżowaniu skręcić w prawo i wyjść po drabince na górę. Na następnej kondygnacji przy pierwszej okazji skręć w prawo. Korytarz kończy się kolejną drabinką. Zejdź po niej na dół.
Kolejny kanał wodny jest kwadratem. Przy jednym z jego rogów od wewnętrznej strony odchodzi korytarz zakończony drabiną. Wyjdź po niej na górę. Na miejscu idź przed siebie do najbliższego rozwidlenia. Tam skręć w prawo. Przed tobą ukaże się tunel gdzie po lewej jest krata. Na końcu owego korytarza skręć w lewo i podążaj przed siebie. Na końcu natkniesz się na kolejną drabinkę.
Znajdziesz się w podziemiach. Za zakrętem będą dwa korytarze prowadzące na lewo - jeden po drugim. Ostatni z nich zakończony jest ślepym pomieszczeniem. Musisz, więc skręcić do pierwszego. Na jego końcu już standardowo znajdziesz drabinkę. Na górze po prawej zaraz przy wejściu znajdziesz Naboje .
Na końcu pomieszczenia, w którym się znalazłeś po prawej kolejne zejście w dół. W kanałach możesz natknąć się na pana z trójkątem zamiast głowy. Idź cały czas przed siebie nie zważając na rozwidlenia. Dojdziesz do pokoju z drabiną prowadzącą do góry. Wychodząc po niej dotrzesz do niewielkiej komórki na końcu, której leżą dwie Paczki z Nabojam i .
Wróć do kanału i przejdź do miejsca gdzie do niego zszedłeś. Przed tobą po lewej będzie tunel. Na jego końcu drabinka, po której oczywiście wychodzimy na górę. Teraz niewielkie urozmaicenie. Znajdziesz się w malutkim pomieszczeniu gdzie na podłodze leży gazeta, którą warto przeczytać. A na ścianie obok drzwi znajduje się [Punkt zapisu gry] .
Przechodząc przez drzwi znajdziesz się w długim pomieszczeniu z porozrzucanymi wszędzie gazetami. Idąc przez siebie usłyszysz krzyk Angeli. James wejdzie do pokoju skąd dochodził odgłos i znajdzie tam dziewczynę w towarzystwie potwora, przypominającego drzwi.
Aby go zlikwidować najlepiej posłużyć się strzelbą. Potwór jest stosunkowo wolny, co należy wykorzystać przeciw niemu. Najlepiej strzelać do niego z dużej odległości i jak tylko się zbliży oddalić się na bezpieczną odległość a następnie kontynuować ostrzał. Oczywiście może się zdarzyć, że potwór skoczy na Ciebie. Około 10 strzałów powinno go rozłożyć. Wtedy Angela weźmie telewizor i go dobije. Jednak zaraz po tym ucieknie z pokoju.
Po walce wyjdź na korytarz i skręć w prawo, aby dojść do jego końca. Po lewo znajdują się drzwi. Przejdź przez nie. Znajdziesz się w kolejnym korytarzu. Zaraz po prawej znajdziesz drzwi do pomieszczenia egzekucyjnego. Znajdziesz tam sześć ciał powieszonych na szubienicy. Na każdym z nich jest kartka z napisem, za co dana osoba została zgładzona. Zapamiętaj ustawienie zbrodniarzy.