[Solucja] Etap 18 - Katakumby | Shrek Trzeci poradnik Shrek Trzeci
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap 18 - Katakumby
Rusz w prawo rozprawiając się z napotkanymi rycerzami. Potem skieruj się na schody i idź nimi tak długo, aż dotrzesz do rur ściekowych. Przeskocz przez nie, a potem skieruj się w lewo, gdzie znajdziesz pierwszy kubek [1] . Kontynuuj marsz w prawo, aż dotrzesz do pomieszczenia z kolcami. Przebrnij przez tą pułapkę i idź ciągle w lewo. Po drodze natkniesz się na koronę [2] .
Kiedy dotrzesz do przejścia idź jeszcze kawałek w lewo, ponieważ znajdziesz tam kubek [1] . Teraz skieruj się do wyjścia. Trafisz do komnaty, gdzie będziesz musiał powtórzyć na kamiennych przyciskach zaprezentowaną wcześniej kombinację. Identyczna sytuacja czeka cię w następnej sali. Po uporaniu się z tym zadaniem trafisz do pokoju z trzema dziurami w podłodze. W pierwszej znajdziesz monetę, w trzeciej kubek [2] , a środkowa zabierze cię na niższy poziom.
Tym razem będziesz musiał przy pomocy swojej specjalnej zdolności przepchnąć głaz [1] . Najpierw w lewo, potem w dół, a następnie w prawo, skąd dotrzesz do korytarza. Idź prosto, aż trafisz do zamkniętego pomieszczenia z przeciwnikami, skrzyniami i ruchomą platformą. Wskocz na nią po skrzyniach i zdobądź kolejną koronę [2] . Następnie zejdź na dół i zniszcz drzwi przy pomocy specjalnej umiejętności. Powtarzaj tą czynność przez kilka kolejnych pomieszczeń.
W ostatnim czeka cię pojedynek z latającymi stworami. Kiedy pokonasz je wszystkie, do sali wbiegnie kilku rycerzy [1] . Ich także załatw, po czym opuść miejsce przez przejście z prawej. Zniszcz beczki stojące na krawędzi z lewej i podnieś następny kubek [2] .
Kontynuuj w prawo, aż dotrzesz do sporej sali, gdzie znajdziesz ostatnią koronę [1] . Wyeliminuj wszystkich przeciwników. Na końcu do akcji wkroczy duży, jednak stosunkowo słaby przeciwnik [2] . Sprzed mu kilka silnych ciosów, które załatwią sprawę.