[Solucja] Etap 14 - Wzgórza Merlina | Shrek Trzeci poradnik Shrek Trzeci
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Etap 14 - Wzgórza Merlina
Idź w prawo. Po chwili spotkasz dwie armaty, które zniszcz. Rozpraw się także z okoliczną skrzynią, gdzie znajdziesz pierwszą protezę [1] . Kontynuuj w prawo, aż dotrzesz do otwartej przestrzeni z dużą liczbą wrogów. Załatw ich i wdrap się na szczyt wolnostojącego kamienia, gdzie natkniesz się na kubek [2] . W beczkach za kamieniem z prawej znajdziesz natomiast drugą protezę.
Udaj się do skał z prawej i zacznij po nich iść. Droga zaprowadzi cię do uszkodzonego drzewa. Odbij przy nim na dół, a dotrzesz do piratów oraz skrzyni z kolejnym kubkiem [1] . Wróć do drzewa, przewróć je i przejdź przez rzekę. Kontynuuj aż dotrzesz do małej jaskini, gdzie spotkasz Merlina. Po scence zniszcz skrzynie i weź kolejną protezę [2] .
Ścieżka zaprowadzi cię do drzewa, które cię zaatakuje [1] . Rozpraw się z nim i wejdź do wnęki za pokonanym przeciwnikiem, gdzie znajdziesz złotą podkowę. Następnie udaj się w prawo i uważając na toczące się skały, weź kolejny kubek [2] .
Po przebrnięciu przez pułapkę trafisz na dość rozległy plac. Załatw piratów i zniszcz skrzynie z lewej, które blokują dostęp do następnej podkowy [1] . W skrzyniach z prawej z kolei znajduje się następna proteza. Na koniec przepchnij ścianę zbudowaną z głazów i uważając na drzewa zrzucane przez bobry, biegnij w prawo. W rzece zbliż się do tamy i podnieś następną podkowę [2] .
Po minięciu ostatniej pułapki zniszcz posąg bobra oraz pień z prawej, dzięki czemu dotrzesz do kolejnego kubka [1] . Idź po kamieniach, które zaprowadzą cię na polanę z przeciwnikami i działami. Zniszczenie tego z prawej spowoduje, że otrzymasz następną protezę [2] .
Z kolei z lewej strony znajdziesz kubek [1] , a jeśli przebiegniesz dalej w prawo to natkniesz się na podkowę. Na koniec przepchnij dużą bramę, z której wyjdzie pokaźnych rozmiarów przeciwnik [2] . Wystarczy kilka silnych ciosów, aby powalić go na ziemię.