Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shardlight - poradnik do gry

Shardlight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oddaj list adresatowi | Akt pierwszy | Shardlight poradnik Shardlight

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Oddaj list adresatowi

Znalazłszy się na zewnątrz, zabierz deskę ze stosu drewna przy ruinach tuż obok wyjścia z tunelu. Skieruj się w lewo - pojawi się mapa, na której wybierz Ministerstwo Energii (w centrum, nieco po prawej).

Wejdź do strzeżonego budynku, a wewnątrz skieruj się do wieży korytarzem po lewej - Amy będzie musiała zostawić strażnikowi kuszę. Wsiądź do windy, przy której stoi kolejny strażnik. Dotarłszy na miejsce, porozmawiaj z wieszczem. Otrzymasz los loterii. Wreszcie prowadzącymi w górę schodami po lewej udaj się do ministra Tiberiusa. Po skończonej konwersacji przejdź do windy (po prawej) - w holu Amy odzyska kuszę (plus dwie strzały). Opuść budynek ministerstwa. Na mapie wybierz dystrykt Targ Wschodni (na lewo od Ministerstwa Energii).

Na targu możesz zagadnąć Marichkę, Denby'ego i Gusa o osobę nazwiskiem Danton, ale żadne z nich nie będzie wiedzieć, o kogo chodzi. Skieruj się więc w lewo i wejdź w zaułek za stoiskiem mężczyzny w cylindrze (wyznawcy kultu Żniwiarza). Porozmawiaj z rezydującym tam Clemem. Zapytaj o Dantona i pokaż mu list do niego, wprawdzie Clem też nic nie powie Amy na jego temat, ale kiedy zdecydujesz się opuścić zaułek, wspomni coś nauce o kaligrafii.

Maszeruj teraz do studni (od stoiska Gusa w prawo), gdzie porozmawiaj z Nelsonem - Oddaj list adresatowi | Akt pierwszy | Shardlight - Shardlight - poradnik do gry

Maszeruj teraz do studni (od stoiska Gusa w prawo), gdzie porozmawiaj z Nelsonem. Zapytaj go, czy możesz chwilę poczytać i z listy wybierz pozycję na temat kaligrafii. Otrzymawszy rzeczoną książkę, wróć na targ.

Ponownie zagadnij Denby'ego (stoi tyłem na lewo od Marichki) i zapytaj, czy możesz dostać kawałek kredy, ale chłopak się nie zgodzi. W tej sytuacji zaproponuj, żeby namalował portret Tiberiusa. Następnie strzel z kuszy do widocznego w oddali (na prawo od statui) dzwonu, a kiedy Denby przestraszy się i ucieknie, podnieś z ziemi kredę, którą upuścił. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Everyone's A Critic, zanim zabierzesz Denby'emu kredę, podpowiedz mu, żeby namalował Gusa w stroju baletnicy, i zaczekaj na reakcję portretowanego).

Odtwarzanie na tablicy symbolu z pieczęci listu

Wędruj do zaułka, gdzie siedzi Clem, i kliknij znajdującą się na lewo od drzwi tablicę. Pojawi się kratkowana plansza z literami, na której musisz narysować kredą znak z pieczęci listu do Dantona. Przyjrzyj się zatem w zbliżeniu (kliknij list PPM w ekwipunku) owemu symbolowi, po czym przekartkuj książkę o kaligrafii (kliknij ją PPM w ekwipunku, a następnie, klikając po prawej, otwieraj w zbliżeniu kolejne strony - na ostatniej znajdziesz symbol z pieczęci listu, zwróć uwagę na jego usytuowanie na kratkowanej planszy). Narysuj kredą znak na tablicy zgodnie zasadami kaligrafii, czyli według obrazka z książki (prawidłowo narysowany znak na fotce poniżej; jeśli zrobisz to za pierwszym podejściem, otrzymasz osiągnięcie Stay Within The Lines).

Zauważ, że litery w kratkach, przez które nie przeszła kreda, składają się na słowa (czytając od góry od lewej) zapukaj 5x, zadzwoń 4x (knock x5, buzz x4) - Oddaj list adresatowi | Akt pierwszy | Shardlight - Shardlight - poradnik do gry

Zauważ, że litery w kratkach, przez które nie przeszła kreda, składają się na słowa (czytając od góry od lewej) "zapukaj 5x, zadzwoń 4x" ("knock x5, buzz x4"). Podejdź zatem do drzwi i zastukaj w nie pięciokrotnie, po czym czterokrotnie naciśnij guzik znajdującego się z ich prawej strony dzwonka. Wejdź do budynku.

Porozmawiaj ze znajdującym się tam mężczyzną, po czym wręcz mu list do Dantona. Po chwili zjawi się rzeczony Danton, który okaże się kobietą. Po dialogu z nią opuść kwaterę rebeliantów (wyjście nad schodami po lewej).