Dowiedz się więcej o Żniwiarzu | Akt drugi | Shardlight poradnik Shardlight
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Dowiedz się więcej o Żniwiarzu
W trakcie rozmowy z Gusem (dostaniesz od niego jedną strzałę do kuszy) i Popem spróbuj przypomnieć sobie, co się wydarzyło, po czym zagadnij Gusa ponownie. Wyczerpawszy wszystkie tematy, opuść dom przyjaciół drzwiami po lewej. Na mapie wybierz dystrykt Targ Zachodni.
Zauważ, że Amy jest poszukiwana listem gończym (po lewej). Skieruj się w prawo i zaczep wyznawcę kultu Żniwiarza, stojącego jak zawsze przy przejściu do zaułka. Porozmawiaj z nim - powiedz, że chcesz dołączyć do sekty, i wyraź gotowość na śmierć (nie zapomnij podać mu hasła rebeliantów). Mężczyzna skieruje Amy do stojącej przed katedrą Claire. Udaj się tam zatem (lokacja Katedra św. Stefana; po prawej).
Zaczep opartą o ścianę katedry kobietę. Porozmawiaj z nią na każdy temat (nie zapomnij podać jej hasła rebeliantów) - ale wejść pozwoli ona Amy jedynie wtedy, gdy ta powie, że jest gotowa na śmierć. Otwórz drzwi katedry.
Kiedy kobieta przy mównicy skończy przemawiać, podejdź do niej i wypytaj ją o wszystko. Możesz też pogadać ze znanym już Amy mężczyzną z targu, z siedzącym w pierwszej ławce akolitą Normanem, ze stojącą za ławkami dziewczynką o imieniu Maggie i siedzącą po prawej przy wraku samolotu akolitką Ellie.
Zainteresuj się też samym wrakiem - Amy oderwie od niego kawałek szrapnela. Następnie ponownie zagadnij Jess, tym razem w związku z nienoszeniem przez nią kapelusza (osiągnięcie Hat Trick). Wreszcie wyjdź na zewnątrz drzwiami na lewo od mównicy. Usiądź na ławce (albo kliknij stojącą pod nią karafkę) - bohaterka będzie mieć wizję.
Najpierw skocz w otchłań za Clemem, następnie wybierz jedną z trzech osób, które pojawiły się przed Amy (kolejność obojętna).
W przypadku Denby'ego po rozmowie z nim zainteresuj się każdym z dwu siedzących na drzewach kruków.
W przypadku taty po rozmowie z nim zajmij się autem (kliknij je), potem uruchom wiatrak (po prawej), następnie znów zajmij się autem, a potem zakręć wodę lejącą się z pompy (po prawej) i ostatni raz spróbuj zabrać się za naprawę auta.
W przypadku strażnika po rozmowie z nim kliknij go, następnie chwyć wirującą przed nim strzykawkę, po czym kliknij Żniwiarza.
Na koniec przyjrzyj się pióru nad Amy i masce po prawej. Drzwiami po lewej wróć do rzeczywistości.